Moet je maar niet ouwehoeren als je staat te koken/ rijst afgieten. OOk wel heel dom, maar ja, giebelen met Jappie hèquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Wanda heeft pijn ze heeft al van alles geprobeerd om te koelen.
Het is gewoon dom zij ze.
Tja, da's vaker met dit soort dingen. Maar het gebeurd wel
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Wanda heeft pijn ze heeft al van alles geprobeerd om te koelen.
Het is gewoon dom zij ze.
Tja, da's vaker met dit soort dingen. Maar het gebeurt wel
Zit bijna5 min tussen dus jij mag gewoon een TT kiezenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:frummelie jij had LAPO, als je een andere TT wilt. ik wist ff niets
Ja da's zeker niet handig als je staat te koken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet je maar niet ouwehoeren als je staat te koken/ rijst afgieten. OOk wel heel dom, maar ja, giebelen met Jappie hè
Er is kokend heet water over haar buik gevallenquote:
Geeft niks, ik zag het net pas...TT is prima..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:frummelie jij had LAPO, als je een andere TT wilt. ik wist ff niets
Au! Maar zoals ik al las haar eigenschuld dus..quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is kokend heet water over haar buik gevallen
ja niet goed opletten, en maar giebelen en de andere kant op kijken, dan is een ongelukje zo gebeurdquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Au! Maar zoals ik al las haar eigenschuld dus..
Zal wel mooie droge meuk zijn geweest, Zelfs Sasha deed er mayo door om het wat smeuïger te makenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Oh Jeff komt in de kas.
Ice had geen honger
Volgens mij wel een broodje of zoop
Maakt het niet minder pijnlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Au! Maar zoals ik al las haar eigenschuld dus..
Oh echt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:49 schreef Silves het volgende:
Hi, val binnen, jefke heeft Eunice en Jw achter het rokershoekje gezien ..ze waren aan het tongen...
En dan ook zo'n hoeveelheid.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal wel mooie droge meuk zijn geweest, Zelfs Sasha deed er mayo door om het wat smeuïger te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |