Moet je maar niet ouwehoeren als je staat te koken/ rijst afgieten. OOk wel heel dom, maar ja, giebelen met Jappie hèquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Wanda heeft pijn ze heeft al van alles geprobeerd om te koelen.
Het is gewoon dom zij ze.
Tja, da's vaker met dit soort dingen. Maar het gebeurd wel
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Wanda heeft pijn ze heeft al van alles geprobeerd om te koelen.
Het is gewoon dom zij ze.
Tja, da's vaker met dit soort dingen. Maar het gebeurt wel
Zit bijna5 min tussen dus jij mag gewoon een TT kiezenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:frummelie jij had LAPO, als je een andere TT wilt. ik wist ff niets
Ja da's zeker niet handig als je staat te koken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet je maar niet ouwehoeren als je staat te koken/ rijst afgieten. OOk wel heel dom, maar ja, giebelen met Jappie hè
Er is kokend heet water over haar buik gevallenquote:
Geeft niks, ik zag het net pas...TT is prima..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:frummelie jij had LAPO, als je een andere TT wilt. ik wist ff niets
Au! Maar zoals ik al las haar eigenschuld dus..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is kokend heet water over haar buik gevallen
ja niet goed opletten, en maar giebelen en de andere kant op kijken, dan is een ongelukje zo gebeurdquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Au! Maar zoals ik al las haar eigenschuld dus..
Zal wel mooie droge meuk zijn geweest, Zelfs Sasha deed er mayo door om het wat smeuïger te makenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Oh Jeff komt in de kas.
Ice had geen honger
Volgens mij wel een broodje of zoop
Maakt het niet minder pijnlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Au! Maar zoals ik al las haar eigenschuld dus..
Oh echt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
Hi, val binnen, jefke heeft Eunice en Jw achter het rokershoekje gezien ..ze waren aan het tongen...
En dan ook zo'n hoeveelheid.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal wel mooie droge meuk zijn geweest, Zelfs Sasha deed er mayo door om het wat smeuïger te maken
Oh nee dat zeg ik ook niet, maar erg verstandig/slim is t nietquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
Hi, val binnen, jefke heeft Eunice en Jw achter het rokershoekje gezien ..ze waren aan het tongen...
Tijd en stream?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
Serieus??quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
Nou beide.. Want of Jeff het echt heeft gezien is maar de vraagquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Van de lebberkus? of het verhaal van Jef? dit is stream 2 zo,n 5 min geleden ..of 4 ..
Wauwquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
kijk maar eens naar zijn opmerking..denk dat hij dit niet verzint, dacht dat dit vannacht was..zijn om 5 u gaan slapen ..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou beide.. Want of Jeff het echt heeft gezien is maar de vraag
Ik heb het zelf niet gehoord, geluid niet aan, maar zag jeff wel de kas binnen gaan, dus zal wel vrij snel zijn geweest. Mssn iemand een filmpje van maken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou beide.. Want of Jeff het echt heeft gezien is maar de vraag
Omgquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
En dat vertelt Jeff nu pas, niet erg geloofwaardigquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
kijk maar eens naar zijn opmerking..denk dat hij dit niet verzint, dacht dat dit vannacht was..zijn om 5 u gaan slapen ..
Heb er zelf beelden bijquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff doet aan Isaac voor hoe hij JW en Eunice betrapt heeft
Filmpje: https://streamable.com/ekmxg7
Na dat ze in de keuken aan het keuvelen waren, zag een gifje voorbij komen met het terug lezenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
kijk maar eens naar zijn opmerking..denk dat hij dit niet verzint, dacht dat dit vannacht was..zijn om 5 u gaan slapen ..
ja ik ook..niet zozeer eunice, maar de gluiperd Jw..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Omg![]()
mixed feelings hierover, ik moet ook een beetje
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
Mag er een tennisbal naar binnen met de tekst JW heeft lekker getongd met Eunice... voor Esther.
doe maar een basketbal..die is niet te missen..voor Erik en esther..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
Mag er een tennisbal naar binnen met de tekst JW heeft lekker getongd met Eunice... voor Esther.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
doe maar een basketbal..die is niet te missen..voor Erik en esther..
Ze hebben het over van alles en zitten niet iedereen af te zeikenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:01 schreef mootie het volgende:
Ondertussen zitten ze al weer een tijd iedereen uit te lachen en af te zeiken.
Mwah…. Iedereen doet weer alles fout hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het over van alles en zitten niet iedereen af te zeiken
En weer iets wat je als streamer niet mocht zien. Dit heeft echt geen zin meer zo.quote:
Ja inderdaad als je dan zo principieel bent moet je ook met je jatten van die plank afblijven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:08 schreef Silves het volgende:
Zoooo gelijk, Bern die steeds klaagt over het geld, en niet willen uitgeven, maar wel gebruik maken van de 67 euro houten plaat om een bed te maken,en maar op rood blijven staan!..
Ja dit is het toppunt van gierigheid, maar wel overal van mee profiteren, ook net aan tafel, aan het zeiken over het eten, iedereen heeft schuld behalve jezus himself.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad als je dan zo principieel bent moet je ook met je jatten van die plank afblijven.
Is dat voor zn gladde huidje?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:10 schreef mootie het volgende:
Rupert heeft 15 euro voor babyolie gehad, via de stellingen gister.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
Het is ook een grote gier... echt een egotripper.. eng mannetje..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit is het toppunt van gierigheid, maar wel overal van mee profiteren, ook net aan tafel, aan het zeiken over het eten, iedereen heeft schuld behalve jezus himself.
Ik denk dat ze een machtiging geven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Ice heeft het over zijn 1000e vlucht.
Denkend aan stikstof.....(niet dat ik daar een discussie over wil) maar vroeg me ineens af ze daar een mogelijkheid hebben gehad om te stemmen
Het gaat er uiteraard om dat een flesje babyolie een euro of 2 kost, maar Rupert er 15 voor heeft losgepeuterd van de prijzenpot.quote:
Wiens plan is dat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
Euhh wat is hier de leut van... het bed van Bern vol met prikkers. Wat een humor.
Ooh hij is weer lekker aan het sjoemelen..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er uiteraard om dat een flesje babyolie een euro of 2 kost, maar Rupert er 15 voor heeft losgepeuterd van de prijzenpot.
Ik denk niet dat dat mag anders hadden ze dat wel gedaan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon twee eenpersoonsbedden naast elkaar
mocht niet i.v.m. de camera'squote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon twee eenpersoonsbedden naast elkaar
`vreemd dat dit dan wel magquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag anders hadden ze dat wel gedaan.
Ahh hij heeft ze gisteren dus betraptquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
En Isaac meteen in de meelulmodus maar slaat de plank volledig misquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jaaa vannacht blijkbaarquote:
Lag Esther toen al in bed?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:50 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa vannacht blijkbaar
Na een paar biertjes stonden ze al een beetje om elkaar te hangen in de keuken na 00:00
jeetje.. maar ook dat hebbenw e weer nie top beeld zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:50 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa vannacht blijkbaar
Na een paar biertjes stonden ze al een beetje om elkaar te hangen in de keuken na 00:00
Ik las dat ze eerst nog alleen op de bank zat, terwijl de rest nog lol hadden in de keuken, maar daar gingen de camera's niet meer opquote:
Was het maar Sinterklaas want dan gaf ik ze een kamasutraboek waarna Esther mij bovenaan op de eliminatielijst zou zettenquote:
Thnx.... ja ik ook..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef patat het volgende:
[..]
Ik las dat ze eerst nog alleen op de bank zat, terwijl de rest nog lol hadden in de keuken, maar daar gingen de camera's niet meer op
Verder weetnieee! Maar hoop dat ze het te horen krijgt via via
FEBO doet alleen aan voorspel en naspel want de daadwerkelijke actie houden ze buiten beeld of miniemquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jeetje.. maar ook dat hebbenw e weer nie top beeld zeker
Sasha zal wel in die spleet tyfen waar Bern dan weer de schuld van krijgt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bern en Sasha in hun 'nieuwe bed'
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Sasha zal wel in die spleet tyfen waar Bern dan weer de schuld van krijgt.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Sasha zal wel in die spleet tyfen waar Bern dan weer de schuld van krijgt.
Squote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha en Bern in hun nieuwe bed, waar Bern een soort van polygoon journaal over doet
Filmpje: https://streamable.com/6su6q6
beter praat Bern gewoon nooitquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha en Bern in hun nieuwe bed, waar Bern een soort van polygoon journaal over doet
Filmpje: https://streamable.com/6su6q6
Vond het wel een grappige samenvatting over het bed. Zullen het het Bob noemen.quote:
Het bed wat ze nu maken is voor in de kas. B en S wilden eerst gewoon 2 matrassen neerleggen om er te gaan slapen, maar 2 matrassen naast elkaar passen niet, vandaar het bouwwerk (1,5 matras groot) gemaakt. Is tevens ook gelijk een extra slaapplek i.v.m kamerwissel die er gauw aankomt. Er werd gezegd dat als Sas dan ook boven slaapt er beneden dan wel een bed voor haar over moet zijn (waarom weet ik niet), Bern zei toen: dat hebben we al geregeld. Daar bedoelde hij de slaapplek in de kas mee.quote:
ehhhh... waaromdanniet gewoon even je broek verwisselen en de vlek zelf schoonmaken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:30 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie wilt weten wat Mirthe aan het doen was.
Er zat een vlekje op de volgende plek:
[ afbeelding ]
Leuker als iemand anders het doetquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehhhh... waaromdanniet gewoon even je broek verwisselen en de vlek zelf schoonmaken.
Ik neem aan dat ze ook toestemming hebben van achter om daar te slapen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het bed wat ze nu maken is voor in de kas. B en S wilden eerst gewoon 2 matrassen neerleggen om er te gaan slapen, maar 2 matrassen naast elkaar passen niet, vandaar het bouwwerk (1,5 matras groot) gemaakt. Is tevens ook gelijk een extra slaapplek i.v.m kamerwissel die er gauw aankomt. Er werd gezegd dat als Sas dan ook boven slaapt er beneden dan wel een bed voor haar over moet zijn (waarom weet ik niet), Bern zei toen: dat hebben we al geregeld. Daar bedoelde hij de slaapplek in de kas mee.
ik heb het idee...... dat Isaac engelengeduld heeft met een Zoë die het volgens mij nooit zal gaan leren, het lukt haar zelfs niet om 2 nummers achter elkaar te draaien....benieuwd hoe haar verhalen zullen worden tegenover haar 'vriendinnen'....quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt niet veel gepost vanavond. De reden is:
stream 1 : DJ'en met Zoe en Isaac
stream 2 : 30 seconds met Erik en JW (en de rest zit er als bankvulling)
Er gebeurd ook niet zoveel om over te cossen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt niet veel gepost vanavond. De reden is:
stream 1 : DJ'en met Zoe en Isaac
stream 2 : 30 seconds met Erik en JW (en de rest zit er als bankvulling)
Multifunctioneel bed dan, want die wordt nu dus blijkbaar gewoon door B&S op kamer 3 gebruiktquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het bed wat ze nu maken is voor in de kas. B en S wilden eerst gewoon 2 matrassen neerleggen om er te gaan slapen, maar 2 matrassen naast elkaar passen niet, vandaar het bouwwerk (1,5 matras groot) gemaakt. Is tevens ook gelijk een extra slaapplek i.v.m kamerwissel die er gauw aankomt. Er werd gezegd dat als Sas dan ook boven slaapt er beneden dan wel een bed voor haar over moet zijn (waarom weet ik niet), Bern zei toen: dat hebben we al geregeld. Daar bedoelde hij de slaapplek in de kas mee.
En was het binnen de tijd?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, toiletgeluiden van Wanda over 30 Seconds heen
Misschien in de uitzending van de weekquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef Judiwi het volgende:
Jammer dat er geen filmpje is van het zoenen tussen JW en Eunice.
Ook weer in de doofpot. Esther komt er nooit achter.
Het is evengoed zijn geld uit de prijzenpot.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef Judiwi het volgende:
Zo een hypochriet die Bern. Op alles rood staan. Maar omdat Sasha fotoboek wil gaat hij daarom op groen. Wil zelf geen boek. Maar wel het dure hout verzagen voor een slaap bed wat nergens voor nodig is.
Misschien nooit op de streams geweest, het is een verhaal van Jeff.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef Judiwi het volgende:
Jammer dat er geen filmpje is van het zoenen tussen JW en Eunice.
Ook weer in de doofpot. Esther komt er nooit achter.
Xoals ik het begreep, was het om het hoekje bij de mutsenplek. Daar zijn geen camera's.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien nooit op de streams geweest, het is een verhaal van Jeff.
Soms is stilte heerlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:48 schreef xsaskiax het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond het vandaag gewoon 'stil' in de loods, zonder Martin... geen gekreun tijdens het sporten, geen geschreeuw wanneer hij weer eens een biljartstoot miste, niet luidruchtig aan het kaarten e.d., er werd Nederlands gesproken, de spiegels voelden zich eenzaam.... enz enz
En ze stond niet in dat The Guinness Book of Records die ze daar hadden/hebben?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft 14 keer over haar therorie-examen gedaan en praktijk had ze in 3 keer..... gelukkig hebben haar oma en opa en haar ouders vaak 'gesponsord' zei ze
Nou ik heb Jeffrey en Kim D daar ook eens zien staan tijdens een ruzie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Xoals ik het begreep, was het om het hoekje bij de mutsenplek. Daar zijn geen camera's.
Zien zitten en krijsen zelfs waarna het uren werd weggedraaid omdat de hele buurt ervan kon meegenietenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:33 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb Jeffrey en Kim D daar ook eens zien staan tijdens een ruzie.
Denk niet dat ze dat toelaten. Als het is gebeurd zien we dat vast in de tv uitzending.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Xoals ik het begreep, was het om het hoekje bij de mutsenplek. Daar zijn geen camera's.
Zo spannend is het niet toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
Als JW en Eunice hebben lopen tongtwisteren dan zijn ze wel gek om dat niet te tonen in de uitzending want verhaallijntje
Eens, omdat je op rood staat betekend in mijn ogen dat je prima zonder kan, maar als de rest het toch wil je er dan ook maar beter gebruik van kan maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is evengoed zijn geld uit de prijzenpot.
Ik geloof het wel , op twitter zag ik wel een video waar JW en Eunice met een biertje in de keuken zaten te kletsenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:47 schreef woxxel het volgende:
Waren ze om 5 uur nog wakker? En jw ook? dat geloof ik haast niet
En toen waren er opeens 2 slaapstreams ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof het wel , op twitter zag ik wel een video waar JW en Eunice met een biertje in de keuken zaten te kletsen
, rond half twee waren ze allebei nog haske wakker .
Toch wel spannend genoeg om te laten zien denk ikquote:
Ja dat doen ze de laatste tijd vakerquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen waren er opeens 2 slaapstreams ...
Rond half twee was er niets meer te zienquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel spannend genoeg om te laten zien denk ik
Ja ook gewoon heel bot wegschakelen ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat doen ze de laatste tijd vaker![]()
Ongelofelijk , had je al één slaapstream , wat ik sowieso te achterlijk voor woorden vind, en dan twee
Ja maar dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rond half twee was er niets meer te zien![]()
Nee precies, daarom geloof ik dat van JW en Eunice ook welquote:
Het blijkt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Multifunctioneel bed dan, want die wordt nu dus blijkbaar gewoon door B&S op kamer 3 gebruikt
Rupie was gaan douchen maar misschien weer terug in bed, de regie heeft er nog niet veel zin inquote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:52 schreef Frummelie het volgende:
Alles ligt natuurlijk nog heerlijk in coma het is nog veel te vroeg voor de loods peopletjes...
Oow wow die was er lekker vroeg bij... ja irritant is dat, dan is er leven in de brouwerij en dan zie je slapende mensen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Rupie was gaan douchen maar misschien weer terug in bed, de regie heeft er nog niet veel zin in
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:15 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop op op vandaag een zoemer zodat er wat meer aktie in de loods is
efffe of topic , naar het het schijnt heeft ivor zijn relatiestatus veranderd op vrijgezel op fb , zijn profiel is nu verwijderd op fb
Goedemorgen...quote:
Wanda krijgt daar niks van mee. Ze kan daar wel hele dagen gaan zitten janken maar schiet je uiteindelijk ook niks mee op. Als je kiest om te blijven moet je toch door.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ja dat hoop ik ook...
Die man wordt stapelgek van alle reacties dus dat snap ik wel. Ik snap dan niet dat Wanda zo uitbundig vrolijk is... of het is een spelletje.
Haha ja lol en toch vind ik het vaag, Wanda huppelt vrolijk rond.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:32 schreef engine het volgende:
Eigenlijk zou Ivor in de tv uitzending moeten zitten voor extra drama
Had eigenlijk gedacht dat ze dat allang hadden gemoeten (voor eten en drinken) maar ze gebruiken het vooral voor allerlei onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ja d'r moet wel iets gebeuren nu, al lijkt het me ook wel leuk dat ze gewoon de prijzenpot aan moeten spreken... wil je reuring, dan krijg je reuring..
Wanda heeft toch wel eens vaker geroepen ik wil nu contact met Ivor... ik weet niet of Wanda daar niets van mee krijgt, het is wel een enorme ommezwaai...hyperachtig lachje enzo...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda krijgt daar niks van mee. Ze kan daar wel hele dagen gaan zitten janken maar schiet je uiteindelijk ook niks mee op. Als je kiest om te blijven moet je toch door.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ze dan wel weer met haar hoofd bij Jappie op schoot lag gisteren. Houd dan ook een beetje afstand zou je denken.
Ja want dat is wel geinig, zorgt wel voor onrust... bij sommige dan...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Had eigenlijk gedacht dat ze dat allang hadden gemoeten (voor eten en drinken) maar ze gebruiken het vooral voor allerlei onzin
Ja snap ik wel hoor. Ik heb ook wel het vermoeden dat er contact is geweest of dat ze op een andere manier gerust gesteld is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wanda heeft toch wel eens vaker geroepen ik wil nu contact met Ivor... ik weet niet of Wanda daar niets van mee krijgt, het is wel een enorme ommezwaai...hyperachtig lachje enzo...
Ja daar zat ik ook met verbazing naar te kijken...of misschien is de kogel echt door de kerk en kan ze voor Jappie gaan... ik zeg ook maar wat...
Precies dat, gerust gesteld! Ik snap wat je bedoeld maar ik wil die ommezwaai van Wanda uitleggen voor mezelf..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik wel hoor. Ik heb ook wel het vermoeden dat er contact is geweest of dat ze op een andere manier gerust gesteld is.
Maar daar gaan we toch niks van meekrijgen dus ga ik er voor het gemak maar vanuit dat er geen contact is geweest. Anders is er helemaal niks meer aan om te kijken
Ik denk dat ze ervan uit gaat dat het niet bekend is en dat er niks van te zien was, dus kan ze het spelletje blijven volhouden van alleen vrienden met jappie zijn , zoiets zag ik ook in de uitzending waarin ze zei dat Jappie verdriet zou hebben als zij weer terug ging naar haar happy lifequote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda krijgt daar niks van mee. Ze kan daar wel hele dagen gaan zitten janken maar schiet je uiteindelijk ook niks mee op. Als je kiest om te blijven moet je toch door.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ze dan wel weer met haar hoofd bij Jappie op schoot lag gisteren. Houd dan ook een beetje afstand zou je denken.
Ook dat zou nog kunnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ervan uit gaat dat het niet bekend is en dat er niks van te zien was, dus kan ze het spelletje blijven volhouden van alleen vrienden met jappie zijn , zoiets zag ik ook in de uitzending waarin ze zei dat Jappie verdriet zou hebben als zij weer terug ging naar haar happy life
Alsof er niks gebeurd was, die schijn wil ze ophouden, denkend dat ze het gewoon kan blijven ontkennen , niet wetend dat het in de uitzending is geweest
Ex in de loods is een heul ander programma.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 06:32 schreef engine het volgende:
Eigenlijk zou Ivor in de tv uitzending moeten zitten voor extra drama
Dat zou echt vies zijn als ze haar in de waan laten dat het niet te zien was en alles wel goed komtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat zou nog kunnenof dat haar verteld is dat het niet uitgezonden is. Al zou dat een hele gemene streek zijn.
In de tv uitzending zei ik...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ex in de loods is een heul ander programma.
Ja leuk voor Jappie...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:08 schreef engine het volgende:
[..]
In de tv uitzending zei ik...
Maar dat is nog een veel beter idee. Ivor de loods in
Zelfs het slapen doen ze niet goedquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:15 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel bewoners slapen op hun rug, ik kan dat echt niet
Lijkt me best raar als je als enige wakker bent en je ervan bewust bent dat de camera alles volgt wat je doetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Isaac is wakker... staat lekker z'n gezicht in te smeren.
Ik vraag af of zij daar nog wel zo mee bezig zijn... ik vind Isaac altijd wel heel camerabewust ddww...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me best raar als je als enige wakker bent en je ervan bewust bent dat de camera alles volgt wat je doet
Ik mis Martin ook... vooral s'ochtends... dat geouweneel van hem...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen
Het klinkt raar, maar ik mis Martin wel een beetje in de loods. Hij hoorde wat mij betreft wel tot diegenen die er thuis hoorden en tot het eind zouden blijven. En ondanks al zijn show en aandacht trekken was hij wel iemand die zorgde voor wat reuring zo nu en dan
En Eunice en JW!! Het verbaast me niks en eigenlijk wil ik het niet zien want, maar vind het wel een ontwikkeling. Inclusief jaloerse Esther!!
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Isaac nu, er is geen avondeten?
Lijkt mij gek, ze hebben nu al twee keer geld verdiend. Hoezo dan geen eten voor vanavond/quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor ook iets over een clubavond?? Of ben ik abuis..
Ja maar kleine bedragen daar zijn ze zo doorheen...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij gek, ze hebben nu al twee keer geld verdiend. Hoezo dan geen eten voor vanavond/
zeker waar en met rupi als manager...............................quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar kleine bedragen daar zijn ze zo doorheen...
Ja vreselijk... ik kan die vrouw niet meer zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef danaqui het volgende:
Wat is dat enge mens aanwezig zeg vandaag man3x
Dan had ik liever Martin gezien
Wat doet rupi dan slechter dan de andere managers?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker waar en met rupi als manager...............................
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef schizolientje het volgende:
Esther is druk aan het praten met Isaac en Eric tijdens het verorberen van geroosterd brood. Pakt 2 boterhammen en stopt ze in t rooster, even voor mijn man zegt ze. Erg he zegt ze. Hij ligt nog op bed zegt Erik
geen openheid geven inzake financien , slecht inkopenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
Wat doet
[..]
Wat doet rupi dan slechter dan de andere managers?
Er heeft nog geen een manager openheid gegeven van financien. En dat slechte inkopen zie ik ook niet zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
geen penheid geven in financien , slecht inkopen
Het wordt echt sinterklaasavond/middag als die spullen binnen komen allemaal verrassingen... geen hond die weet wat er allemaal besteld is..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:57 schreef schizolientje het volgende:
Er komt een schaakbord zegt Marciano tegen Jasper. Stond dat ook op t lijstje vraagt Jasper. Ja dus, niemand gezien??
en waar ze voor gestemd hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het wordt echt sinterklaasavond/middag als die spullen binnen komen allemaal verrassingen... geen hond die weet wat er allemaal besteld is..
Ik kan de humor daar wel van inzien, de meeste managers lopen te kloten, dan mag Rupie dat ook...quote:
Nog zo saai ding om naar te kijken er bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:57 schreef schizolientje het volgende:
Er komt een schaakbord zegt Marciano tegen Jasper. Stond dat ook op t lijstje vraagt Jasper. Ja dus, niemand gezien??
Omdat ze zich thuis niet aan de catering regels houdt? Foei!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Lekker Esther met je haar wapperen boven het brood enzo... deze vrouw met haar leidinggevende catering ervaring... van mij kreeg ze een schop onder haar reet.
is uw mening , maar niet de mijnequote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan de humor daar wel van inzien, de meeste managers lopen te kloten, dan mag Rupie dat ook...
Wat ze thuis doet moet ze zelf weten... hier heb je te maken met meerdere bewoners en hygiëne..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat ze zich thuis niet aan de catering regels houdt? Foei!
Met het tolereren van Esthers gezeikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Esther denkt dat Erik zich afmat, met wat dan?
De meeste mensen hebben thuis ook te maken met meerdere personen en dit is nu haar thuis.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ze thuis doet moet ze zelf weten... hier heb je te maken met meerdere bewoners en hygiëne..
Dat is niet best. Wat een oelewapperquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Kan die Erik niet een keer die frituur afdekken met iets als hij er naast staat te zagen.
Jeff zei al er ligt zaagsel in de frituurolie die deksels helpen niet veel natuurlijk je kan er bijv. een handdoek overheen gooien als je er naast staat te zagen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is niet best. Wat een oelewapper
Ik vind het gewoon niet fris als iemand z'n haar boven een ontbijttafel staat uit te wapperen... en Esther met haar ervaring zou dat moeten weten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben thuis ook te maken met meerdere personen en dit is nu haar thuis.
dat is zijn goed recht hoor. Hij is 1 van de bewoners en maakt dus kans op de winstquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
erik staat me meer en meer tegen , begint ferm naast zijn schoenen te lopen , toen martin wegging zegde hij nog 20 te gaan en de prijs is voor mij brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
Nou lekker dan...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff zei al er ligt zaagsel in de frituurolie die deksels helpen niet veel natuurlijk je kan er bijv. een handdoek overheen gooien als je er naast staat te zagen.
JW en Esther " proosten" met elkaar met een ijsje toen Martin weg was en zeiden: mooie dag vandaag, als er elke dag zo eentje weggaat.....( in de pauze van de film zeiden🤮 ze dat)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
erik staat me meer en meer tegen , begint ferm naast zijn schoenen te lopen , toen martin wegging zegde hij nog 20 te gaan en de prijs is voor mij brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
dat heeft iedere inwoner die er nu nog inzit recht op , gaat mij meer die uitspraak van hemquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is zijn goed recht hoor. Hij is 1 van de bewoners en maakt dus kans op de winst
Voor Rupert, Imadiddin, Moraima en Isaac wissel ik steevast van stream.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:23 schreef Juud79 het volgende:
Dat onverstaanbaar praten van Rupert. Dat ze die twee ook laten zitten, die maken toch ook geen tv waardige beelden. 🙈
En zo is het wel, ze zitten daar ook met de wetenschap dat er steeds een uit gaatquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW en Esther " proosten" met elkaar met een ijsje toen Martin weg was en zeiden: mooie dag vandaag, als er elke dag zo eentje weggaat.....( in de pauze van de film zeiden🤮 ze dat)
Ik maak thuis minstens 80 fouten per dag in het huishouden terwijl ik heus wel beter weet. Ik kan me er dus echt niet druk om maken en stoor me een beetje dat elk foutje zo belicht moet worden. Idd ieder z'n mening.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fris als iemand z'n haar boven een ontbijttafel staat uit te wapperen... en Esther met haar ervaring zou dat moeten weten.
Ieder z'n mening..
👍quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik maak thuis minstens 80 fouten per dag in het huishouden terwijl ik heus wel beter weet. Ik kan me er dus echt niet druk om maken en stoor me een beetje dat elk foutje zo belicht moet worden. Idd ieder z'n mening.
Vraag mij af of het echt gebeurd is. Geloof Jeff niet zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
Als ik JW zie moet ik gelijk aan het zoenen denken met Eunice... zo vaag dat Eunice er nog niets over gezegd heeft.
Valt dat ook onder Essentiële spullen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:49 schreef Harry het volgende:
Erik maakt van letters op een houten bord de tekst Het Filoodssofisch gesprek.
De stemming in de Loods is erg goed.
Wat zou er dan achter zitten voor Jeff om zoiets te verzinnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af of het echt gebeurd is. Geloof Jeff niet zo.
waarom zou hij het verzinnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jeff dit verzint.. wat schiet hij daar mee op... hij zat ook voor te doen hoe het ging..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik zou er serieus steeds bij komen zitten, ze hebben die kas zowat toegeëigendquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:00 schreef espri het volgende:
Ah, Wanda en Jasper weer knusjes in de kas samen.
Ik ook, waarom altijd privé als ze toch niets hebben met elkaar? Zo,n grote mond had ze steeds over Djedi dat ze een vriend had etc. Wat doet zij nu zelf?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou er serieus steeds bij komen zitten, ze hebben die kas zowat toegeëigend
Brandwonden zijn verschrikkelijk naar en pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:09 schreef mootie het volgende:
Wanda heeft nog flink last van de brandplek.
Ik moet altijd zo lachen hoe Wanda die 5 haren naar achteren slaat, alsof het een hele bos haar is...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:06 schreef espri het volgende:
Zwiep zwiep, haren naar achter, zwiep zwiep haren naar voren. Truitje omhoog truitje omlaag. Wanda in de kas.
Haha jaja...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef Inka het volgende:
En echt altijd gooit ze denkbeeldige ? haren op de grond.
Of je gaat op missie naar het buitenland...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Als vriend van Wanda moet je er wel van houden om continu afgezeken te worden.
Je ziet haar er nooit mee bezig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:15 schreef mootie het volgende:
Heeft Bep uberhaupt interesse in die bruiloft?
dat gaat niet in 1 nachtje overquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:09 schreef mootie het volgende:
Wanda heeft nog flink last van de brandplek.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer eigenlijk. Maar word dus een bruiloft zonder budget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |