JW wilde hoog en laag een drumstel hebben, maar sinds er een biljart in die loods is, wordt het drumstel bijna niet gebruikt door azijnpisser JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit er nog wel eens iemand op het drumstel, behalve Eunice?
Ik ben duizelig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther, ik moet geen bidon, Ruppie, je moet een bidon, ik wil er geen, kies een bidon uit
Zo met je eens, ze gaan zo ook nog oefenenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hele bruiloft slaat toch nergens op.
Zo jammer, heeft genoeg gekost, gelukkig uit de prijzenpotquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW wilde hoog en laag een drumstel hebben, maar sinds er een biljart in die loods is, wordt het drumstel bijna niet gebruikt door azijnpisser JW
Vind het brugklasniveau. Schoolfeest, wat drinken en dan naar huis.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo met je eens, ze gaan zo ook nog oefenen
Dit is waar ... maar ja, ze wil in ieder geval dingen doen.... beter dan alleen maar op de bank hangen.quote:
Maar zelf altijd op rood staan. Vreselijke gast.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo jammer, heeft genoeg gekost, gelukkig uit de prijzenpot
Haar aandachtslevel heeft weer een boost nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben duizelig.
Rupert: ja je vroeg of de haard aan mocht want je had het koud en toen ben je in de kas gaan zitten.
Esther: wat zeg je ik versta je niet. Rupi herhaald het nog eens.
Esther ik ben duizelig.
Rupi wil je dextro: neeeeee
Ik verdenk Erik er wel vanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er, behalve Marciano, iemand zijn die kan schaken?
Ik heb dat gewoon op de basisschool geleerd. Neem aan dat er wel iemand kan schaken daar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern kan het ook, Tiano vroeg het hem netquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon op de basisschool geleerd. Neem aan dat er wel iemand kan schaken daar.
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
te moeilijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy lijkt niet echt blij te zijn met de wiskunde boeken.
Nou moet ze wat gaan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy lijkt niet echt blij te zijn met de wiskunde boeken.
Hij begon met vlees voorbereiden, hoorde ik hem zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijd
Moet een hamam voorstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy wordt afgesopt buiten door Mirthe..... of zo...
Jappiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:02 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff kan het ook dacht ik maar die had geen tijd
waar denk je dat de meeste snacks van gemaakt zijn danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Gatver, daar gaan ze weer fricandel en worst mengen tot een snack..niet mijn ding
Wat voor snack moet het worden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
Gatver, daar gaan ze weer fricandel en worst mengen tot een snack..niet mijn ding
Nog nooit gegeten gelukkig, ja tuurlijk afval vlees, zoals ik al zei, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:12 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
waar denk je dat de meeste snacks van gemaakt zijn dan
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Loveable het volgende:
Stukjes leverworst en frikandel gaan de blender in
Okay dit wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:16 schreef Loveable het volgende:
Stukjes leverworst en frikandel gaan de blender in
quote:
Lijkt mij ook niet lekker neequote:
ze hebben geen geld en die waren veel duurder dus loodsvariantquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellen
Goedkoper zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hm okay...hadden ze dan niet beter gewoon mexicanos kunnen bestellen
Okay ben benieuwd of het wat wordtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze hebben geen geld en die waren veel duurder dus loodsvariant
Niet als het niet te eten blijkt.quote:
En uiteindelijk zit er ongeveer het zeflde inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |