Lijkt mij gek, ze hebben nu al twee keer geld verdiend. Hoezo dan geen eten voor vanavond/quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor ook iets over een clubavond?? Of ben ik abuis..
Ja maar kleine bedragen daar zijn ze zo doorheen...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij gek, ze hebben nu al twee keer geld verdiend. Hoezo dan geen eten voor vanavond/
zeker waar en met rupi als manager...............................quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar kleine bedragen daar zijn ze zo doorheen...
Ja vreselijk... ik kan die vrouw niet meer zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef danaqui het volgende:
Wat is dat enge mens aanwezig zeg vandaag man3x
Dan had ik liever Martin gezien
Wat doet rupi dan slechter dan de andere managers?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker waar en met rupi als manager...............................
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef schizolientje het volgende:
Esther is druk aan het praten met Isaac en Eric tijdens het verorberen van geroosterd brood. Pakt 2 boterhammen en stopt ze in t rooster, even voor mijn man zegt ze. Erg he zegt ze. Hij ligt nog op bed zegt Erik
geen openheid geven inzake financien , slecht inkopenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
Wat doet
[..]
Wat doet rupi dan slechter dan de andere managers?
Er heeft nog geen een manager openheid gegeven van financien. En dat slechte inkopen zie ik ook niet zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
geen penheid geven in financien , slecht inkopen
Het wordt echt sinterklaasavond/middag als die spullen binnen komen allemaal verrassingen... geen hond die weet wat er allemaal besteld is..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:57 schreef schizolientje het volgende:
Er komt een schaakbord zegt Marciano tegen Jasper. Stond dat ook op t lijstje vraagt Jasper. Ja dus, niemand gezien??
en waar ze voor gestemd hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het wordt echt sinterklaasavond/middag als die spullen binnen komen allemaal verrassingen... geen hond die weet wat er allemaal besteld is..
Ik kan de humor daar wel van inzien, de meeste managers lopen te kloten, dan mag Rupie dat ook...quote:
Nog zo saai ding om naar te kijken er bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:57 schreef schizolientje het volgende:
Er komt een schaakbord zegt Marciano tegen Jasper. Stond dat ook op t lijstje vraagt Jasper. Ja dus, niemand gezien??
Omdat ze zich thuis niet aan de catering regels houdt? Foei!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Lekker Esther met je haar wapperen boven het brood enzo... deze vrouw met haar leidinggevende catering ervaring... van mij kreeg ze een schop onder haar reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |