Weet ik niet. Ooit wat afleveringen van Walking Dead gezien en daar waren ze eerder schattigquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken die hele serie niet, dus geen idee over wie het gaat. Maar zombies zijn toch juist bedoeld om angstaanjagend te zijn.
Niet op HBOquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fok! is dood en heeft maar 4 posts per dag. Dat is toch te volgen?
The Last Of Us. Serie op Netflix.
F&S / [HBO] The Last of Us (2023) #6: op een giraffe naar seizoen 2
quote:
Zombies zijn sinds Thriller al niet eng meer.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ooit wat afleveringen van Walking Dead gezien en daar waren ze eerder schattig
Lijkt me wel een aardige kerel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Pedro Pascal is mijn favoriete acteur.
U, tegen iemand die je oppas is geweest.quote:
ik ga hem luisteren zoquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
Mooiste nummer ooit.
Trusten.
Dood aan negatieve users.
FOK! forever......
Wilde eigenlijk ook echte kwaliteit posten maar liet ze maar hun gang gaan.quote:
Wow. Wat is dit?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook echte kwaliteit posten maar liet ze maar hun gang gaan.
Alsnog dan
Wow, wat een pareltje!quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk ook echte kwaliteit posten maar liet ze maar hun gang gaan.
Alsnog dan
Roep jij ook weleens "Amacai!"?quote:
Nee, maar als ik dat clipje van user @onlogisch luister dan zou het zomaar kunnen.quote:
Ik heb zomaar het idee dat @Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Arnhemse man uit een twijfelachtige familie met een geiten vibrato.
Zou maar wat graag Stevie elke dag voor het eerst willen ontdekkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat @:Pisces29 de Witte Tjaboo niet kent. Maja, dat geeft verder niet, niet iedereen hoeft muziekkenner te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |