quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
doe maar een basketbal..die is niet te missen..voor Erik en esther..
Ze hebben het over van alles en zitten niet iedereen af te zeikenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:01 schreef mootie het volgende:
Ondertussen zitten ze al weer een tijd iedereen uit te lachen en af te zeiken.
Mwah…. Iedereen doet weer alles fout hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het over van alles en zitten niet iedereen af te zeiken
En weer iets wat je als streamer niet mocht zien. Dit heeft echt geen zin meer zo.quote:
Ja inderdaad als je dan zo principieel bent moet je ook met je jatten van die plank afblijven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:08 schreef Silves het volgende:
Zoooo gelijk, Bern die steeds klaagt over het geld, en niet willen uitgeven, maar wel gebruik maken van de 67 euro houten plaat om een bed te maken,en maar op rood blijven staan!..
Ja dit is het toppunt van gierigheid, maar wel overal van mee profiteren, ook net aan tafel, aan het zeiken over het eten, iedereen heeft schuld behalve jezus himself.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad als je dan zo principieel bent moet je ook met je jatten van die plank afblijven.
Is dat voor zn gladde huidje?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:10 schreef mootie het volgende:
Rupert heeft 15 euro voor babyolie gehad, via de stellingen gister.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
Mag er een tennisbal naar binnen met de tekst JW heeft lekker getongd met Eunice... voor Esther.
Het is ook een grote gier... echt een egotripper.. eng mannetje..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit is het toppunt van gierigheid, maar wel overal van mee profiteren, ook net aan tafel, aan het zeiken over het eten, iedereen heeft schuld behalve jezus himself.
Ik denk dat ze een machtiging geven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Ice heeft het over zijn 1000e vlucht.
Denkend aan stikstof.....(niet dat ik daar een discussie over wil) maar vroeg me ineens af ze daar een mogelijkheid hebben gehad om te stemmen
Het gaat er uiteraard om dat een flesje babyolie een euro of 2 kost, maar Rupert er 15 voor heeft losgepeuterd van de prijzenpot.quote:
Wiens plan is dat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:21 schreef Frummelie het volgende:
Euhh wat is hier de leut van... het bed van Bern vol met prikkers. Wat een humor.
Ooh hij is weer lekker aan het sjoemelen..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er uiteraard om dat een flesje babyolie een euro of 2 kost, maar Rupert er 15 voor heeft losgepeuterd van de prijzenpot.
Ik denk niet dat dat mag anders hadden ze dat wel gedaan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon twee eenpersoonsbedden naast elkaar
mocht niet i.v.m. de camera'squote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon twee eenpersoonsbedden naast elkaar
`vreemd dat dit dan wel magquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag anders hadden ze dat wel gedaan.
Ahh hij heeft ze gisteren dus betraptquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff doet aan Isaac voor hoe hij JW en Eunice betrapt heeft
Filmpje: https://streamable.com/ekmxg7
En Isaac meteen in de meelulmodus maar slaat de plank volledig misquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff doet aan Isaac voor hoe hij JW en Eunice betrapt heeft
Filmpje: https://streamable.com/ekmxg7
Jaaa vannacht blijkbaarquote:
Lag Esther toen al in bed?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:50 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa vannacht blijkbaar
Na een paar biertjes stonden ze al een beetje om elkaar te hangen in de keuken na 00:00
jeetje.. maar ook dat hebbenw e weer nie top beeld zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:50 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa vannacht blijkbaar
Na een paar biertjes stonden ze al een beetje om elkaar te hangen in de keuken na 00:00
Ik las dat ze eerst nog alleen op de bank zat, terwijl de rest nog lol hadden in de keuken, maar daar gingen de camera's niet meer opquote:
Was het maar Sinterklaas want dan gaf ik ze een kamasutraboek waarna Esther mij bovenaan op de eliminatielijst zou zettenquote:
Thnx.... ja ik ook..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef patat het volgende:
[..]
Ik las dat ze eerst nog alleen op de bank zat, terwijl de rest nog lol hadden in de keuken, maar daar gingen de camera's niet meer op
Verder weetnieee! Maar hoop dat ze het te horen krijgt via via
FEBO doet alleen aan voorspel en naspel want de daadwerkelijke actie houden ze buiten beeld of miniemquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jeetje.. maar ook dat hebbenw e weer nie top beeld zeker
Sasha zal wel in die spleet tyfen waar Bern dan weer de schuld van krijgt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bern en Sasha in hun 'nieuwe bed'
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Sasha zal wel in die spleet tyfen waar Bern dan weer de schuld van krijgt.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Sasha zal wel in die spleet tyfen waar Bern dan weer de schuld van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |