Ik denk dat AI icm quantum computers de oplossing in de komende decennia wel voor ons gaan vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de snelweg en dus mogelijk vrachtverkeer allicht maar alles waar onvoorspelbare dan wel drukke situaties opspelen echt nooit op de korte termijn.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die 25 jaar van onlogisch is geen korte termijn toch?
Het belangrijkste aspect wordt de uniformiteit omtrent het protocol waarmee gewerkt moet worden vanuit verschilllende autofabrikanten. Die infrastructuur geloof ik wel. Tegen die tijd is AI dusdanig gegroeid dat het daar wel mee om kan gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Zal vast mogelijk zijn maar niet met onze huidige infrastructuur en steden.
Ah oke.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Zal vast mogelijk zijn maar niet met onze huidige infrastructuur en steden.
Die fabrikanten hebben nu al ontelbare miljarden gespendeerd zonder de laatste stappen te kunnen maken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het belangrijkste aspect wordt de uniformiteit omtrent het protocol waarmee gewerkt moet worden vanuit verschilllende autofabrikanten. Die infrastructuur geloof ik wel. Tegen die tijd is AI dusdanig gegroeid dat het daar wel mee om kan gaan.
Dit roepen ze al sinds 3 februari 1992 vooralsnog handjes tekort.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?
Ik zag net deze langskomen, dat remmen werkt wel prima.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Autonoom rijden werkt namelijk zo goed
Volvo beloofde paar jaar terug nog dat er binnen paar jaar NOOIT meer een dode zou vallen in hun autos door autonoom rijden maar daar stapte ze toch maar snel vanaf.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag net deze langskomen, dat remmen werkt wel prima.
[ twitter ]
Volvo kunnen naast geweldige auto's ook enorme bazen reclames maken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volvo beloofde paar jaar terug nog dat er binnen paar jaar NOOIT meer een dode zou vallen in hun autos door autonoom rijden maar daar stapte ze toch maar snel vanaf.
Al is hier een leven gered, dat dan weer wel.
Ik zie feyenoorders niet snel in een volvoquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volvo kunnen naast geweldige auto's ook enorme bazen reclames maken.
Volvo
Kun je een review schrijven, 4 minuten duurt lang.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volvo kunnen naast geweldige auto's ook enorme bazen reclames maken.
Volvo
Van het uiterlijk van die Tesla trap je je hond nog af.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie feyenoorders niet snel in een volvo
denk eerder een audi ofzo
zelf zou ik een tesla kopen als ik alle geld van de wereld had
Wat is jouw mening over de relatie tussen China en Rusland?quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van het uiterlijk van die Tesla trap je je hond nog af.
4 minuten is lang zei je?quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je een review schrijven, 4 minuten duurt lang.
Zijn er zoveel plofkraken in Rotterdam dan? Verder, wat een wansmaak heb je op het gebied van auto's.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie feyenoorders niet snel in een volvo
denk eerder een Opel ofzo
zelf zou ik een tesla kopen als ik alle geld van de wereld had
Roland deed een ninja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er zoveel plofkraken in Rotterdam dan? Verder, wat een wansmaak heb je op het gebied van auto's.
Do normal manquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier is mijn korte review van de Volvo-reclame uit 2016 getiteld 'Volvo - Made by People' @:Pisces29 : Deze reclame gaat over het verhaal achter elke auto, met focus op menselijkheid en vakmanschap. De film volgt verschillende werknemers/ ambachtslieden in hun dagelijks werk bij een autofabrikant en laat zien hoe zij betrokken zijn bij elk detail dat nodig is om tot een topkwaliteit product te komen. Door deze benadering krijg je als kijker een gevoel voor de zorg die wordt besteed aan elk onderdeel van het voertuig.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie nu net de topic pointer. Tyfushonden.
Sorry dat mijn review (da's ook Engels) je niet kon bekoren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was Engels? Die talenknobbel bij jou is nog geen tumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |