Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle vquote:
Hier heb ik helemaal niks van meegekregen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle v
wat heb jij onder de ctrl v staanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle v
Ik heb enkel een telefoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wat heb jij onder de ctrl v staan
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal niks van meegekregen.
Hoe game je dan?quote:
Onder die dikke pens?quote:
Ook een racestuur?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een switch onder meerdere centimeters stof.
Ik vroeg of je een racestuur voor je Switch had.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een switch te maken? Mijn racestuur is een werkbus.
Nu doet hij net alsof hij van alle comments geniet, maar volgens mij blockt hij iedereen die hem een beetje tegenspreekt.quote:
ETS2 met stuurtje en pedalen doenquote:
Denk niet dat het bestaat en zo wel dan durf ik geeneens naar de prijs te kijken Nintendo kennende.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg of je een racestuur voor je Switch had.
Zo een Mario, rode.
Dat gaat altijd mis bij mij. Eerste ritten rustig en netjes daarna als een gek door de bochten en op plattelandswegen alles willen inhalenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ETS2 met stuurtje en pedalen doen
Die shit speel ik alleen nog maar als ik gezopen hebquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ETS2 met stuurtje en pedalen doen
Vanaf seizoen 15 hebben ze top Gear op Amazon Prime gezet, dat zijn nog paar seizoenen in de juiste formatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu doet hij net alsof hij van alle comments geniet, maar volgens mij blockt hij iedereen die hem een beetje tegenspreekt.
@:GGMM klopt dit?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat altijd mis bij mij. Eerste ritten rustig en netjes daarna als een gek door de bochten en op plattelandswegen alles willen inhalen
graag ook The Whale reviewenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
Datequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
Namen en rugnummers Flopland.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:16 schreef KingRoland het volgende:
Zag een grote rat lopen moest opeens aan een user denken
Kongoloquote:,,Dat als je het pad van God volgt, de rest vanzelf komt. Ik voelde me veel gelukkiger toen ik écht leefde voor mijn beroep. Ik voelde eindelijk joy en peace, vreugde en rust. Natuurlijk denk je ook weleens: waar was ik als voetballer als ik Hem eerder had gevonden?
Omdat hij God nog niet had gevonden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels voetballend bij Le Havre. Voetbalt gemiddeld 10 wedstrijden per jaar
Zo zie je maar weer dat voor sommige mensen de gevolgen groot zijn als ze God niet hebben gevonden. Nu is het te laat, maarja wie weet wat God voor Terence in petto heeftquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godgodquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij God nog niet had gevonden.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, we gaan muziek luisteren.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maar hij leeft wel als God in Frankrijk.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij God nog niet had gevonden.
Kon slechter.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe dit eens vaker ipv die shit dance zooi.quote:
Two Legends.quote:
Is niet naar de kerk geweest dus verklaarbaarquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:42 schreef Scrummie het volgende:
tong80 heeft weer 1 van zijn momenten.
Welke kerk raad je aan?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is niet naar de kerk geweest dus verklaarbaar
Zonder Zlatan te noemen, weten dat het ZlatanGod is.quote:“Maar eigenlijk ben ik het verleden, het heden en de toekomst voor mijn land."
Dacht dat het van mijn land moest zijn maar Nederlands is niet mijn sterkste vak blijkt maar weerquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder Zlatan te noemen, weten dat het ZlatanGod is.
Ben jij Aziatisch of is dit gewoon een stukje voorkeur?quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht dat het van mijn land moest zijn maar Nederlands is niet mijn sterkste vak blijkt maar weer
Hij heeft gele koorts.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Aziatisch of is dit gewoon een stukje voorkeur?
In kleine handjes lijkt het allemaal wat groter.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Aziatisch of is dit gewoon een stukje voorkeur?
Bij haarlemmermeerstationquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kerken maar in de zeilstraat?
Wat stond hier:?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 52% gewijzigd door tong80 op 22-03-2023 09:32:04 ]
O die, irriteert me mateloos dat die gasten het al een jaar of 10 verdommen om de klok te repareren.quote:
Vertel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:42 schreef Scrummie het volgende:
tong80 heeft weer 1 van zijn momenten.
Dat zijnquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu videos over devops en ci/cd
Krijtbergquote:
Danku, waarde Onlo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met @:Alaphilippe_
Jeetje, ik moet hier even aan wennen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds vandaag ben ik dichter bij de 30 dan de 20.
25 jaar, jemig.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
25 jaar, jemig.
Besef dat @Fylax dit jaar 24 wordt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeetje, ik moet hier even aan wennen.
Van harte
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
25 jaar, jemig.
Ik weet nog dat hij niet eens bier mocht kopen!quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeetje, ik moet hier even aan wennen.
Van harte
gefeliciteerd stinhoquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
25 jaar, jemig.
Ik weet nog dat Fylax recordhouder was met een schamele 2800 posts op één dag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Besef dat @:Fylax dit jaar 24 wordt.
24.
Die gozer was laatst nog 13.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
25 jaar, jemig.
Ik weet nog dat je driftig op zoek was naar de 4045 posts en je er een tekort bleek te komen. Afgang van jewelste, waar het 4044 bleek te zijn. Volgens mij was dat in het kampioensjaar van Feyenoord.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Fylax recordhouder was met een schamele 2800 posts op één dag.
Prima review. Normaal zou ik erg flauw reageren dat het een boekwerk is, maar ik laat dat dit keer achterwege.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh ja, @:Scrummie . Better Call Saul is uiteraard kunst. Fijn dat dit gewoon series zijn waar het niet een voorspelbaar emosjeneel alles-is-buen-einde is.
Ik stel mezelf aan het einde van een serie altijd de vraag: is alles duidelijk? Ja, zeker. Zoals Cruijff zou zeggen: simpel voetballen is het moeilijkste wat er is. Dat geldt net zo voor BCS.
4043. Maar mensen die @Arcee als het op cijfers aankomt niet serieus nemen, daar besteed ik geen aandacht aanquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je driftig op zoek was naar de 4045 posts en je er een tekort bleek te komen. Afgang van jewelste, waar het 4044 bleek te zijn. Volgens mij was dat in het kampioensjaar van Feyenoord.
Waar is die gebleven?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Besef dat @:Fylax dit jaar 24 wordt.
24.
Die gozer was laatst nog 13.
Arcee. Fuckin' legend.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4043. Maar mensen die @:Arcee als het op cijfers aankomt niet serieus nemen, daar besteed ik geen aandacht aan
Mogguhquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
25 jaar, jemig.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Le Havre huurde hem in de zomer van Fulham. Van de afgelopen negen competitieduels miste hij geen minuut. Met de club uit de Franse havenstad is hij bovendien hard op weg naar de Ligue 1.
[..]
25 jaar, jemig.
Rijstschotel met varkenshaas in satésaus.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Angstaanjagend ook nog?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een beeld voorbij komen van de zombie serie die veel kijken hier.
Dat kind is echt angstaanjagend lelijk of niet? Was getekend een waar kinderhater.
ik blijf erbij dat zij gewoon niet past in de serie.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een beeld voorbij komen van de zombie serie die veel kijken hier.
Dat kind is echt angstaanjagend lelijk of niet? Was getekend een waar kinderhater.
Dat vind ik wel snel bij kinderen hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angstaanjagend ook nog?![]()
Ik vind het een hele leuke actrice, prima gekozen.
Waarom geen Aziaat?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Pedro Pascal is mijn favoriete acteur.
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angstaanjagend ook nog?![]()
Ik vind het een hele leuke actrice, prima gekozen.
TLOU actricequote:
Alles is hier Abracadabra. TLOUquote:
Fok! is dood en heeft maar 4 posts per dag. Dat is toch te volgen?quote:
Ik ken die hele serie niet, dus geen idee over wie het gaat. Maar zombies zijn toch juist bedoeld om angstaanjagend te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel mijn mening is overigens gebaseerd op een screenshot.
Weet ik niet. Ooit wat afleveringen van Walking Dead gezien en daar waren ze eerder schattigquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken die hele serie niet, dus geen idee over wie het gaat. Maar zombies zijn toch juist bedoeld om angstaanjagend te zijn.
Niet op HBOquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fok! is dood en heeft maar 4 posts per dag. Dat is toch te volgen?
The Last Of Us. Serie op Netflix.
F&S / [HBO] The Last of Us (2023) #6: op een giraffe naar seizoen 2
quote:
Zombies zijn sinds Thriller al niet eng meer.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ooit wat afleveringen van Walking Dead gezien en daar waren ze eerder schattig
Lijkt me wel een aardige kerel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Pedro Pascal is mijn favoriete acteur.
U, tegen iemand die je oppas is geweest.quote:
ik ga hem luisteren zoquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
Mooiste nummer ooit.
Trusten.
Dood aan negatieve users.
FOK! forever......
Wilde eigenlijk ook echte kwaliteit posten maar liet ze maar hun gang gaan.quote:
Wow. Wat is dit?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook echte kwaliteit posten maar liet ze maar hun gang gaan.
Alsnog dan
Wow, wat een pareltje!quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook echte kwaliteit posten maar liet ze maar hun gang gaan.
Alsnog dan
Roep jij ook weleens "Amacai!"?quote:
Nee, maar als ik dat clipje van user @onlogisch luister dan zou het zomaar kunnen.quote:
Ik heb zomaar het idee dat @Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Arnhemse man uit een twijfelachtige familie met een geiten vibrato.
Zou maar wat graag Stevie elke dag voor het eerst willen ontdekkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat @:Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.
Ik ga ervan uit dat jij dit ook zo opgelost zou hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou maar wat graag Stevie elke dag voor het eerst willen ontdekken
Welk clipje ouwe reus?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dat clipje van user @:onlogisch luister dan zou het zomaar kunnen.
Er zijn ook nog beelden van @KingRoland als babyquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij dit ook zo opgelost zou hebben.
[ twitter ]
#140quote:
Ik kom nooit in Arnhem. Heeft Arnhem nog meer verborgen pareltjes?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat @:Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.
Die kwam serieus wel eens op huisfeestjes bij ons in die lockdownperiodequote:Op woensdag 22 maart 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Irritante gozer zeg.quote:
Ik kom ook nooit in Arnhem.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Arnhem. Heeft Arnhem nog meer verborgen pareltjes?
Eens. Maar het gaat nu echt wel snel met deze shit. I.c.m. AI ben ik benieuwd waar we over 25 jaar staanquote:
Ik heb vandaag onze ontwerpers bang gemaakt met een nieuwe AI tool van Adobe.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar het gaat nu echt wel snel met deze shit. I.c.m. AI ben ik benieuwd waar we over 25 jaar staan
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onze ontwerpers bang gemaakt met een nieuwe AI tool van Adobe.
Wow.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam serieus wel eens op huisfeestjes bij ons in die lockdownperiode
Gelachen
Die Afrikaanse zipline drones bestaan al vrij lang in ieder geval.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar het gaat nu echt wel snel met deze shit. I.c.m. AI ben ik benieuwd waar we over 25 jaar staan
Met Photoshop kun je nu ook 3dprintdingen maken zag ik laatst.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onze ontwerpers bang gemaakt met een nieuwe AI tool van Adobe.
quote:
quote:Er is kritiek op het gebruik van tools als Ghostwriter. Sam Winkler, auteur bij Gearbox, zegt dat barks, ambient dialogue en beschrijvende teksten vaak de eerste factureerbare taken voor auteurs zijn als ze aan hun baan beginnen. Ook stelt hij dat het gebruik van dergelijke tools helemaal niet tijdbesparend werkt. Edd Coates van Radical Forge stelt dat de inzet van deze tools steeds meer een kwestie van een glijdende schaal zal worden, waarbij het niet enkel beperkt blijft tot het ondersteunen van auteurs, en dat er steeds agressievere vormen van AI zullen worden ingezet. Volgens hem had dergelijk werk een baan voor een beginnende schrijver kunnen opleveren.
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet niet veel anders dan Stable Diffusion of vergelijkbare dingen, maar dat zo'n partij als Adobe ermee komt geeft vaak wat meer vertrouwen.
En tekstschrijvers zijn ook de pineut:
https://tweakers.net/nieu(...)en-npc-dialogen.html
[..]
Autonoom rijden werkt namelijk zo goedquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?
Nog niet. Maar over 25 jaar staan ze je raar aan te kijken als je zelf nog rijdt. Het zal mij niet verbazen als het gewoon verboden wordt omdat het teveel doden per jaar veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Autonoom rijden werkt namelijk zo goed
Niet. Een deel kan wel iets anders gaan doen, maar een deel komt ook gewoon thuis te zitten. Basisinkomen gaat er een keer van komen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?
Ik geef je met alle liefde een rondleidingquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de snelweg en dus mogelijk vrachtverkeer allicht maar alles waar onvoorspelbare dan wel drukke situaties opspelen echt nooit op de korte termijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Maar over 25 jaar staan ze je raar aan te kijken als je zelf nog rijdt. Het zal mij niet verbazen als het gewoon verboden wordt omdat het teveel doden per jaar veroorzaakt.
Maar die 25 jaar van onlogisch is geen korte termijn toch?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de snelweg en dus mogelijk vrachtverkeer allicht maar alles waar onvoorspelbare dan wel drukke situaties opspelen echt nooit op de korte termijn.
Ik denk dat AI icm quantum computers de oplossing in de komende decennia wel voor ons gaan vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de snelweg en dus mogelijk vrachtverkeer allicht maar alles waar onvoorspelbare dan wel drukke situaties opspelen echt nooit op de korte termijn.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die 25 jaar van onlogisch is geen korte termijn toch?
Het belangrijkste aspect wordt de uniformiteit omtrent het protocol waarmee gewerkt moet worden vanuit verschilllende autofabrikanten. Die infrastructuur geloof ik wel. Tegen die tijd is AI dusdanig gegroeid dat het daar wel mee om kan gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Zal vast mogelijk zijn maar niet met onze huidige infrastructuur en steden.
Ah oke.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Zal vast mogelijk zijn maar niet met onze huidige infrastructuur en steden.
Die fabrikanten hebben nu al ontelbare miljarden gespendeerd zonder de laatste stappen te kunnen maken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het belangrijkste aspect wordt de uniformiteit omtrent het protocol waarmee gewerkt moet worden vanuit verschilllende autofabrikanten. Die infrastructuur geloof ik wel. Tegen die tijd is AI dusdanig gegroeid dat het daar wel mee om kan gaan.
Dit roepen ze al sinds 3 februari 1992 vooralsnog handjes tekort.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag net deze langskomen, dat remmen werkt wel prima.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volvo beloofde paar jaar terug nog dat er binnen paar jaar NOOIT meer een dode zou vallen in hun autos door autonoom rijden maar daar stapte ze toch maar snel vanaf.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag net deze langskomen, dat remmen werkt wel prima.
[ twitter ]
Volvo kunnen naast geweldige auto's ook enorme bazen reclames maken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volvo beloofde paar jaar terug nog dat er binnen paar jaar NOOIT meer een dode zou vallen in hun autos door autonoom rijden maar daar stapte ze toch maar snel vanaf.
Al is hier een leven gered, dat dan weer wel.
Ik zie feyenoorders niet snel in een volvoquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volvo kunnen naast geweldige auto's ook enorme bazen reclames maken.
Volvo
Kun je een review schrijven, 4 minuten duurt lang.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volvo kunnen naast geweldige auto's ook enorme bazen reclames maken.
Volvo
Van het uiterlijk van die Tesla trap je je hond nog af.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie feyenoorders niet snel in een volvo
denk eerder een audi ofzo
zelf zou ik een tesla kopen als ik alle geld van de wereld had
Wat is jouw mening over de relatie tussen China en Rusland?quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van het uiterlijk van die Tesla trap je je hond nog af.
4 minuten is lang zei je?quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je een review schrijven, 4 minuten duurt lang.
Zijn er zoveel plofkraken in Rotterdam dan? Verder, wat een wansmaak heb je op het gebied van auto's.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie feyenoorders niet snel in een volvo
denk eerder een Opel ofzo
zelf zou ik een tesla kopen als ik alle geld van de wereld had
Roland deed een ninja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er zoveel plofkraken in Rotterdam dan? Verder, wat een wansmaak heb je op het gebied van auto's.
Do normal manquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier is mijn korte review van de Volvo-reclame uit 2016 getiteld 'Volvo - Made by People' @:Pisces29 : Deze reclame gaat over het verhaal achter elke auto, met focus op menselijkheid en vakmanschap. De film volgt verschillende werknemers/ ambachtslieden in hun dagelijks werk bij een autofabrikant en laat zien hoe zij betrokken zijn bij elk detail dat nodig is om tot een topkwaliteit product te komen. Door deze benadering krijg je als kijker een gevoel voor de zorg die wordt besteed aan elk onderdeel van het voertuig.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie nu net de topic pointer. Tyfushonden.
Sorry dat mijn review (da's ook Engels) je niet kon bekoren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was Engels? Die talenknobbel bij jou is nog geen tumor.
Een autonoom rijdende kofferquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bettie serveert met de artsen op het graf van Charlie Bosveld.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:08 schreef RamboDirk het volgende:
Met dit filmpje stond ik vanmorgen op![]()
Zlatan Vägen tillbaka
Net pornhub nog verwerkt in een post van mij maat. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
Moderators op pornhub beoordelen per dag 800 videosDat klinkt als een geilere hobby dan moderator zijn op het fok forum. @:onlogisch @:drizzt @:ggmm @:coco @:sked
beter stoppen met pornoquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net pornhub nog verwerkt in een post van mij maat. Komt wel dichtbij zo.
Fok! en fokken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
Moderators op pornhub beoordelen per dag 800 videosDat klinkt als een geilere hobby dan moderator zijn op het fok forum. @:onlogisch @:drizzt @:ggmm @:coco @:sked
hopelijk heb jij je bitcoin niet bij een exchange staanquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo eerwaarde @:aTypisch
[ afbeelding ]
(lol)
Wat vind je van die tweet?quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk heb jij je bitcoin niet bij een exchange staan
of die poep als amdax
Komt helemaal dichtbij omdat jij net als de mods van Pornhub ook een soort van kutmoderator bentquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net pornhub nog verwerkt in een post van mij maat. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt helemaal dichtbij omdat jij net als de mods van Pornhub ook een soort van kutmoderator bent.
leuke schreeuw om aandacht van een gast die nog duizend keer zo'n weddenschap aan kan gaanquote:
wat doe jij voor werkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Money Shot: the pornhub story
6/10
wel soort van informatief.
Joetoep nog gezien van die gast die BTC als een ponzi ziet? Deelde hem laatst hier. Ik hoorde je er met geen woord over. Alle clichés kwamen voorbij, o.a. je stokpaardje HFSPquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuke schreeuw om aandacht van een gast die nog duizend keer zo'n weddenschap aan kan gaan
maar vooral zijn subtweets waren interessant met gepraat over hoe ziek de banken zijn
voor meer info kun je terecht bij @:nattekat in BTC
dat is een memequote:Op donderdag 23 maart 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Joetoep nog gezien van die gast die BTC als een ponzi ziet? Deelde hem laatst hier. Ik hoorde je er met geen woord over. Alle clichés kwamen voorbij, o.a. je stokpaardje HFSP
Dat klopt. En dat wordt haarfijn uitgelegd.quote:
werkt anders nog primaquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat wordt haarfijn uitgelegd.
Het gaat ook NFT's etc, wat natuurlijk de grootste zooi ooit is. [Maar ook van BTC wordt geen spaan heel gelaten.
Goede wieltjes en stabiliteit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een autonoom rijdende koffer![]()
[ twitter ]
Totdat je video's voorbij ziet komen waarbij ze elkaar in de bek schijten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Totdat je video's voorbij ziet komen waarbij ze elkaar in de bek schijten.
dat hoeft niet bij bitcoinquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook de strekking van het filmpje. Zolang er maar geld ingepompt blijft worden
Enge combo broer 🤣🤣quote:
quote:HvA ontslaat docent voor grensoverschrijdend gedrag, had een seksuele relatie met student
De aard van de klachten loopt uiteen. Uit het rapport van het onderzoeksbureau blijkt dat zijn studenten het vervelend vonden dat hij "op blote voeten door het lokaal liep"'. Ook zijn informele gedrag was een punt van kritiek, dat uitte zich doordat hij bijvoorbeeld studenten en een medewerker knuffelde. Er kwam ook een klacht binnen dat de docent onder werktijd alcohol zou hebben gedronken en dat hij aan een student heeft gevraagd om een foto van haarzelf in ''haar galajurk'' te sturen. Uit het onderzoek blijkt dat de docent zichzelf als ''intens persoon'' omschrijft, met ''excentrieke kanten''.
De docent heeft toegegeven dat hij in 2017 een aantal maanden een seksuele relatie heeft gehad met een studente, zo staat te lezen in het rapport. Daarbij voert hij aan dat het intitiatief van de student kwam, maar die weerspreekt dat.
In de gesprekken met het onderzoeksbureau gaf de student voor het eerst aan dat zij het seksuele contact wel als ongewenst heeft ervaren. De studente ging na haar afstuderen op de HvA werken en werd daarmee een collega van de man.
Ik heb even aan @Nova gevraagd wat ik hier precies van moet vinden.quote:
Getrained met ali is een knuffelmarokkaan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
Nova is blijkbaar gek op massaverkrachters.
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
Je bent een heel vies varken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Walgelijk kansloos volgespoten varken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal jou eens volspuiten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Walgelijk kansloos volgespoten varken.
Ik weet niet of @Littlerabbit en ik inmiddels exclusief zijn op dat vlak.quote:
Held.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:littlerabbit en ik inmiddels exclusief zijn op dat vlak.
Hoe gaat het met Bouwput Nederland, waarde Littlerabbit?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe noem je mij?
Door de weeks geef ik je alle ruimte
Geen idee ik verricht hooguit een voortraject.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Bouwput Nederland, waarde Littlerabbit?
Jij ondergaat het leed als een sterke man.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik verricht hooguit een voortraject.
Verder oud en versleten, naar behoren dus
Kan jij dit doen, onlogisch is afwezigquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen. @:KingRoland
Stukje overwerk. @:zipportal
Afgevinkt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan jij dit doen, onlogisch is afwezig
VBL / [EK 2024 KWALIFICATIE] Overige wedstrijden #1
Jammerquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen. @:KingRoland
Stukje overwerk. @:zipportal
Je vergeet mijn 50.000 topics.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco houdt het zinkende schip overeind.
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:21 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieverds. Denk er over om me eens op Tinder aan te melden. Hoop wel dat ze geloven dat ik oogverblindend knap ben en geen Caland heet.
Nu doe je Drizzt wel tekort hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco houdt het zinkende schip overeind.
De beste man is al de hele dag met me bezig. Dan zou ik toch echt weer gaan zuipen.quote:
Selecteren ze eindelijk eens Feijenoorders. Is heel de selectie aan de schijt. Blijf lekker hand in hand lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man is al de hele dag met me bezig. Dan zou ik toch echt weer gaan zuipen.
Ha ha ha.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De drank is weer in de man.
Nee. M'n gruwelbot doet zeer.quote:
Hopelijk word je morgen weer wakker.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Trusten. Geniet nog een paar weken als misplaatste underdog.
Dat vind ik een mooie mededeling voor het slapen gaan maatquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk word je morgen weer wakker.
PremAidsquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:02 schreef Sked het volgende:
Prem is weer terug op Voetbalzone
@:Oriente
Heb hem op ignore. Heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:40 schreef KingRoland het volgende:
laten we tong alle geluk in de liefde toewensen misschien dat @:mortaxx hem misschien kan helpen
gelukkig drink ik geen alcoholquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De drank is weer in de man.
Nou jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk word je morgen weer wakker.
Nu maar bidden voor een goed rendement HAHAHAHAquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:50 schreef KingRoland het volgende:
had trouwens geinvesteerd in kip kerrie
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:30 schreef KingRoland het volgende:
Helemaal niemand? Oke dan begin ik maar stelletje luie honden
Goedemorgen
The usual suspects weerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Gelukkig is niet iedereen hier een lui varken! (het scheelt alleen niet veel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |