quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En uiteindelijk zit er ongeveer het zeflde in
En wordt het op dezelfde manier gemaakt Alleen andere volgorde.
Gehakt,kruiden in vorm maken in plastic folie doen. Even koken. Laten afkoelen en in de frituur.
Koken kan bij deze versie worden overgeslagen
9 ton kun je wel wat klokkies voor aanschaffenquote:
Oh ja, alleen gaat het x25 uit de prijzenpot..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
9 ton kun je wel wat klokkies voor aanschaffen
Kan idd prima nog wat uitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Febo wil dat ze die 9k gaan verbrassen.
Alleen als je ze op eetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ja, alleen gaat het x25 uit de prijzenpot..
Op iedere pot past een deksel... pot...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
Trouwen?
https://streamable.com/faf530
[ afbeelding ]
Alleen voeding.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ja, alleen gaat het x25 uit de prijzenpot..
Dit hele format is een zaaddodend schaakspel maar dan met vleesetende mensen ipv houtstukkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er, behalve Marciano, iemand zijn die kan schaken?
De enige manier waarop zij afstand van hem neemt is iedere avond als hij naar K1 gaat om te slapen en zijzelf naar K2quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
En wie zit er buiten bij JW........ de vrouw die afstand wilde nemen van hem
Wat zou dat worden als ze samen op een kamer worden ingedeeldquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige manier waarop zij afstand van hem neemt is iedere avond als hij naar K1 gaat om te slapen en zijzelf naar K2
Eunice is 'bang' voor roomie Esther en Mirthe wil daarnaartoe dus als zij nou gewoon wisselen krijg je het perfecte scenarioquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou dat worden als ze samen op een kamer worden ingedeeld
Als je iets wil maken maar er is geen budget dan had ik ook bedankt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk had Esther gezegd dat als er geen geld is, dat ze dan niet wilde koken. "Dat moeten wij toch ook doen!?" Had Janet gezegd..
Volgens mij de kleren welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:15 schreef engine het volgende:
Nog over die Rolex. Niks wat gekocht is mag mee naar huis. Hoe nutteloos zou het zijn om een duur horloge te kopen
quote:
Ah ja, beter op de bank zitten wachten tot een ander dan maar wat kookt en vervolgens steen en been klagen dat het niet lekker isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Als je iets wil maken maar er is geen budget dan had ik ook bedankt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, beter op de bank zitten wachten tot een ander dan maar wat kookt en vervolgens steen en been klagen dat het niet lekker is
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat is exact wat ik gedaan zou hebben.
Dat is niet zo even bestellen er 1 krijgen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga er zo maar vanuit, dat Marciano en Isaac een Rolex willen hebben.
Wat moet je met een Rolex, is tegenwoordig alleen maar gevaarlijk om deze in het openbaar te dragen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo even bestellen er 1 krijgen hoor
Zo snugger was ik ook nog welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo even bestellen er 1 krijgen hoor
Ik heb zo'n ding van mij vader geërfd. Ligt in de kluis en komt er ook niet uit. Draag altijd een smartwatch.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Rolex, is tegenwoordig alleen maar gevaarlijk om deze in het openbaar te dragen.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding van mij vader geërfd. Ligt in de kluis en komt er ook niet uit. Draag altijd een smartwatch.
Dat hoor je mij niet zeggen toch..ik zeg enkel dat het niet zo is dat je vandaag besteld en hem morgen al hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Rolex, is tegenwoordig alleen maar gevaarlijk om deze in het openbaar te dragen.
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.quote:
Ik bezit geen Rolex maar ben wel benieuwd hoe dat werkt dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bezit geen Rolex maar ben wel benieuwd hoe dat werkt dan?
Je moet een introducee zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.
Tenzij :
Je voor duizenden euro's aan sieraden bij koopt.
Je een Bn-er bent.
Je nog een slecht verkopende lijn horloge van duizenden euro's bij koopt.
Je vaste klant bent en je in het systeem bekend staat als iemand die veel geld heeft uit gegeven.
Als je heel veel gelukt hebt en een juwelier gunt het je..dan mag je op de wachtlijst, duurt ongeveer een jaar dan krijg je een belletje dat je het horloge mag ophalen.
Okay leuk om te weten. Spelletje om het exclusief te houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.
Tenzij :
Je voor duizenden euro's aan sieraden bij koopt.
Je een Bn-er bent.
Je nog een slecht verkopende lijn horloge van duizenden euro's bij koopt.
Je vaste klant bent en je in het systeem bekend staat als iemand die veel geld heeft uit gegeven.
Als je heel veel gelukt hebt en een juwelier gunt het je..dan mag je op de wachtlijst, duurt ongeveer een jaar dan krijg je een belletje dat je het horloge mag ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |