Arcee. Fuckin' legend.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4043. Maar mensen die @:Arcee als het op cijfers aankomt niet serieus nemen, daar besteed ik geen aandacht aan
Mogguhquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds vandaag ben ik dichter bij de 30 dan de 20.
25 jaar, jemig.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels voetballend bij Le Havre. Voetbalt gemiddeld 10 wedstrijden per jaar
quote:Le Havre huurde hem in de zomer van Fulham. Van de afgelopen negen competitieduels miste hij geen minuut. Met de club uit de Franse havenstad is hij bovendien hard op weg naar de Ligue 1.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds vandaag ben ik dichter bij de 30 dan de 20.
25 jaar, jemig.
Rijstschotel met varkenshaas in satésaus.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Angstaanjagend ook nog?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een beeld voorbij komen van de zombie serie die veel kijken hier.
Dat kind is echt angstaanjagend lelijk of niet? Was getekend een waar kinderhater.
ik blijf erbij dat zij gewoon niet past in de serie.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag net een beeld voorbij komen van de zombie serie die veel kijken hier.
Dat kind is echt angstaanjagend lelijk of niet? Was getekend een waar kinderhater.
Dat vind ik wel snel bij kinderen hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angstaanjagend ook nog?![]()
Ik vind het een hele leuke actrice, prima gekozen.
Waarom geen Aziaat?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Pedro Pascal is mijn favoriete acteur.
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angstaanjagend ook nog?![]()
Ik vind het een hele leuke actrice, prima gekozen.
TLOU actricequote:
Alles is hier Abracadabra. TLOUquote:
Fok! is dood en heeft maar 4 posts per dag. Dat is toch te volgen?quote:
Ik ken die hele serie niet, dus geen idee over wie het gaat. Maar zombies zijn toch juist bedoeld om angstaanjagend te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel mijn mening is overigens gebaseerd op een screenshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |