Squote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha en Bern in hun nieuwe bed, waar Bern een soort van polygoon journaal over doet
Filmpje: https://streamable.com/6su6q6
beter praat Bern gewoon nooitquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha en Bern in hun nieuwe bed, waar Bern een soort van polygoon journaal over doet
Filmpje: https://streamable.com/6su6q6
Vond het wel een grappige samenvatting over het bed. Zullen het het Bob noemen.quote:
Het bed wat ze nu maken is voor in de kas. B en S wilden eerst gewoon 2 matrassen neerleggen om er te gaan slapen, maar 2 matrassen naast elkaar passen niet, vandaar het bouwwerk (1,5 matras groot) gemaakt. Is tevens ook gelijk een extra slaapplek i.v.m kamerwissel die er gauw aankomt. Er werd gezegd dat als Sas dan ook boven slaapt er beneden dan wel een bed voor haar over moet zijn (waarom weet ik niet), Bern zei toen: dat hebben we al geregeld. Daar bedoelde hij de slaapplek in de kas mee.quote:
ehhhh... waaromdanniet gewoon even je broek verwisselen en de vlek zelf schoonmaken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:30 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie wilt weten wat Mirthe aan het doen was.
Er zat een vlekje op de volgende plek:
[ afbeelding ]
Leuker als iemand anders het doetquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehhhh... waaromdanniet gewoon even je broek verwisselen en de vlek zelf schoonmaken.
Ik neem aan dat ze ook toestemming hebben van achter om daar te slapen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het bed wat ze nu maken is voor in de kas. B en S wilden eerst gewoon 2 matrassen neerleggen om er te gaan slapen, maar 2 matrassen naast elkaar passen niet, vandaar het bouwwerk (1,5 matras groot) gemaakt. Is tevens ook gelijk een extra slaapplek i.v.m kamerwissel die er gauw aankomt. Er werd gezegd dat als Sas dan ook boven slaapt er beneden dan wel een bed voor haar over moet zijn (waarom weet ik niet), Bern zei toen: dat hebben we al geregeld. Daar bedoelde hij de slaapplek in de kas mee.
ik heb het idee...... dat Isaac engelengeduld heeft met een Zoë die het volgens mij nooit zal gaan leren, het lukt haar zelfs niet om 2 nummers achter elkaar te draaien....benieuwd hoe haar verhalen zullen worden tegenover haar 'vriendinnen'....quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt niet veel gepost vanavond. De reden is:
stream 1 : DJ'en met Zoe en Isaac
stream 2 : 30 seconds met Erik en JW (en de rest zit er als bankvulling)
Er gebeurd ook niet zoveel om over te cossen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt niet veel gepost vanavond. De reden is:
stream 1 : DJ'en met Zoe en Isaac
stream 2 : 30 seconds met Erik en JW (en de rest zit er als bankvulling)
Multifunctioneel bed dan, want die wordt nu dus blijkbaar gewoon door B&S op kamer 3 gebruiktquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het bed wat ze nu maken is voor in de kas. B en S wilden eerst gewoon 2 matrassen neerleggen om er te gaan slapen, maar 2 matrassen naast elkaar passen niet, vandaar het bouwwerk (1,5 matras groot) gemaakt. Is tevens ook gelijk een extra slaapplek i.v.m kamerwissel die er gauw aankomt. Er werd gezegd dat als Sas dan ook boven slaapt er beneden dan wel een bed voor haar over moet zijn (waarom weet ik niet), Bern zei toen: dat hebben we al geregeld. Daar bedoelde hij de slaapplek in de kas mee.
En was het binnen de tijd?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, toiletgeluiden van Wanda over 30 Seconds heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |