Gave bos hoorquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:17 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze denkt een pruik te moeten dragen?
[ afbeelding ]
En BoBRoss Kamquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let eens op de kam die ze nodig heeft om door die bos te komen.
Dat gaat toch zweten en stinken als je daar dag en nacht een pruik op hebt. Ze was hem ook niet vaak haar eigen haren volgens mij.quote:
Ze heeft 7 pruiken mee.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat toch zweten en stinken als je daar dag en nacht een pruik op hebt. Ze was hem ook niet vaak haar eigen haren volgens mij.
Ik snap dat niet kort knippen en een beetje olie er in. Dat je de hele dag zo zweet ding op je hoofd wil als daar nog zo bos haar onder zatquote:
Ze liep ook de hele tijd op haar hoofd te krabbelenquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet kort knippen en een beetje olie er in. Dat je de hele dag zo zweet ding op je hoofd wil als daar nog zo bos haar onder zat
Ja geen wonder. Zie haar haar eigen haar ook nooit wassenquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze liep ook de hele tijd op haar hoofd te krabbelen
Maar ik hou afstandquote:
Kan het deze zijn .... ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
hahahahaha Moraima geeft uitleg aan Jeffrey over de prank met de vastgelijmde waterfles. Hij had wel degelijk vast gezeten, maar toen was ze alleen in de kamer. Ze had de losse fles weer snel teruggezet en toen de anderen dachten dat ze de fles niet op kon tillen, stond ze op, pakte de inmiddels losse fles van de grond en liep weg. Jeffrey en Moraima liggen in een deuk!!!
Ze heeft als represaille de sloffen van Jeffrey vastgelijmd aan de vloer
(ik hoop dat er een filmpje van is, zo'n lol hebben die 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan het deze zijn .... ?
[ afbeelding ]
Jeff geprankt - 23 maart 2023.heel iets hiervoor plakken ze de sloffen van Jeffrey vast op de vloer nadat Moraima haar fles had ontdekt en Zoë en Wendy k1 binnen kwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ga morgen even zoeken of ik dit ook heb ...quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
heel iets hiervoor plakken ze de sloffen van Jeffrey vast op de vloer nadat Moraima haar fles had ontdekt en Zoë en Wendy k1 binnen kwamen
Waarom is ze nu weer pissedquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gat ze toch lekker in dr eigen bed slapen ..
Ik ook, maar denk dat zij de volgende is die eruit vliegt ...quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:06 schreef tonja het volgende:
Ik zou helemaal gek worden van die Esther.
Ik hoop het niet. Ze zorgt voor veel irritainment.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat zij de volgende is die eruit vliegt ...
Vind je? Ik vind het persoonlijk nogal irritantquote:Op donderdag 23 maart 2023 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze zorgt voor veel irritainment.
Precies. Irritainmentquote:Op donderdag 23 maart 2023 23:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het persoonlijk nogal irritant
Heb gewerkt dus las net alles terug en las dat Sas weer pissed was. Weet iemand op wie en waarom?quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom was sasha boos? Weer op bern?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:08 schreef Flow3r het volgende:
Hoe naief ik Mexx ook heb gevonden, ik denk dat dit geen vervolg krijgt en dat ze wel degelijk graag met Martin wil zijn momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof aub niet alles wat hier soms staat , was niks aan de hand, later ging het over date night die ze willen gaan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 00:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb gewerkt dus las net alles terug en las dat Sas weer pissed was. Weet iemand op wie en waarom?
Ja zie er ook weinig verkeerds in. Behalve dat Tommy een beetje een kneusje is met zijn "ik beuk Martin met me ogen dicht".quote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Mexx heeft contact gezocht met Tommy Lee volgens een of ander juice kanaal en dat is natuurlijk groot nieuws![]()
Ik vind het wel logisch, ze had ook een band met hem,ze hebben met iedereen een band na zo'n ervaring denk ik
word weer groter gemaakt dan het isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zie er ook weinig verkeerds in. Behalve dat Tommy een beetje een kneusje is met zijn "ik beuk Martin met me ogen dicht".
Weet niet eens wat het moet betekenen![]()
Goedemorgen
ach ja ze slapen samen in 1 verbouwd bed ,laat ze genieten zolang het kan binnenkort toch kamerwisselquote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Sas en Bern slapen samen maar toch apart
O van mij mogen ze hoor,quote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ach ja ze slapen samen in 1 verbouwd bed ,laat ze genieten zolang het kan binnenkort toch kamerwissel
Eunice naar kamer 1 boven JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mogen ze hoor,
Ik ben benieuwd na die kamer wissel en wie er gewisseld wordt
ik hoop dat ze Babs Wendy en Zoë uit elkaar trekken
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eunice naar kamer 1 boven JW
Marciano naar kamer 2 onder Babette
Wanda naar kamer 1 onder Jappie
Bohh wie gaan ze uit elkaar trekken?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mogen ze hoor,
en bern en ice dan , kenzy vliegt er mss uit bij eliminatie , en vergeet myrte nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eunice naar kamer 1 boven JW
Marciano naar kamer 2 onder Babette
Wanda naar kamer 1 onder Jappie
Die boeien nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
en bern en ice dan , kenzy vliegt er mss uit bij eliminatie , en vergeet myrte niet
Ja, morgen weer een hele dag, ergens hoop ik dat het met bakken de lucht uitkomt vallen morgenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:26 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
nog alles rustig in de loods , vrees voor nog een dag met gedoe over de nepbruiloft
plaatselijk omweer of sneeuwbuiquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, morgen weer een hele dag, ergens hoop ik dat het met bakken de lucht uitkomt vallen morgen
Nou dat Dot...wat doet dat mens daar nog? Over winnen hoor je haar nooit. Is het thuis dan zo ellendig?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
En daar zit ze hoor een jaar van huis voor wat? een niet beantwoorde liefde en breien
ze wil voor manager gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat Dot...wat doet dat mens daar nog? Over winnen hoor je haar nooit. Is het thuis dan zo ellendig?
Eerst maar eens vijf mensen vinden die dat zien zittenquote:
de oudjes mssquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst maar eens vijf mensen vinden die dat zien zitten
Ik snap het ook niet, volgens mij voelt zij zich niet echt happy.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat Dot...wat doet dat mens daar nog? Over winnen hoor je haar nooit. Is het thuis dan zo ellendig?
Ja wellicht.quote:
ze voelt zich al langer niet happy , zelf stapt ze niet op , ice wil haar niet op de stip zettenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, volgens mij voelt zij zich niet echt happy.
Één brok ellende en ze doet ook maar weinig om er wat aan te veranderen. Ja klagen maar zelf iets ondernemen niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, volgens mij voelt zij zich niet echt happy.
Dat snap ik wel. Esther is loods vulling. Zou ik er ook niet op zetten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze voelt zich al langer niet happy , zelf stapt ze niet op , ice wil haar niet op de stip zetten
enigste wat ze doet is breien , aan jw kleven en zeuren over het etenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Één brok ellende en ze doet ook maar weinig om er wat aan te veranderen. Ja klagen maar zelf iets ondernemen niet.
Ze ging vandaag toch koken?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
enigste wat ze doet is breien , aan jw kleven en zeuren over het eten
Babs wil haar dus dan heeft ze er zo 5quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst maar eens vijf mensen vinden die dat zien zitten
Babs wil morgen weer wat anders dus daar zou ik niet teveel op vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs wil haar dus dan heeft ze er zo 5
dat wil babs met een reden , es haar bek zien gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs wil haar dus dan heeft ze er zo 5
Was voor zondag geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet, wel dat rupi deel van haar bestelling heeft gecanceld
raar toch niet iedereen moet haar maar ze willen haar ook niet wegquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze voelt zich al langer niet happy , zelf stapt ze niet op , ice wil haar niet op de stip zetten
Paksoi met kip was de bedoeling.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet, wel dat rupi deel van haar bestelling heeft gecanceld
Ik loop duidelijk achter,thanks Pingu.quote:
O, is dat vandaag. Nou we gaan het meemakenquote:
word nu weer zondag las ik netquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat vandaag. Nou we gaan het meemaken
Is verzet naar zondag lees ik net.Ze wilde eerst ruilen met Jeff.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat vandaag. Nou we gaan het meemaken
En soto ajam ( kippen soep) als lunch. Maar volgens mij is daar ook de helft van geskipt want weinig geld en bruiloft ( light) met een wijn proeverij die bestaat uit 1 soort bier! Maar er is wel snoep voor de niet rokers 🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik loop duidelijk achter,thanks Pingu.
Ik geniet nu al.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En soto ajam ( kippen soep) als lunch. Maar volgens mij is daar ook de helft van geskipt want weinig geld en bruiloft ( light) met een wijn proeverij die bestaat uit 1 soort bier! Maar er is wel snoep voor de niet rokers 🤣
Pittbier.quote:
Zou denken dat ze die smaak ondertussen kennenquote:
Dat klopt, ik denk dat hij zijn frituurdag niet wil afgeven.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is verzet naar zondag lees ik net.Ze wilde eerst ruilen met Jeff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Rupert wist het wel leuk te brengen.quote:
Ik wist dat iemand dit ging posten.quote:
Inderdaad erg grappig en gered door de febo omdat ze de 350Ī bestelling hebben gecanceldquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert wist het wel leuk te brengen.
Wendy ligt op K1quote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
vooral brabbel en zoe hebben hoogste woord daaroverquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 24 maart 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mogen ze hoor,
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Net de ogen open en dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Fijn wakker worden toch?quote:
Dat werd ik al niet maar nu is het compleetquote:
Daar heb je wel weer een puntquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Babs wil morgen weer wat anders dus daar zou ik niet teveel op vertrouwen.
Die tafels staan daar best prima zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
Alles staat er nog van gisteren
Mag dat van de FEBO
Lachuh,gieruh,brulluh.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:57 schreef Sestra666 het volgende:
es wil een voordrachtje doen.. willem is de verteller, zij is babs en erik in de jurk v eunice als wendy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dus.quote:
O al weer uitgesteldquote:
Erik moet die aanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Esther wil een jurk van Eunice aan of moet Erik die aan?
Erik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Esther wil een jurk van Eunice aan of moet Erik die aan?
Jepquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
En dit wil ze tijdens de fredding gaan doen?
Had ik fijn een stokje voor gestoken.
Zolang ze er nog zit denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Sestra666 het volgende:
hoelang gaat die sjaal wel niet worden
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
En dit wil ze tijdens de fredding gaan doen?
Had ik fijn een stokje voor gestoken.
die gaat t leuk vinden gok ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:08 schreef danaqui het volgende:
[..]ze gaat overleggen met Rupi want die is ceremonimeester
wattuh dat voordrachtje niet?quote:
Prima.quote:
Dan gaat hij zijn macaroni toch kokenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
Erik moet wat eten
Want tot 11 uur(?) wachten gaat hij niet redden
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan gaat hij zijn macaroni toch koken
quote:
Hoe smaakt een koelkast?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
Ice is een ietwat chagi
De appel smaakt naar koelkast
Woesshh laat het los,ik vind het pppprrrimmaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:21 schreef Charmian het volgende:
die muts vraagt alleen maar aan mensen of ze goed geslapen hebben zodat zij weer kan miemen dat zij niet goed geslapen heeft "maar laat maar is niet erg' pleur toch op zeikwijf
Disrespect.quote:
Ik hoor liever deze drie dan BabetteWendyZoequote:
Omroep Max heeft gebeldquote:
gaat meer om de ruzie kenzy-morriequote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:30 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon die JW eruit flikkeren Esther is dan niets meer en Erik ook niet.lekker in Thailand lopen klagen.
Kenzi komt later wel.
Ik zou zeggen eerst de andere klaag/roddelgroep BWZquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:30 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon die JW eruit flikkeren Esther is dan niets meer en Erik ook niet.lekker in Thailand lopen klagen.
Kenzi komt later wel.
die b van bzw komt er mss opquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen eerst de andere klaag/roddelgroep BWZ
Van mij mogen er eerst echt anderen uitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:30 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi komt later wel.
Ik hoop het echtquote:
Kenzi zou ik ook laten, die ergert mensen nogal eens net zoals gisteren Moraimaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mogen er eerst echt anderen uit
Waaronder kenzi
Laat die oudjes maar mopperen
Vind haar een naar persoonquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kenzi zou ik ook laten, die ergert mensen nogal eens net zoals gisteren Moraima
daarom juist willen ze kenzy eruit hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kenzi zou ik ook laten, die ergert mensen nogal eens net zoals gisteren Moraima
God hij heeft nu eindelijk eens geluisterd naar de fysioquote:
Dit moet juist.quote:
Het valt hem wel zwaar zo te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
God hij heeft nu eindelijk eens geluisterd naar de fysio
waarschijnlijk dat hij die schouder in beweging moet houden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat hij die schouder in beweging moet houden?
vinjutgek...dit ipv eeuwig bankhangenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt hem wel zwaar zo te zien.
Osteopaat trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat hij die schouder in beweging moet houden?
Dat zien we wel bij Eunicequote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Esther maar praten over dunner worden nu zegt JW dat hij niet van mager houdt en van ingevallen bekkies ook niet
Erik vind het niet kunnenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:53 schreef humpty het volgende:
De oudjes zitten hier en de jeugd ligt nog op bed zeggen ze
Volgens mij zijn er buiten een aantal aan het sporten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:53 schreef humpty het volgende:
De oudjes zitten hier en de jeugd ligt nog op bed zeggen ze
flash mob waarin bep wendy ten huwelijk vraagtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Een dansje, we krijgen straks een aanzoek? Waar hebben ze het nu weer over?
Esther bezig met Eunice te irriteren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther en Eunice "gezellig" samen in de kas.
Ja enthousiastquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:57 schreef humpty het volgende:
JW en Janet over hun tienerjaren...best leuk gesprek dan hoor je een heel andere JW
Als blikken konden doden….quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther en Eunice "gezellig" samen in de kas.
Overdag mag je niet slapen dus waarom mogen ze tot 10 uur in bed liggen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik vind het niet kunnen
Ik geef ze groot gelijk
Geen reet te doen daar
die waren al eerder uit bed, japie zelf gedouchtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:10 schreef spapaars het volgende:
Wanda en Jasper weer gelijktijdig uit bed.
Zo, gedoucht, hebben ze weer samen geslapen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
die waren al eerder uit bed, japie zelf gedoucht
nee en japie alleen gedouchtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo, gedoucht, hebben ze weer samen geslapen?
Laatste keer doken alle 2 onder de douche na hun avontuurtje.
Erik jokt,want heeft havermout gegeten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt ik heb nog niet gegeten, Marciano zegt iedereen heeft nog niet gegeten.
Ze hebben gestemd voor vaker brunch ( ook Erik) en nu is het weer niet goed.
Het is zijn ontbijtplek, vandaar dat hij het bankstel nog niet wilde verschuiven.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt ik heb nog niet gegeten, Marciano zegt iedereen heeft nog niet gegeten.
Ze hebben gestemd voor vaker brunch ( ook Erik) en nu is het weer niet goed.
Vrijdag is zijn vaste dag,maar helpt ook vaak op andere dagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef humpty het volgende:
Toch is Jeff ook vaak aan het helpen in de keuken
Volgens mij zitten ze er allebei nog .. wel zo ver mogelijk uit elkaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:41 schreef Snensie het volgende:
Het is Esther kennelijk gelukt om Eunice de kas uit te ‘kijken’
oh ja ze is weer terug, net was ze even in de keuken. Go Eunice, laat je door die heks niet wegjagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er allebei nog .. wel zo ver mogelijk uit elkaar.
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik jokt,want heeft havermout gegeten.
Tuurlijk niet gekkie.quote:
Volgens mij een soort gekookte worst maar dan van kip en kalkoenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ze eten regelmatig van die gebakken worst.. chatar volgens mij. Iemand dit al eens op en is dat dan een soort leverworst of heel iets anders.
gekookte Arabische worst op basis van rundvet en gevogeltevlees...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ze eten regelmatig van die gebakken worst.. chatar volgens mij. Iemand dit al eens op en is dat dan een soort leverworst of heel iets anders.
Iedere keer als ik het ze zie eten denk ik dat het best wel lekker kan zijn.. toch ook maar eens een keer proberenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij een soort gekookte worst maar dan van kip en kalkoen
Ik heb het net bekeken bij Jumbo en het is niet eens ongezondquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Silves het volgende:
[..]
gekookte Arabische worst op basis van rundvet en gevogeltevlees...
is meer een soort van spam..weet niet het nederlandse woord..die worst uit blik?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het net bekeken bij Jumbo en het is niet eens ongezond
Smacquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Silves het volgende:
[..]
is meer een soort van spam..weet niet het nederlandse woord..die worst uit blik?
Vraag me echt waarover dit gaat. Een kinderlijk trouw feestje tussen een heaumeau en hetero vrouw. Waarom?!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef Silves het volgende:
Ze moeten het groot aanpakken de wedding, had kamer 5 gevraagd..dit zei Essie vanmoren..
Maar ze houdt afstandquote:
Tuurlijk moeten ze dat.. dit wordt weer een leuk tv item en daar moet het programma het van hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef Silves het volgende:
Ze moeten het groot aanpakken de wedding, had kamer 5 gevraagd..dit zei Essie vanmoren..
Ze toch andere tools geven het programma op te vullen in het nieuwe seizoen. Er valt veel te leren uit dit seizoen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze dat.. dit wordt weer een leuk tv item en daar moet het programma het van hebben natuurlijk.
JW kan dit dan overdreven vinden maar het programma heeft niet zoveel aan fragmenten van bankhangers.
Ahh dat soort worst. Ik weet niet hoe het heet maar volgens mij heeft Unox ook van die blikken. Sommigen maken er ook macaroni van.. daar moet ik dan weer niet aan denkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Silves het volgende:
[..]
is meer een soort van spam..weet niet het nederlandse woord..die worst uit blik?
Denk meer dat dit uit een dronken bui is voortgekomen, elkaar getroost en gezegd hebben, wij 2 gaan hier maar samen verder, en zo geschied een vriendschappelijke verbintenis, ja tv en productie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me echt waarover dit gaat. Een kinderlijk trouw feestje tussen een heaumeau en hetero vrouw. Waarom?!
Niet dat het er toe doet maar Babette en Wendy zijn hetero.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me echt waarover dit gaat. Een kinderlijk trouw feestje tussen een heaumeau en hetero vrouw. Waarom?!
Wendy en Babettequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is toch ook een trouwerij uit vriendschap.. ze zijn niet van plan het bed te gaan delen. Ik vind het een leuk iets om zo je vriendschap te bezegelenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet maar Babette en Wendy zijn hetero.
Ze gaan hun gang maar. Het kan mij niet boeien maar heb wel zin in een feestjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is toch ook een trouwerij uit vriendschap.. ze zijn niet van plan het bed te gaan delen. Ik vind het een leuk iets om zo je vriendschap te bezegelen
Dat ook idd.. hebben we weer een feestje om te zien en daar komen altijd wel leuke streams vanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar. Het kan mij niet boeien maar heb wel zin in een feestje![]()
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij zat eerder aan tafel, JW is naast haar gaan zitten
Nadat ze aan hem vroeg of ze aan tafel zullen gaan zitten.. met andere woorden dat hij moet volgenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij zat eerder aan tafel, JW is naast haar gaan zitten
klopt, maar hij had niet naast haar hoeven gaan zitten, dit keer dus de keuze van JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nadat ze aan hem vroeg of ze aan tafel zullen gaan zitten.. met andere woorden dat hij moet volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Generale was gisterenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:33 schreef Silves het volgende:
De generale, Wendy mag dit niet weten..![]()
ja dan heb je de boxen en Wendy toevallig ff weg.
Ja is dat een keuze.. wordt moeilijk hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, maar hij had niet naast haar hoeven gaan zitten, dit keer dus de keuze van JW
Ik vind het een kleuterschool actiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is toch ook een trouwerij uit vriendschap.. ze zijn niet van plan het bed te gaan delen. Ik vind het een leuk iets om zo je vriendschap te bezegelen
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Origineel .. Bruno Mars flashmobHeb hem net gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
krijg toch meer en meer de indruk dat de Febo dit ook aangemoedigd/ bedacht heeftquote:
Natuurlijk, en verbeterd, dat zien we morgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijg toch meer en meer de indruk dat de Febo dit ook aangemoedigd/ bedacht heeft
Zou maar zo kunnen zo diepe vriendschap hebben die twee niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijg toch meer en meer de indruk dat de Febo dit ook aangemoedigd/ bedacht heeft
Niet bedacht maar wel aangemoedigd tos tenslotte minder saai dan biljarten of breiende Esther of etende Erik. En het kost de Febo nietsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |