Misschien in de uitzending van de weekquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef Judiwi het volgende:
Jammer dat er geen filmpje is van het zoenen tussen JW en Eunice.
Ook weer in de doofpot. Esther komt er nooit achter.
Het is evengoed zijn geld uit de prijzenpot.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:21 schreef Judiwi het volgende:
Zo een hypochriet die Bern. Op alles rood staan. Maar omdat Sasha fotoboek wil gaat hij daarom op groen. Wil zelf geen boek. Maar wel het dure hout verzagen voor een slaap bed wat nergens voor nodig is.
Misschien nooit op de streams geweest, het is een verhaal van Jeff.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef Judiwi het volgende:
Jammer dat er geen filmpje is van het zoenen tussen JW en Eunice.
Ook weer in de doofpot. Esther komt er nooit achter.
Xoals ik het begreep, was het om het hoekje bij de mutsenplek. Daar zijn geen camera's.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien nooit op de streams geweest, het is een verhaal van Jeff.
Soms is stilte heerlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:48 schreef xsaskiax het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond het vandaag gewoon 'stil' in de loods, zonder Martin... geen gekreun tijdens het sporten, geen geschreeuw wanneer hij weer eens een biljartstoot miste, niet luidruchtig aan het kaarten e.d., er werd Nederlands gesproken, de spiegels voelden zich eenzaam.... enz enz
En ze stond niet in dat The Guinness Book of Records die ze daar hadden/hebben?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft 14 keer over haar therorie-examen gedaan en praktijk had ze in 3 keer..... gelukkig hebben haar oma en opa en haar ouders vaak 'gesponsord' zei ze
Nou ik heb Jeffrey en Kim D daar ook eens zien staan tijdens een ruzie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Xoals ik het begreep, was het om het hoekje bij de mutsenplek. Daar zijn geen camera's.
Zien zitten en krijsen zelfs waarna het uren werd weggedraaid omdat de hele buurt ervan kon meegenietenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:33 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb Jeffrey en Kim D daar ook eens zien staan tijdens een ruzie.
Denk niet dat ze dat toelaten. Als het is gebeurd zien we dat vast in de tv uitzending.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Xoals ik het begreep, was het om het hoekje bij de mutsenplek. Daar zijn geen camera's.
Zo spannend is het niet toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
Als JW en Eunice hebben lopen tongtwisteren dan zijn ze wel gek om dat niet te tonen in de uitzending want verhaallijntje
Eens, omdat je op rood staat betekend in mijn ogen dat je prima zonder kan, maar als de rest het toch wil je er dan ook maar beter gebruik van kan maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is evengoed zijn geld uit de prijzenpot.
Ik geloof het wel , op twitter zag ik wel een video waar JW en Eunice met een biertje in de keuken zaten te kletsenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:47 schreef woxxel het volgende:
Waren ze om 5 uur nog wakker? En jw ook? dat geloof ik haast niet
En toen waren er opeens 2 slaapstreams ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof het wel , op twitter zag ik wel een video waar JW en Eunice met een biertje in de keuken zaten te kletsen
, rond half twee waren ze allebei nog haske wakker .
Toch wel spannend genoeg om te laten zien denk ikquote:
Ja dat doen ze de laatste tijd vakerquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen waren er opeens 2 slaapstreams ...
Rond half twee was er niets meer te zienquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel spannend genoeg om te laten zien denk ik
Ja ook gewoon heel bot wegschakelen ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat doen ze de laatste tijd vaker![]()
Ongelofelijk , had je al één slaapstream , wat ik sowieso te achterlijk voor woorden vind, en dan twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |