Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle vquote:
Hier heb ik helemaal niks van meegekregen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle v
wat heb jij onder de ctrl v staanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle v
Ik heb enkel een telefoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wat heb jij onder de ctrl v staan
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal niks van meegekregen.
Hoe game je dan?quote:
Onder die dikke pens?quote:
Ook een racestuur?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een switch onder meerdere centimeters stof.
Ik vroeg of je een racestuur voor je Switch had.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een switch te maken? Mijn racestuur is een werkbus.
Nu doet hij net alsof hij van alle comments geniet, maar volgens mij blockt hij iedereen die hem een beetje tegenspreekt.quote:
ETS2 met stuurtje en pedalen doenquote:
Denk niet dat het bestaat en zo wel dan durf ik geeneens naar de prijs te kijken Nintendo kennende.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg of je een racestuur voor je Switch had.
Zo een Mario, rode.
Dat gaat altijd mis bij mij. Eerste ritten rustig en netjes daarna als een gek door de bochten en op plattelandswegen alles willen inhalenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ETS2 met stuurtje en pedalen doen
Die shit speel ik alleen nog maar als ik gezopen hebquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ETS2 met stuurtje en pedalen doen
Vanaf seizoen 15 hebben ze top Gear op Amazon Prime gezet, dat zijn nog paar seizoenen in de juiste formatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu doet hij net alsof hij van alle comments geniet, maar volgens mij blockt hij iedereen die hem een beetje tegenspreekt.
@:GGMM klopt dit?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat altijd mis bij mij. Eerste ritten rustig en netjes daarna als een gek door de bochten en op plattelandswegen alles willen inhalen
graag ook The Whale reviewenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
Datequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
DISNEY
Date ene woord FEYENOORD
5/10
Cor Pot
Namen en rugnummers Flopland.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:16 schreef KingRoland het volgende:
Zag een grote rat lopen moest opeens aan een user denken
Kongoloquote:,,Dat als je het pad van God volgt, de rest vanzelf komt. Ik voelde me veel gelukkiger toen ik écht leefde voor mijn beroep. Ik voelde eindelijk joy en peace, vreugde en rust. Natuurlijk denk je ook weleens: waar was ik als voetballer als ik Hem eerder had gevonden?
Omdat hij God nog niet had gevonden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels voetballend bij Le Havre. Voetbalt gemiddeld 10 wedstrijden per jaar
Zo zie je maar weer dat voor sommige mensen de gevolgen groot zijn als ze God niet hebben gevonden. Nu is het te laat, maarja wie weet wat God voor Terence in petto heeftquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels voetballend bij Le Havre. Voetbalt gemiddeld 10 wedstrijden per jaar
Godgodquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij God nog niet had gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |