die waren al eerder uit bed, japie zelf gedouchtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:10 schreef spapaars het volgende:
Wanda en Jasper weer gelijktijdig uit bed.
Zo, gedoucht, hebben ze weer samen geslapen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
die waren al eerder uit bed, japie zelf gedoucht
nee en japie alleen gedouchtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo, gedoucht, hebben ze weer samen geslapen?
Laatste keer doken alle 2 onder de douche na hun avontuurtje.
Erik jokt,want heeft havermout gegeten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt ik heb nog niet gegeten, Marciano zegt iedereen heeft nog niet gegeten.
Ze hebben gestemd voor vaker brunch ( ook Erik) en nu is het weer niet goed.
Het is zijn ontbijtplek, vandaar dat hij het bankstel nog niet wilde verschuiven.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt ik heb nog niet gegeten, Marciano zegt iedereen heeft nog niet gegeten.
Ze hebben gestemd voor vaker brunch ( ook Erik) en nu is het weer niet goed.
Vrijdag is zijn vaste dag,maar helpt ook vaak op andere dagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef humpty het volgende:
Toch is Jeff ook vaak aan het helpen in de keuken
Volgens mij zitten ze er allebei nog .. wel zo ver mogelijk uit elkaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:41 schreef Snensie het volgende:
Het is Esther kennelijk gelukt om Eunice de kas uit te ‘kijken’
oh ja ze is weer terug, net was ze even in de keuken. Go Eunice, laat je door die heks niet wegjagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er allebei nog .. wel zo ver mogelijk uit elkaar.
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik jokt,want heeft havermout gegeten.
Tuurlijk niet gekkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |