Nou moet ze wat gaan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy lijkt niet echt blij te zijn met de wiskunde boeken.
Hij begon met vlees voorbereiden, hoorde ik hem zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijd
Moet een hamam voorstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy wordt afgesopt buiten door Mirthe..... of zo...
Jappiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijd
waar denk je dat de meeste snacks van gemaakt zijn danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Gatver, daar gaan ze weer fricandel en worst mengen tot een snack..niet mijn ding
Wat voor snack moet het worden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Gatver, daar gaan ze weer fricandel en worst mengen tot een snack..niet mijn ding
Nog nooit gegeten gelukkig, ja tuurlijk afval vlees, zoals ik al zei, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:12 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
waar denk je dat de meeste snacks van gemaakt zijn dan
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Loveable het volgende:
Stukjes leverworst en frikandel gaan de blender in
Okay dit wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Loveable het volgende:
Stukjes leverworst en frikandel gaan de blender in
ze hebben geen geld en die waren veel duurder dus loodsvariantquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellen
Goedkoper zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellen
Okay ben benieuwd of het wat wordtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze hebben geen geld en die waren veel duurder dus loodsvariant
Niet als het niet te eten blijkt.quote:
En uiteindelijk zit er ongeveer het zeflde inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |