Ik maak thuis minstens 80 fouten per dag in het huishouden terwijl ik heus wel beter weet. Ik kan me er dus echt niet druk om maken en stoor me een beetje dat elk foutje zo belicht moet worden. Idd ieder z'n mening.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fris als iemand z'n haar boven een ontbijttafel staat uit te wapperen... en Esther met haar ervaring zou dat moeten weten.
Ieder z'n mening..
👍quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik maak thuis minstens 80 fouten per dag in het huishouden terwijl ik heus wel beter weet. Ik kan me er dus echt niet druk om maken en stoor me een beetje dat elk foutje zo belicht moet worden. Idd ieder z'n mening.
Vraag mij af of het echt gebeurd is. Geloof Jeff niet zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
Als ik JW zie moet ik gelijk aan het zoenen denken met Eunice... zo vaag dat Eunice er nog niets over gezegd heeft.
Valt dat ook onder Essentiële spullen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:49 schreef Harry het volgende:
Erik maakt van letters op een houten bord de tekst Het Filoodssofisch gesprek.
De stemming in de Loods is erg goed.
Wat zou er dan achter zitten voor Jeff om zoiets te verzinnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af of het echt gebeurd is. Geloof Jeff niet zo.
waarom zou hij het verzinnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jeff dit verzint.. wat schiet hij daar mee op... hij zat ook voor te doen hoe het ging..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik zou er serieus steeds bij komen zitten, ze hebben die kas zowat toegeëigendquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:00 schreef espri het volgende:
Ah, Wanda en Jasper weer knusjes in de kas samen.
Ik ook, waarom altijd privé als ze toch niets hebben met elkaar? Zo,n grote mond had ze steeds over Djedi dat ze een vriend had etc. Wat doet zij nu zelf?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou er serieus steeds bij komen zitten, ze hebben die kas zowat toegeëigend
Brandwonden zijn verschrikkelijk naar en pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:09 schreef mootie het volgende:
Wanda heeft nog flink last van de brandplek.
Ik moet altijd zo lachen hoe Wanda die 5 haren naar achteren slaat, alsof het een hele bos haar is...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:06 schreef espri het volgende:
Zwiep zwiep, haren naar achter, zwiep zwiep haren naar voren. Truitje omhoog truitje omlaag. Wanda in de kas.
Haha jaja...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:12 schreef Inka het volgende:
En echt altijd gooit ze denkbeeldige ? haren op de grond.
Of je gaat op missie naar het buitenland...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Als vriend van Wanda moet je er wel van houden om continu afgezeken te worden.
Je ziet haar er nooit mee bezig inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:15 schreef mootie het volgende:
Heeft Bep uberhaupt interesse in die bruiloft?
dat gaat niet in 1 nachtje overquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:09 schreef mootie het volgende:
Wanda heeft nog flink last van de brandplek.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer eigenlijk. Maar word dus een bruiloft zonder budget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |