Ik ga ervan uit dat jij dit ook zo opgelost zou hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou maar wat graag Stevie elke dag voor het eerst willen ontdekken
Welk clipje ouwe reus?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dat clipje van user @:onlogisch luister dan zou het zomaar kunnen.
Er zijn ook nog beelden van @KingRoland als babyquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij dit ook zo opgelost zou hebben.
[ twitter ]
#140quote:
Ik kom nooit in Arnhem. Heeft Arnhem nog meer verborgen pareltjes?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat @:Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.
Die kwam serieus wel eens op huisfeestjes bij ons in die lockdownperiodequote:Op woensdag 22 maart 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat @:Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.
Irritante gozer zeg.quote:
Ik kom ook nooit in Arnhem.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Arnhem. Heeft Arnhem nog meer verborgen pareltjes?
Eens. Maar het gaat nu echt wel snel met deze shit. I.c.m. AI ben ik benieuwd waar we over 25 jaar staanquote:
Ik heb vandaag onze ontwerpers bang gemaakt met een nieuwe AI tool van Adobe.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar het gaat nu echt wel snel met deze shit. I.c.m. AI ben ik benieuwd waar we over 25 jaar staan
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onze ontwerpers bang gemaakt met een nieuwe AI tool van Adobe.
Wow.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam serieus wel eens op huisfeestjes bij ons in die lockdownperiode
Gelachen
Die Afrikaanse zipline drones bestaan al vrij lang in ieder geval.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar het gaat nu echt wel snel met deze shit. I.c.m. AI ben ik benieuwd waar we over 25 jaar staan
Met Photoshop kun je nu ook 3dprintdingen maken zag ik laatst.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onze ontwerpers bang gemaakt met een nieuwe AI tool van Adobe.
quote:
quote:Er is kritiek op het gebruik van tools als Ghostwriter. Sam Winkler, auteur bij Gearbox, zegt dat barks, ambient dialogue en beschrijvende teksten vaak de eerste factureerbare taken voor auteurs zijn als ze aan hun baan beginnen. Ook stelt hij dat het gebruik van dergelijke tools helemaal niet tijdbesparend werkt. Edd Coates van Radical Forge stelt dat de inzet van deze tools steeds meer een kwestie van een glijdende schaal zal worden, waarbij het niet enkel beperkt blijft tot het ondersteunen van auteurs, en dat er steeds agressievere vormen van AI zullen worden ingezet. Volgens hem had dergelijk werk een baan voor een beginnende schrijver kunnen opleveren.
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet niet veel anders dan Stable Diffusion of vergelijkbare dingen, maar dat zo'n partij als Adobe ermee komt geeft vaak wat meer vertrouwen.
En tekstschrijvers zijn ook de pineut:
https://tweakers.net/nieu(...)en-npc-dialogen.html
[..]
Autonoom rijden werkt namelijk zo goedquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?
Nog niet. Maar over 25 jaar staan ze je raar aan te kijken als je zelf nog rijdt. Het zal mij niet verbazen als het gewoon verboden wordt omdat het teveel doden per jaar veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Autonoom rijden werkt namelijk zo goed
Niet. Een deel kan wel iets anders gaan doen, maar een deel komt ook gewoon thuis te zitten. Basisinkomen gaat er een keer van komen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die creatieve beroepen kunnen straks wel inpakken. Net als nagenoeg alle administratiebaantjes, vrachtwagenchauffeurs, taxi chauffeurs etc. De grote vraag wordt straks : Hoe gaan we al die mensen aan het werk houden?
Ik geef je met alle liefde een rondleidingquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Arnhem. Heeft Arnhem nog meer verborgen pareltjes?
Op de snelweg en dus mogelijk vrachtverkeer allicht maar alles waar onvoorspelbare dan wel drukke situaties opspelen echt nooit op de korte termijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Maar over 25 jaar staan ze je raar aan te kijken als je zelf nog rijdt. Het zal mij niet verbazen als het gewoon verboden wordt omdat het teveel doden per jaar veroorzaakt.
Maar die 25 jaar van onlogisch is geen korte termijn toch?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de snelweg en dus mogelijk vrachtverkeer allicht maar alles waar onvoorspelbare dan wel drukke situaties opspelen echt nooit op de korte termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |