quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, we gaan muziek luisteren.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maar hij leeft wel als God in Frankrijk.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij God nog niet had gevonden.
Kon slechter.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe dit eens vaker ipv die shit dance zooi.quote:
Two Legends.quote:
Is niet naar de kerk geweest dus verklaarbaarquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:42 schreef Scrummie het volgende:
tong80 heeft weer 1 van zijn momenten.
Welke kerk raad je aan?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is niet naar de kerk geweest dus verklaarbaar
Zonder Zlatan te noemen, weten dat het ZlatanGod is.quote:“Maar eigenlijk ben ik het verleden, het heden en de toekomst voor mijn land."
Dacht dat het van mijn land moest zijn maar Nederlands is niet mijn sterkste vak blijkt maar weerquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder Zlatan te noemen, weten dat het ZlatanGod is.
Ben jij Aziatisch of is dit gewoon een stukje voorkeur?quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht dat het van mijn land moest zijn maar Nederlands is niet mijn sterkste vak blijkt maar weer
Hij heeft gele koorts.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Aziatisch of is dit gewoon een stukje voorkeur?
In kleine handjes lijkt het allemaal wat groter.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Aziatisch of is dit gewoon een stukje voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |