Of hij weet dat was een back stabbing move, iemand zo voor de bus gooien die jou de PON heeft gegund op blind vertrouwen. Hij wenst natuurlijk niet dat zijn zus zo overkomt. Dus het siert hem eigenlijk dat hij voor zijn zusje wil opkomen (is ook logisch). Denk dan ook dat het voor hem pijnlijk was dit te zien deze ochtend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij schrijft erbij als ze weet wat wij weten. Dat denk ik ook dat ze dan anders had gestemd.
Of hoe je tegen de kijker zegt... wij trekken ons geen zooi aan wat je van ons vindt. Ik zit hier voor the vibe man. Chill Relax... and above all fuck off.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
klachtenlijn was voor lindsy: loop niet de hele tijd achter dennie aan, je bent toch geen eend.
jong meisje die gebeld had.. wat anders.. hier leent toch geen enkele volwassene zich voor
Is om leuke binding met je kanten te promoten dat je met zulk een spel mee doet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
linds staat op de horlogeafdeling bij de Bijenkorf mestreech
Had de poll meegenomen in streamverslag, wordt veel meer gestemd nuquote:
Ik zie het al voor me...quote:
🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
Dametje van 80 komt binnen en vraagt wat stilletjes achter een horloge voor haar laatste jaartjes iets met nostalgische look naar vroeger toen haar man nog leefde.
Linds : Hey Chill Babe, i know the feeling girl. Zal hier eens effe iets pakken jooh
Dame : Oh is dat niet ietsje te modern ?
Linds : Nee meid dit is the cool Rasta Watch, da's echte freeky stuff man.
Dame : Sorry versta al dat engels niet zo goed.. wat wil je nou zeggen ?
Linds : Hey Effeuh Chillen hé, anders rot je maar op. Als je mijn Vibe niet voelt ga dan maar lekker je plankjes bestelleuh. Yooh yooh yoooooh
Jolien heeft natuurlijk het cassettebandje gehoord toen ze in de voorraadkamer kwam spieken bij Charlotte. Als die niet daarover begint, is ze nog dommer dan ik dacht (met alle respect natuurlijk)quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:26 schreef rinardo het volgende:
De biecht,
ze gaan allemaal zeggen over die frietjes vanmorgen, ze denken Ali, terwijl het dus charlotte is met die aardappels, geweldig!!!
Waarom lukt dat bij mij nooit ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:32 schreef Ptr67 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Linds in haar vorig leven... even lekker de Haka doen
Die is ook wel pro-Jason en ook zijn volgers.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:34 schreef marky het volgende:
[..]
Bij die van Salarr staat Jason ruim voor en die zit rond de 20k stemmen
Zo brengen alle polls elkaar een beetje in evenwicht. Is denk ik niet echt 1 grote favoriet nu, kan alle kanten op. Ook zonder beïnvloeding van BB zelfquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is ook wel pro-Jason en ook zijn volgers.
Hoog niveau...quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:02 schreef Monique___ het volgende:
Dat is dan wat de mensen bezig houdt..
Een aardappel
Die Facebook groep van de Volder is hoofdzakelijk vlaams.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is ook wel pro-Jason en ook zijn volgers.
Nederlanders weten de beruchte poll inmiddels ook wel te vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:11 schreef marky het volgende:
[..]
Die Facebook groep van de Volder is hoofdzakelijk vlaams.
Toch hoofdzakelijk vlaams en Salarr zijn poll wordt ook via die facebook groep gedeeldquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nederlanders weten de beruchte poll inmiddels ook wel te vinden.
Dat is mogelijk op de online polls zo of ze ook echtvde moeite nemen... maargoed Jason eruit is voor mij het kijkplezier weg. De enige normale in die hut die ik kan verstaan. Gaan we gewoon weer vol op de F1 das ook bijna een RLS en Max heeft een buikgriepje gehad dus ben benieuwdquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:13 schreef angele650 het volgende:
Alle fans van die van de rode kamer gaan massaal op ali/bart stemmen om Jason er uit te krijgen, jammer genoeg.
Ja, kijken doe ik al niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is mogelijk op de online polls zo of ze ook echtvde moeite nemen... maargoed Jason eruit is voor mij het kijkplezier weg. De enige normale in die hut die ik kan verstaan. Gaan we gewoon weer vol op de F1 das ook bijna een RLS en Max heeft een buikgriepje gehad dus ben benieuwd
Begrijp je probleem🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:44 schreef Ptr67 het volgende:
Ode aan @:Monique__
Hartelijk dank voor de verduidelijking
Sorry was even off-topic
On-Topic : Is het weer een stukje toneel van hoe te handelen tussen Bart & Ali ?
Zegt ook wel iets over de weerspiegeling van de gehele maatschappij 🙄😮💨quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:13 schreef angele650 het volgende:
Alle fans van die van de rode kamer gaan massaal op ali/bart stemmen om Jason er uit te krijgen, jammer genoeg.
🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:28 schreef Ptr67 het volgende:
Flashback naar Eurovision van enkele jaren terug (Russische inzending).Die halve kimono staat Jolien toch echt niet goed
🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:56 schreef Ptr67 het volgende:
Investigeren Ali ?
Tsjongejonge... ga maar immedatly naar de DBK
Gniffelt hier nu, ben gelukkig nog niet naar de papa van Lotje heen gegaan.. mijn tijd is het nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:28 schreef Kayro het volgende:
[..]
Begrijp je probleem🤣🤣
Monique is onmisbaar!
🤣🤣😘quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffelt hier nu, ben gelukkig nog niet naar de papa van Lotje heen gegaan.. mijn tijd is het nog niet
hoor dat lolien zich te pleuris schrikt door Ali.. bijna live reanimatie kunnen zien
Het zou wel typisch zijn voor dit seizoen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is natuurlijk belgische beheerder. Geloof niet dat Jason het kot moet verlaten.
Zie hier twee idioten die nog steeds niet snappen dat het een spel is.quote:
Volg je hierinquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:47 schreef Hoylei het volgende:
Vrees dat Jason eraan gaat deze week... Zou het wel erg jammer vinden en denk niet dat ik dan nog echt ga volgen, behalve om op Bart te stemmen als hij genomineerd is.
Blijft bizar dat 1 van deze 3 er voor Danny en Charlotte uit moet. En dat BB het dan niet aandurft om dat gewoon recht te zetten met eens een goede twist.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
Leek er zelfs een snuffeltje aan te doen, terwijl ze aandachtig keek naar hetgeen ze nu afscheid van moet nemen
[ afbeelding ]
Idd, De Mol is fantastisch goed en niet zo'n brol als BB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vanaf deze week ook meer naar de buren (De Mol België, niet Endemol ;-) )
oud bewoners staan allemaal achter Ali dat geeft hem veel stemmen, zag Kitty ook al reclame maken op fb met een bericht stem Aliquote:
Doneer jij hemquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien nog eens een vliegtuigje ? Zou wel leuk zijn. Text: byebye Charlotte !
denk Ali spinali fritali aka NO-Finaliquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
Wie hoor ik toch steeds zo zuchten op de stream? ligt linds te ronken?
Deo zal op zijnquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
Hier ligt ie dan.. jonkie van het huis..
een uiltje te knappen alsof ie opgebaard is
mijmerend over kartkleuter en iee aa a ,
hij mist ze![]()
luie donder sta op en ga wat rondjes rennen![]()
[ afbeelding ]
Laat Jason eens even peinzen over zijn verhaal in BB. Staat steeds op de nominatielijst. Waarschijnlijk omdat iedereen weet dat hij een sterke (eerlijke) speler is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
Hier ligt ie dan.. jonkie van het huis..
een uiltje te knappen alsof ie opgebaard is
mijmerend over kartkleuter en iee aa a ,
hij mist ze![]()
luie donder sta op en ga wat rondjes rennen![]()
[ afbeelding ]
Niemand hier op de Cos begrijpt dit nog. Slijmt zich overal doorheen momenteel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vies, vuil, smerig, lui incompetent snurkend varken van een Lindsey daar nog doet? De bewoners kunnen van haar gesnurk niet slapen maar durven het niet aankaarten met haar. Heeft geen manieren, eet wat ze kan, loopt achter Danny aan (nu reeds benoemd als eend). Zij is moeilijk verstaanbaar en als ze haar zin niet krijgt dat komt ze heel agressief uit de hoek. Ze liegt tegen Jolien/Charlotte over haar zogezegd douchebezoek. Hoe moet ik dit interpreteren?
Behoorlijk cryptische omschrijvingquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vies, vuil, smerig, lui incompetent snurkend varken van een Lindsey daar nog doet? De bewoners kunnen van haar gesnurk niet slapen maar durven het niet aankaarten met haar. Heeft geen manieren, eet wat ze kan, loopt achter Danny aan (nu reeds benoemd als eend). Zij is moeilijk verstaanbaar en als ze haar zin niet krijgt dat komt ze heel agressief uit de hoek. Ze liegt tegen Jolien/Charlotte over haar zogezegd douchebezoek. Hoe moet ik dit interpreteren?
Te laat, tenzij Bart en Jason nog in de finale geraken. Mooie strijd van 2 sterke kandidaten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Behoorlijk cryptische omschrijving
Maar we begrijpen czvt ! Het is armoe troef dit seizoen....
Gooi echte mensen buiten, en laat het toneel zegevieren.
Ik begrijp niet dat de betalende kijker hier genoegen kan mee nemen. De meest interessante bewoners zijn er reeds uit. Is dit echt een programma gemaakt voor, van en door mongolen? Een volgend seizoen voor BB lijkt mij sterk overdreven te zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Behoorlijk cryptische omschrijving
Maar we begrijpen czvt ! Het is armoe troef dit seizoen....
Gooi echte mensen buiten, en laat het toneel zegevieren.
so very very true my friendquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Te laat, tenzij Bart en Jason nog in de finale geraken. Mooie strijd van 2 sterke kandidaten.
Interesseert me zelfs dan niet wie wint. Als die slangen van vrouwen maar verdwijnen (zij voerden tich dat stukje van snake op tegen Chiara).
Ik hou nog effe moed met de gedachte dat 3-3 wel eens gewenst kon zijn. Ze hebben het bij de redactie aangedurfd om Lindsey erin te houden terwijl die overal onderaan stond. Ik hoop dat ze dit nu ook voor Jason willen doen omdat ik zeker weet dat hij bij de laatste drie hoort als beste Nederlander. Ik schaam mij voor die andere twee Nederlanders die daar nog zitten.quote:
We betalen voor videoland en dat bestaat voor 0.01% uit bb streams. De rest is wel interessant(er).quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat de betalende kijker hier genoegen kan mee nemen. De meest interessante bewoners zijn er reeds uit. Is dit echt een programma gemaakt voor, van en door mongolen? Een volgend seizoen voor BB lijkt mij sterk overdreven te zijn denk ik.
echt? zijn daar filmpjes van?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Ik heb dit gisteren hier gelezen en als er hier een filmpje van bestaat zou ik dit ook graag zien.quote:
Helaas pindakaas vrees ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Ik pleit voor een nominatie twist
Iedereen is genomineerd en de kijker beslistEn dan alles laten zien, van de populairste tot de exit
Ik droom nog ff verder
je vraagt je af of ze echt in de douche geweest is?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:42 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren hier gelezen en als er hier een filmpje van bestaat zou ik dit ook graag zien.
Ah mooie Jolien... jouw Berndje is zo trots op je zoals je jezelf beschrijftquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
Lolien heeft door buiten, zoals ze zelf zegt, een zweetreet gekregen..
dat we het even allemaal weten..
belangrijke info
uh je vergeet nog die lange lappen eelt die ze van haar stinkpootjes trok en her en der neerkwaktequote:Op donderdag 16 maart 2023 16:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah mooie Jolien... jouw Berndje is zo trots op je zoals je jezelf beschrijft
Stinkende doos, zweetreet, stinkpoten, vet van mijn gezicht wegsmeren, scheten laten heel de dag...
Ja Bernd het is echt wel OOOOOL of NOTTTINGK hé
Ptr67 denkt er over na om het eten aan zich te laten voorbij gaan...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh je vergeet nog die lange lappen eelt die ze van haar stinkpootjes trok en her en der neerkwakte![]()
Dus zweetvoeten, zweetreet, zweetpoenie, ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
Lolien heeft door buiten, zoals ze zelf zegt, een zweetreet gekregen..
dat we het even allemaal weten..
belangrijke info
Oh ja ze rook haar zweetpoenie idd ook wel eens.. scherp opgelet..quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus zweetvoeten, zweetreet, zweetpoenie, ...
Daarom dat Jackson rond haar hangt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon een zweetteef dusquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ptr67 denkt er over na om het eten aan zich te laten voorbij gaan...
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat Jackson rond haar hangt.
BB en COS samen is goed als je op dieet bentquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ptr67 denkt er over na om het eten aan zich te laten voorbij gaan...
Wel een mooie mogelijkheid om eens een Belg te laten winnen dus...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hou nog effe moed met de gedachte dat 3-3 wel eens gewenst kon zijn. Ze hebben het bij de redactie aangedurfd om Lindsey erin te houden terwijl die overal onderaan stond. Ik hoop dat ze dit nu ook voor Jason willen doen omdat ik zeker weet dat hij bij de laatste drie hoort als beste Nederlander. Ik schaam mij voor die andere twee Nederlanders die daar nog zitten.
Hij herkende haar geurquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat Jackson rond haar hangt.
Correctie : Hoppende Zweetteef danquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En zie daareen nieuwe nick is erbij voor lolien
Dat kunnen ze met Jason in de finale ook doen als of Ali of Bart erbij is. Geen van de vrouwen of Danny zijn finalewaardigquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Wel een mooie mogelijkheid om eens een Belg te laten winnen dus...
Ali vroeg laatst toch ook waar Amsterdam ligt ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
neeeeeeeee hahaha
Lollien aka zweetkut vraagt of Kazachstan een land is..
Vraagt waar dat ligt..
naast welke landen
Ali: uh Finland..
Lolien: oh die kant??
linds: kazachstan......
die zijn echt geselecteerd op hun zeer zeer lage IQ
Ze spelen "kiwiwerpen" met de oude achtergebleven sokken van Chelsea...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
neeeeeeeee hahaha
Vraagt waar dat ligt..
Ja maar daarmee bedoelde hij welke richting uit ten opzichte van het bb-huis volgens mij.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali vroeg laatst toch ook waar Amsterdam ligt ?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja mensen hiermee moeten we het straks nog twee weken doen. Meewarige blikken van stille Bart... Ik slinger daar de streams niet meer voor aan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
neeeeeeeee hahaha
Vraagt waar dat ligt..
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze spelen "kiwiwerpen" met de oude achtergebleven sokken van Chelsea...
Need i say more
Ze zijn zo lekker zichzelfquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:01 schreef Ptr67 het volgende:
Ik snap echt niet hoe die mensen niet meer in hun hoofd hebben dat ze continu gefilmd worden
Jolien die zichzelf echt door het slijk sleurt door haar niet-goed ruikende lichaamsdelen te omschrijven
Char die inderdaad zich als een Qeeun gedraagt en zo het toonmodel denkt te zijn van de nieuwe vrouw 2023
en de andere kleuters (met een paar uitzonderingen) met hun beperkte denkmogelijkheden
HALLOOOOO WAKE UP... er hangen camera's in dat huis !!!!!!
En dat is dan 'leraar in opleiding'....nog een lange weg te gaan vriendelijke vriend! En buiten dat; ik vraag me af of hij voor een klas kan staan...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt, precies ten opzichte van de ligging van het huis...quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bedoelde hij welke richting uit ten opzichte van het bb-huis volgens mij.
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Hoowie !!! Bart eet ook graag mergpijpjes met marsepein en chocolade ! Ik ook !
Me2quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Hoowie !!! Bart eet ook graag mergpijpjes met marsepein en chocolade ! Ik ook !
Ali dacht ook dat saté een typisch Belgisch gerecht isquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, is bij ons in iedere frituur te krijgen, lekker pikant gemaakt met "satékruiden". Maar pindasaus, kennen we dan weer niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ali dacht ook dat saté een typisch Belgisch gerecht is![]()
Tuurlijk want dat zijn allemaal maten hé.. snapteuh ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is dan 'leraar in opleiding'....nog een lange weg te gaan vriendelijke vriend! En buiten dat; ik vraag me af of hij voor een klas kan staan...
Tuurlijk kan hij voor een klas staan. Als voorbeeld hoe het niet moet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is dan 'leraar in opleiding'....nog een lange weg te gaan vriendelijke vriend! En buiten dat; ik vraag me af of hij voor een klas kan staan...
Hij weet nog niet waar het huis staat, laat staan dat hij enige kennis heeft van windrichtingenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:03 schreef Kayro het volgende:
[..]
Klopt, precies ten opzichte van de ligging van het huis...
Is wel ff wat anders hè😉
Zo wist Danny gisteren ook niet waar Egypte lag.. Bart maakte in de lucht een kaart van Afrika en benoemde ook nog eens het suezkanaal🤪🤪
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:12 schreef rinardo het volgende:
Pineapple mango rum met chocolademelk en slagroom volgens Bart, is lekker
[ link | afbeelding ]
Hij wordt volledig weggepest door de leerlingen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij voor een klas staan. Als voorbeeld hoe het niet moet.
Zo is hij in BB verzeild geraakt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wordt volledig weggepest door de leerlingen.
Voor de beveiliging van Jockariquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Jockari het volgende:
Bart moet blijkbaar de maandag na BB al gaan werken !
Denk ook dat ze ruiken, want zag Linds en Char met hun vingers voor hun neus evenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:18 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wat exact, maar ze liggen in een deuk over de tenen van Jolien
🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze ruiken, want zag Linds en Char met hun vingers voor hun neus even
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Kayro het volgende:
Iemand dat korreltje zout gebaar van minachtende Lindsey opgenomen/ vastgelegd
Over de klacht van de klachtenlijn?
Was intens...🙄
Dat was volgens mij iets genuanceerder, Ali vroeg in welke richting Amsterdam lag ten opzichte van het BB huis. Zo heb ik dat begrepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was volgens mij iets genuanceerder, Ali vroeg in welke richting Amsterdam lag ten opzichte van het BB huis. Zo heb ik dat begrepen.
Tuurlijk ze is jaloers... kom op zeg Danny geloofd het ook nog. Oh boy waar hebben ze deze vandaan gehaald. Ze hebben echt ergens in de grotten van nederland gezocht naar deze lui.quote:
Die gast!quote:
Heel de rood aanhang gaat op Bart en Aliquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:42 schreef ben34567 het volgende:
Volgens de polls is het dus exit Jason; en zeker als het een dubbele exit is. Ongelooflijk dat we Lindsey en Danny in de finale krijgen terwijl we in februari nog dachten dat Jason ongenaakbaar was.
De rood aanhang gaat op Aliquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:46 schreef marky het volgende:
[..]
Heel de rood aanhang gaat op Bart en Ali
De poll van Salar heeft de meeste stemmen 20.000 plus en die heeft jason bovenaan, maar Salar is zelf een jason aanhanger , ik denk dat het spannend word gezien er 300.000 kijkers zijn en veel stemmers niet mee stemmen op social mediaquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:42 schreef ben34567 het volgende:
Volgens de polls is het dus exit Jason; en zeker als het een dubbele exit is. Ongelooflijk dat we Lindsey en Danny in de finale krijgen terwijl we in februari nog dachten dat Jason ongenaakbaar was.
Ze moeten zaterdag gewoon die pot verdelen!! De man 20.000 en een beetjequote:Op donderdag 16 maart 2023 17:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De rood aanhang gaat op Ali
De blauwe aanhang moet zijn stemmen verdelen tussen Bart en Jason.
Ik kan het nog moeilijk vatten dat Danny Jason gaat kloppen als de mannelijke NL finalist; hoe oneerlijk
Salarr heeft ook wel wat Ali aanhangquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
De poll van Salar heeft de meeste stemmen 20.000 plus en die heeft jason bovenaan, maar Salar is zelf een jason aanhanger , ik denk dat het spannend word gezien er 300.000 kijkers zijn en veel stemmers niet mee stemmen op social media [ link | afbeelding ]
Bart heeft natuurlijk al meer gezien dan de qeeun in LA.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef czvt het volgende:
Als Bart ervaringen deelt met de anderen dat kan je zien hoe wereldvreemd de anderen zijn.
Ik denk dat 80% van de COS'ers op Jason stemt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:06 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik stem me een ongeluk!
Hopelijk stemmen er nog wat mensen met me mee!
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van de COS'ers op Jason stemt.
maar dat zijn er jammer genoeg niet meer zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
20% zijn wij![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn niet goed wijs..quote:Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
deze poll is van half 11 vandaag Kodiak100 in BB / [BB '23 COS #383] klaar voor de nominatiesquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van de COS'ers op Jason stemt.
maar dat zijn er jammer genoeg niet meer zoveel
Ik ben geen team "kleur kamer". Ik ben team "naam persoon". En mijn finalebankje is nu genomineerd...quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:38 schreef ben34567 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe je nog team rode kamer kan zijn
Dubbel gechecktquote:
Tja dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:38 schreef ben34567 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe je nog team rode kamer kan zijn
Het mijne ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben geen team "kleur kamer". Ik ben team "naam persoon". En mijn finalebankje is nu genomineerd...
Charlotte die bevestigd dat om 8 uur d3 klachtenlijn voor haar zal gaan met chelsea🙄😖😖 zendercheck grapte ze!quote:
Deze is wel mooi😁quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:15 schreef Krambo het volgende:
Voor danny ''Zou je wat minder geniepig willen doen''
Ilsequote:Op donderdag 16 maart 2023 19:16 schreef Kayro het volgende:
Danny of je niet zo geniepig wil doen🤣🤣🤣
Oudere dame Ilse..
Danny verschiet!!
Fijn dat ze de kijkers begrijpt.. 🙃🤪🤪😖😖😣quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
Lotje: ik versta da he, het is mn tweede taal (engels) en niet iedereen kent engels he
kon bijna geen nederlands nie meer toen iek terrug kwam daggt ik huh?
Shit gemist had serie aangezetquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:17 schreef rinardo het volgende:
19.10
De telefoon gaat weer. Bart gaat naar De BB-klachtenlijn de lijn heeft dit keer een klacht voor Danny.
een oudere dame zegt, Danny zou je wat minder geniepig kunnen zijn.
haha jaa echt wel erg.. die mensen zijn in haar ogen gewoon domquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Fijn dat ze de kijkers begrijpt.. 🙃🤪🤪😖😖😣
Terwijl ze eigenlijk zegt zelf dom te zijn. Je moedertaal vergeet je niet zomaar maar Charlotte dus wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaa echt wel erg.. die mensen zijn in haar ogen gewoon dom![]()
Dennie kennie tegen kritiekquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
Gepijnigde blik op het gelaatje van Dennie
🤗😋quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
Ja die draait overuren nu in zijn gedachten...quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
Ja deze mensen.. geen plaat, maar beton voor de kop!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zitten gewoon de mensen ook nog af te branden met hoe kan je zo zijn
Omdat ze hun zelf helemaal de bom vindenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja deze mensen.. geen plaat, maar beton voor de kop!
Alleen maar 1 richting verkeer
Tempo klachtenlijn en niveau van de klachten ietsje aanscherpen!!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Omdat ze hun zelf helemaal de bom vinden![]()
Goeie zoals lynd zou zeggenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef Ireth het volgende:
Vind het eigenlijk best wel flauw als ze idd maar 1 klacht pp gaan krijgen..
Laten ze de klachten op het scherm vertonen maar dan met .... ipv de naam van de betreffende bewoner. En dan mogen ze zelf invullen /raden over wie het gaat.
Preciesquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
Tempo klachtenlijn en niveau van de klachten ietsje aanscherpen!!!
Dit is het seizoen van de WOKEquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef Ireth het volgende:
Vind het eigenlijk best wel flauw als ze idd maar 1 klacht pp gaan krijgen..
Laten ze de klachten op het scherm vertonen maar dan met .... ipv de naam van de betreffende bewoner. En dan mogen ze zelf invullen /raden over wie het gaat.
Ja echt vreselijk. Snappen ze nou echt niet dat ze het over kijkers hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zitten gewoon de mensen ook nog af te branden met hoe kan je zo zijn
Schijt aan de kijkers! lekker boven staan en ook nog belachelijk maken op de streamquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk. Snappen ze nou echt niet dat ze het over kijkers hebben
Denk niet dat dat in hun hersenloze koppen doordrenktquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk. Snappen ze nou echt niet dat ze het over kijkers hebben
En gooi die 3 oudbewoners er maar in Rob, ias en chelsea want die zullen onbewust zonder iets te zeggen de gemoederen wel bevestigen 😁quote:
Jaqje nog erbij hahaquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
En gooi die 3 oudbewoners er maar in Rob, ias en chelsea want die zullen onbewust zonder iets te zeggen de gemoederen wel bevestigen 😁
Aanvang!!! = inloop volgens danny🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
Ahh daar komt de bimbo ex weer eens ter sprake
Inmiddels is lotje alweer vele keren aan het zweren🤐quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
VERSCHRIKKELIJK het eerste nr hebben ze gemist..
ach wat erg..
ah neeeee
moooiste van de hele musical
oh neeeee
![]()
linds: welk nr was dat
Big brother mag daar ook wel eens wat van zeggen. Het wordt zo een vakantie de laatste weken. Afzien moeten ze!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Schijt aan de kijkers! lekker boven staan en ook nog belachelijk maken op de stream
goed bezig!
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Inmiddels is lotje alweer vele keren aan het zweren🤐
🎯quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef Monique___ het volgende:
lotje schweeeert dat er te goed waren om enkel in Parijs te spelen..
hoe dan
neee en weer slquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Big brother mag daar ook wel eens wat van zeggen. Het wordt zo een vakantie de laatste weken. Afzien moeten ze!
Ja Ias steekt het op social media niet onder stoelen of bankenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
En gooi die 3 oudbewoners er maar in Rob, ias en chelsea want die zullen onbewust zonder iets te zeggen de gemoederen wel bevestigen 😁
SL as you wish.. ff een strandje?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Big brother mag daar ook wel eens wat van zeggen. Het wordt zo een vakantie de laatste weken. Afzien moeten ze!
Denk niet dat het nog wat gaat worden die laatste geweest wekenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Strandje? Yessssquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:40 schreef Kayro het volgende:
[..]
En dan switch je en zie je lindsey d'r gezicht na de reclame😖
Vergeet haar afgeknipt spiraaltje niet. Speciaal voor het genot van Bernd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah mooie Jolien... jouw Berndje is zo trots op je zoals je jezelf beschrijft
Stinkende doos, zweetreet, stinkpoten, vet van mijn gezicht wegsmeren, scheten laten heel de dag...
Ja Bernd het is echt wel OOOOOL of NOTTTINGK hé
ik zie m niet op de stream grrrquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:41 schreef Kayro het volgende:
Och arme Bart met die klei🤣🤣😅
Monique nog een kiekje please
Hij was erquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:41 schreef Kayro het volgende:
Och arme Bart met die klei🤣🤣😅
Monique nog een kiekje please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro :
[ afbeelding ]Smakelijk 🍕SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vrijdag is pas de vrijdag na de Finale, 7 Aprilquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hebben het ook over goede zaterdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |