abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208408672
Wie hoor ik toch steeds zo zuchten op de stream? ligt linds te ronken?
pi_208408702
Hier ligt ie dan.. jonkie van het huis..
een uiltje te knappen alsof ie opgebaard is
mijmerend over kartkleuter en iee aa a ,
hij mist ze :{
luie donder sta op en ga wat rondjes rennen *O*

pi_208408705
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
Wie hoor ik toch steeds zo zuchten op de stream? ligt linds te ronken?
denk Ali spinali fritali aka NO-Finali
pi_208408721
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Doneer jij hem ;)
:N
pi_208408723
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:

[ afbeelding ]
Deo zal op zijn -O-
pi_208408754
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:

[ afbeelding ]
Laat Jason eens even peinzen over zijn verhaal in BB. Staat steeds op de nominatielijst. Waarschijnlijk omdat iedereen weet dat hij een sterke (eerlijke) speler is.
Edit. Oh nee ! dat is Lindsey toch niet ik die verwarde met Jason ? Leek me ne lange smalle, maar haarcoupe is van Lindsey. Shame on me !
pi_208408777
Kan iemand mij uitleggen wat dat vies, vuil, smerig, lui incompetent snurkend varken van een Lindsey daar nog doet? De bewoners kunnen van haar gesnurk niet slapen maar durven het niet aankaarten met haar. Heeft geen manieren, eet wat ze kan, loopt achter Danny aan (nu reeds benoemd als eend). Zij is moeilijk verstaanbaar en als ze haar zin niet krijgt dat komt ze heel agressief uit de hoek. Ze liegt tegen Jolien/Charlotte over haar zogezegd douchebezoek. Hoe moet ik dit interpreteren?
pi_208408789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vies, vuil, smerig, lui incompetent snurkend varken van een Lindsey daar nog doet? De bewoners kunnen van haar gesnurk niet slapen maar durven het niet aankaarten met haar. Heeft geen manieren, eet wat ze kan, loopt achter Danny aan (nu reeds benoemd als eend). Zij is moeilijk verstaanbaar en als ze haar zin niet krijgt dat komt ze heel agressief uit de hoek. Ze liegt tegen Jolien/Charlotte over haar zogezegd douchebezoek. Hoe moet ik dit interpreteren?
Niemand hier op de Cos begrijpt dit nog. Slijmt zich overal doorheen momenteel.
pi_208408799
quote:
Behoorlijk cryptische omschrijving _O-

Maar we begrijpen czvt ! Het is armoe troef dit seizoen....

Gooi echte mensen buiten, en laat het toneel zegevieren.
pi_208408841
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Ptr67 het volgende:

[..]

Te laat, tenzij Bart en Jason nog in de finale geraken. Mooie strijd van 2 sterke kandidaten.
Interesseert me zelfs dan niet wie wint. Als die slangen van vrouwen maar verdwijnen (zij voerden tich dat stukje van snake op tegen Chiara).
pi_208408859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Ptr67 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat de betalende kijker hier genoegen kan mee nemen. De meest interessante bewoners zijn er reeds uit. Is dit echt een programma gemaakt voor, van en door mongolen? Een volgend seizoen voor BB lijkt mij sterk overdreven te zijn denk ik.
pi_208408871
Hier zit eigenlijk de echte snake zoals zei Chiara beschuldigde. Vond haar eerst vervelend, later tof, maar nu zinkt zij in mijn diepste put.

pi_208408907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef Jockari het volgende:

[..]
Te laat, tenzij Bart en Jason nog in de finale geraken. Mooie strijd van 2 sterke kandidaten.
Interesseert me zelfs dan niet wie wint. Als die slangen van vrouwen maar verdwijnen (zij voerden tich dat stukje van snake op tegen Chiara).
so very very true my friend

Je slaat de spijker op zijn kop
pi_208408923
Mooi beeld van een totaal opgefriste Danny die helemaal in een nieuw kleedje is gestoken met het spelplezier op zijn lippen geschreven en de volle vreugde in het huis ging laten tonen...

Eugh Danny... wake up maatje zodadelijk gaat uw nekske pijn doen...
pi_208408947
Oh dierbare onpartijdige FEBO

Gelieve een mooi liedje van RAMMSTEIN te laten galmen door de speakers met VOL GELUID.
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:38:18 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208408948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:12 schreef Jockari het volgende:

[..]
Volg je hierin
Ik hou nog effe moed met de gedachte dat 3-3 wel eens gewenst kon zijn. Ze hebben het bij de redactie aangedurfd om Lindsey erin te houden terwijl die overal onderaan stond. Ik hoop dat ze dit nu ook voor Jason willen doen omdat ik zeker weet dat hij bij de laatste drie hoort als beste Nederlander. Ik schaam mij voor die andere twee Nederlanders die daar nog zitten.
pi_208408953
Als je de hele dag niks maar dan ook niks te doen hebt, geen prikkels van buitenaf.. weinig input van binnen uit word je ook moe en duf.
tijd voor wat actie daar door BB *O*
En morgen gaat het nog een lammere dag worden. Lazy friday staat weer voor de deur.
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:39:00 #93
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208408957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:30 schreef czvt het volgende:

[..]
Ik begrijp niet dat de betalende kijker hier genoegen kan mee nemen. De meest interessante bewoners zijn er reeds uit. Is dit echt een programma gemaakt voor, van en door mongolen? Een volgend seizoen voor BB lijkt mij sterk overdreven te zijn denk ik.
We betalen voor videoland en dat bestaat voor 0.01% uit bb streams. De rest is wel interessant(er).
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208408958
Waar blijft de zendercheck van bb.
pi_208408969
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft de zendercheck van bb.
Je moest het vroeger gezegd hebben Koos..... ze luisteren naar jou
pi_208408973
BB: Goedemorgen bewoners, Zendercheck *O*
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:40:26 #97
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208408976
quote:
echt? zijn daar filmpjes van? *O*
... en huiver mee
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:40:32 #98
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208408978
Ik pleit voor een nominatie twist :Y

Iedereen is genomineerd en de kijker beslist :Y En dan alles laten zien, van de populairste tot de exit :Y

Ik droom nog ff verder -O-
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208408982
en alles slaapt lekker verder door... maakt weer indruk..
zal wel een GO komen het is wakker allemaal
pi_208409003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef Giggio het volgende:

[..]
echt? zijn daar filmpjes van? *O*
Ik heb dit gisteren hier gelezen en als er hier een filmpje van bestaat zou ik dit ook graag zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')