Lijkt mij gek, ze hebben nu al twee keer geld verdiend. Hoezo dan geen eten voor vanavond/quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor ook iets over een clubavond?? Of ben ik abuis..
Ja maar kleine bedragen daar zijn ze zo doorheen...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij gek, ze hebben nu al twee keer geld verdiend. Hoezo dan geen eten voor vanavond/
zeker waar en met rupi als manager...............................quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar kleine bedragen daar zijn ze zo doorheen...
Ja vreselijk... ik kan die vrouw niet meer zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef danaqui het volgende:
Wat is dat enge mens aanwezig zeg vandaag man3x
Dan had ik liever Martin gezien
Wat doet rupi dan slechter dan de andere managers?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker waar en met rupi als manager...............................
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:46 schreef schizolientje het volgende:
Esther is druk aan het praten met Isaac en Eric tijdens het verorberen van geroosterd brood. Pakt 2 boterhammen en stopt ze in t rooster, even voor mijn man zegt ze. Erg he zegt ze. Hij ligt nog op bed zegt Erik
geen openheid geven inzake financien , slecht inkopenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:49 schreef Verida het volgende:
Wat doet
[..]
Wat doet rupi dan slechter dan de andere managers?
Er heeft nog geen een manager openheid gegeven van financien. En dat slechte inkopen zie ik ook niet zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
geen penheid geven in financien , slecht inkopen
Het wordt echt sinterklaasavond/middag als die spullen binnen komen allemaal verrassingen... geen hond die weet wat er allemaal besteld is..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:57 schreef schizolientje het volgende:
Er komt een schaakbord zegt Marciano tegen Jasper. Stond dat ook op t lijstje vraagt Jasper. Ja dus, niemand gezien??
en waar ze voor gestemd hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het wordt echt sinterklaasavond/middag als die spullen binnen komen allemaal verrassingen... geen hond die weet wat er allemaal besteld is..
Ik kan de humor daar wel van inzien, de meeste managers lopen te kloten, dan mag Rupie dat ook...quote:
Nog zo saai ding om naar te kijken er bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:57 schreef schizolientje het volgende:
Er komt een schaakbord zegt Marciano tegen Jasper. Stond dat ook op t lijstje vraagt Jasper. Ja dus, niemand gezien??
Omdat ze zich thuis niet aan de catering regels houdt? Foei!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Lekker Esther met je haar wapperen boven het brood enzo... deze vrouw met haar leidinggevende catering ervaring... van mij kreeg ze een schop onder haar reet.
is uw mening , maar niet de mijnequote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan de humor daar wel van inzien, de meeste managers lopen te kloten, dan mag Rupie dat ook...
Wat ze thuis doet moet ze zelf weten... hier heb je te maken met meerdere bewoners en hygiëne..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat ze zich thuis niet aan de catering regels houdt? Foei!
Met het tolereren van Esthers gezeikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Esther denkt dat Erik zich afmat, met wat dan?
De meeste mensen hebben thuis ook te maken met meerdere personen en dit is nu haar thuis.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ze thuis doet moet ze zelf weten... hier heb je te maken met meerdere bewoners en hygiëne..
Dat is niet best. Wat een oelewapperquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:05 schreef pingu66 het volgende:
Kan die Erik niet een keer die frituur afdekken met iets als hij er naast staat te zagen.
Jeff zei al er ligt zaagsel in de frituurolie die deksels helpen niet veel natuurlijk je kan er bijv. een handdoek overheen gooien als je er naast staat te zagen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is niet best. Wat een oelewapper
Ik vind het gewoon niet fris als iemand z'n haar boven een ontbijttafel staat uit te wapperen... en Esther met haar ervaring zou dat moeten weten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben thuis ook te maken met meerdere personen en dit is nu haar thuis.
dat is zijn goed recht hoor. Hij is 1 van de bewoners en maakt dus kans op de winstquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
erik staat me meer en meer tegen , begint ferm naast zijn schoenen te lopen , toen martin wegging zegde hij nog 20 te gaan en de prijs is voor mij brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
Nou lekker dan...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff zei al er ligt zaagsel in de frituurolie die deksels helpen niet veel natuurlijk je kan er bijv. een handdoek overheen gooien als je er naast staat te zagen.
JW en Esther " proosten" met elkaar met een ijsje toen Martin weg was en zeiden: mooie dag vandaag, als er elke dag zo eentje weggaat.....( in de pauze van de film zeiden🤮 ze dat)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
erik staat me meer en meer tegen , begint ferm naast zijn schoenen te lopen , toen martin wegging zegde hij nog 20 te gaan en de prijs is voor mij brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
dat heeft iedere inwoner die er nu nog inzit recht op , gaat mij meer die uitspraak van hemquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is zijn goed recht hoor. Hij is 1 van de bewoners en maakt dus kans op de winst
Voor Rupert, Imadiddin, Moraima en Isaac wissel ik steevast van stream.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:23 schreef Juud79 het volgende:
Dat onverstaanbaar praten van Rupert. Dat ze die twee ook laten zitten, die maken toch ook geen tv waardige beelden. 🙈
En zo is het wel, ze zitten daar ook met de wetenschap dat er steeds een uit gaatquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW en Esther " proosten" met elkaar met een ijsje toen Martin weg was en zeiden: mooie dag vandaag, als er elke dag zo eentje weggaat.....( in de pauze van de film zeiden🤮 ze dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |