Een Rolex koop je niet bij een "tussen haakjes" gewone juwelier. Dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.
Schaap en Citroen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een Rolex koop je niet bij een "tussen haakjes" gewone juwelier. Dat terzijde.
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.
Tenzij :
Je voor duizenden euro's aan sieraden bij koopt.
Je een Bn-er bent.
Je nog een slecht verkopende lijn horloge van duizenden euro's bij koopt.
Je vaste klant bent en je in het systeem bekend staat als iemand die veel geld heeft uit gegeven.
Als je heel veel gelukt hebt en een juwelier gunt het je..dan mag je op de wachtlijst, duurt ongeveer een jaar dan krijg je een belletje dat je het horloge mag ophalen.
Liever Zoe dan JW.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe past niet in de belevingswereld van JW. Kan ik ergens mee inkomen, maar denk dat er ook velen zijn, die niet in de belevingswereld van JW geloven.
Patek.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.
Ik heb met beiden niets, maar Zoe is nog een beetje grappig, JW klaagt alleen maar. Weet alles beter, gunt een ander niets, maar zelf heeft meneer zijn drumstel(waar hij weinig gebruik van maakt) en Biljart. Vervelende kerel.quote:
Hoor hem lullen dan nu.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb met beiden niets, maar Zoe is nog een beetje grappig, JW klaagt alleen maar. Weet alles beter, gunt een ander niets, maar zelf heeft meneer zijn drumstel(waar hij weinig gebruik van maakt) en Biljart. Vervelende kerel.
Dat is ook het leuke aan Eunice.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er komt meer niveau uit Eunice, dan uit Esther.
Is ook weggegooid geld. Klimrek word bijna niet gebruikt.quote:
Bang voor eliminatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is niet chagrijnig. Nooit chagrijnig. Klagen is niet chagrijnig?
Dat betwijfel ik Uto.quote:
Als ik hem zo hoor op zijn tijd, boeit het hem allemaal niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |