Held.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:littlerabbit en ik inmiddels exclusief zijn op dat vlak.
Hoe gaat het met Bouwput Nederland, waarde Littlerabbit?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe noem je mij?
Door de weeks geef ik je alle ruimte
Geen idee ik verricht hooguit een voortraject.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Bouwput Nederland, waarde Littlerabbit?
Jij ondergaat het leed als een sterke man.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik verricht hooguit een voortraject.
Verder oud en versleten, naar behoren dus
Kan jij dit doen, onlogisch is afwezigquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen. @:KingRoland
Stukje overwerk. @:zipportal
Afgevinkt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan jij dit doen, onlogisch is afwezig
VBL / [EK 2024 KWALIFICATIE] Overige wedstrijden #1
Jammerquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen. @:KingRoland
Stukje overwerk. @:zipportal
Je vergeet mijn 50.000 topics.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco houdt het zinkende schip overeind.
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:21 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieverds. Denk er over om me eens op Tinder aan te melden. Hoop wel dat ze geloven dat ik oogverblindend knap ben en geen Caland heet.
Nu doe je Drizzt wel tekort hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco houdt het zinkende schip overeind.
De beste man is al de hele dag met me bezig. Dan zou ik toch echt weer gaan zuipen.quote:
Selecteren ze eindelijk eens Feijenoorders. Is heel de selectie aan de schijt. Blijf lekker hand in hand lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man is al de hele dag met me bezig. Dan zou ik toch echt weer gaan zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |