Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle vquote:
Hier heb ik helemaal niks van meegekregen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle v
wat heb jij onder de ctrl v staanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een tweet hij na de uitzending plaatste dan stond deze waarschijnlijk al onder controle v
Ik heb enkel een telefoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wat heb jij onder de ctrl v staan
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal niks van meegekregen.
Hoe game je dan?quote:
Onder die dikke pens?quote:
Ook een racestuur?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een switch onder meerdere centimeters stof.
Ik vroeg of je een racestuur voor je Switch had.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een switch te maken? Mijn racestuur is een werkbus.
Nu doet hij net alsof hij van alle comments geniet, maar volgens mij blockt hij iedereen die hem een beetje tegenspreekt.quote:
ETS2 met stuurtje en pedalen doenquote:
Denk niet dat het bestaat en zo wel dan durf ik geeneens naar de prijs te kijken Nintendo kennende.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg of je een racestuur voor je Switch had.
Zo een Mario, rode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |