Een Rolex koop je niet bij een "tussen haakjes" gewone juwelier. Dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nouja veel mensen die niet in dat wereldje zitten denken dat je naar een juwelier kunt gaan...passen en meteen kan kopen. Zo werkt het niet.
Schaap en Citroen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een Rolex koop je niet bij een "tussen haakjes" gewone juwelier. Dat terzijde.
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Vaak mag je een model kopen wat niemand wilt hebben. De goed lopende modellen kan je niet kopen.
Tenzij :
Je voor duizenden euro's aan sieraden bij koopt.
Je een Bn-er bent.
Je nog een slecht verkopende lijn horloge van duizenden euro's bij koopt.
Je vaste klant bent en je in het systeem bekend staat als iemand die veel geld heeft uit gegeven.
Als je heel veel gelukt hebt en een juwelier gunt het je..dan mag je op de wachtlijst, duurt ongeveer een jaar dan krijg je een belletje dat je het horloge mag ophalen.
Liever Zoe dan JW.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe past niet in de belevingswereld van JW. Kan ik ergens mee inkomen, maar denk dat er ook velen zijn, die niet in de belevingswereld van JW geloven.
Patek.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik over een uur een Rolex zou willen aanschaffen, wat ik nooit zou doen, heb ik zo'n ding om mijn pols. Zelfde geldt voor een AP of een Patek. Mits je een bepaald model zoekt, dan word het een ander verhaal, want die gaat/gaan op bestelling. Maar we dwalen af en brabbelen off.
Ik heb met beiden niets, maar Zoe is nog een beetje grappig, JW klaagt alleen maar. Weet alles beter, gunt een ander niets, maar zelf heeft meneer zijn drumstel(waar hij weinig gebruik van maakt) en Biljart. Vervelende kerel.quote:
Hoor hem lullen dan nu.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb met beiden niets, maar Zoe is nog een beetje grappig, JW klaagt alleen maar. Weet alles beter, gunt een ander niets, maar zelf heeft meneer zijn drumstel(waar hij weinig gebruik van maakt) en Biljart. Vervelende kerel.
Dat is ook het leuke aan Eunice.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er komt meer niveau uit Eunice, dan uit Esther.
Is ook weggegooid geld. Klimrek word bijna niet gebruikt.quote:
Bang voor eliminatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is niet chagrijnig. Nooit chagrijnig. Klagen is niet chagrijnig?
Dat betwijfel ik Uto.quote:
Als ik hem zo hoor op zijn tijd, boeit het hem allemaal niets.quote:
Jeff staat al minstens 10 minuten alleen in de keukenquote:
was ervoor toen ze aan het roken waren , doe zo niet tegen mij , ben geen schoothond , kijk eerst naar jezelf jef tegen kimquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff staat al minstens 10 minuten alleen in de keuken
Dingen aan het voorbereiden voor het eten
Als je het over iemand hebt, die totaal geen meerwaarde heeft in die loods is het Kenzy.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy is weer eens moe en heeft nergens zin in
mss is ze volgende week wegquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het over iemand hebt, die totaal geen meerwaarde heeft in die loods is het Kenzy.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther gaat op koningsdag lintjes uitdelen in de loods
Babette zelf zou eens op de schopstoel moeten zitten. Denk dat die loods te klein is.quote:
die kans bestaat ook wanda en co willen bep weg , gaat dus wie de meeste stemmen krijgt bep of kenzyquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zelf zou eens op de schopstoel moeten zitten. Denk dat die loods te klein is.
Zou het niet weten. Plannen veranderen per dagdeelquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was toch het laatste plan: Kenzi nomineren?
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was toch het laatste plan: Kenzi nomineren?
Die zit ook op de schopstoel alleen weet ze dat niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zelf zou eens op de schopstoel moeten zitten. Denk dat die loods te klein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |