Gave bos hoorquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:17 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze denkt een pruik te moeten dragen?
[ afbeelding ]
En BoBRoss Kamquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let eens op de kam die ze nodig heeft om door die bos te komen.
Dat gaat toch zweten en stinken als je daar dag en nacht een pruik op hebt. Ze was hem ook niet vaak haar eigen haren volgens mij.quote:
Ze heeft 7 pruiken mee.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat toch zweten en stinken als je daar dag en nacht een pruik op hebt. Ze was hem ook niet vaak haar eigen haren volgens mij.
Ik snap dat niet kort knippen en een beetje olie er in. Dat je de hele dag zo zweet ding op je hoofd wil als daar nog zo bos haar onder zatquote:
Ze liep ook de hele tijd op haar hoofd te krabbelenquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet kort knippen en een beetje olie er in. Dat je de hele dag zo zweet ding op je hoofd wil als daar nog zo bos haar onder zat
Ja geen wonder. Zie haar haar eigen haar ook nooit wassenquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze liep ook de hele tijd op haar hoofd te krabbelen
Maar ik hou afstandquote:
Kan het deze zijn .... ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
hahahahaha Moraima geeft uitleg aan Jeffrey over de prank met de vastgelijmde waterfles. Hij had wel degelijk vast gezeten, maar toen was ze alleen in de kamer. Ze had de losse fles weer snel teruggezet en toen de anderen dachten dat ze de fles niet op kon tillen, stond ze op, pakte de inmiddels losse fles van de grond en liep weg. Jeffrey en Moraima liggen in een deuk!!!
Ze heeft als represaille de sloffen van Jeffrey vastgelijmd aan de vloer
(ik hoop dat er een filmpje van is, zo'n lol hebben die 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan het deze zijn .... ?
[ afbeelding ]
Jeff geprankt - 23 maart 2023.heel iets hiervoor plakken ze de sloffen van Jeffrey vast op de vloer nadat Moraima haar fles had ontdekt en Zoë en Wendy k1 binnen kwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ga morgen even zoeken of ik dit ook heb ...quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
heel iets hiervoor plakken ze de sloffen van Jeffrey vast op de vloer nadat Moraima haar fles had ontdekt en Zoë en Wendy k1 binnen kwamen
Waarom is ze nu weer pissedquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gat ze toch lekker in dr eigen bed slapen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |