denk Ali spinali fritali aka NO-Finaliquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
Wie hoor ik toch steeds zo zuchten op de stream? ligt linds te ronken?
Deo zal op zijnquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
Hier ligt ie dan.. jonkie van het huis..
een uiltje te knappen alsof ie opgebaard is
mijmerend over kartkleuter en iee aa a ,
hij mist ze![]()
luie donder sta op en ga wat rondjes rennen![]()
[ afbeelding ]
Laat Jason eens even peinzen over zijn verhaal in BB. Staat steeds op de nominatielijst. Waarschijnlijk omdat iedereen weet dat hij een sterke (eerlijke) speler is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
Hier ligt ie dan.. jonkie van het huis..
een uiltje te knappen alsof ie opgebaard is
mijmerend over kartkleuter en iee aa a ,
hij mist ze![]()
luie donder sta op en ga wat rondjes rennen![]()
[ afbeelding ]
Niemand hier op de Cos begrijpt dit nog. Slijmt zich overal doorheen momenteel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vies, vuil, smerig, lui incompetent snurkend varken van een Lindsey daar nog doet? De bewoners kunnen van haar gesnurk niet slapen maar durven het niet aankaarten met haar. Heeft geen manieren, eet wat ze kan, loopt achter Danny aan (nu reeds benoemd als eend). Zij is moeilijk verstaanbaar en als ze haar zin niet krijgt dat komt ze heel agressief uit de hoek. Ze liegt tegen Jolien/Charlotte over haar zogezegd douchebezoek. Hoe moet ik dit interpreteren?
Behoorlijk cryptische omschrijvingquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vies, vuil, smerig, lui incompetent snurkend varken van een Lindsey daar nog doet? De bewoners kunnen van haar gesnurk niet slapen maar durven het niet aankaarten met haar. Heeft geen manieren, eet wat ze kan, loopt achter Danny aan (nu reeds benoemd als eend). Zij is moeilijk verstaanbaar en als ze haar zin niet krijgt dat komt ze heel agressief uit de hoek. Ze liegt tegen Jolien/Charlotte over haar zogezegd douchebezoek. Hoe moet ik dit interpreteren?
Te laat, tenzij Bart en Jason nog in de finale geraken. Mooie strijd van 2 sterke kandidaten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Behoorlijk cryptische omschrijving
Maar we begrijpen czvt ! Het is armoe troef dit seizoen....
Gooi echte mensen buiten, en laat het toneel zegevieren.
Ik begrijp niet dat de betalende kijker hier genoegen kan mee nemen. De meest interessante bewoners zijn er reeds uit. Is dit echt een programma gemaakt voor, van en door mongolen? Een volgend seizoen voor BB lijkt mij sterk overdreven te zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Behoorlijk cryptische omschrijving
Maar we begrijpen czvt ! Het is armoe troef dit seizoen....
Gooi echte mensen buiten, en laat het toneel zegevieren.
so very very true my friendquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Te laat, tenzij Bart en Jason nog in de finale geraken. Mooie strijd van 2 sterke kandidaten.
Interesseert me zelfs dan niet wie wint. Als die slangen van vrouwen maar verdwijnen (zij voerden tich dat stukje van snake op tegen Chiara).
Ik hou nog effe moed met de gedachte dat 3-3 wel eens gewenst kon zijn. Ze hebben het bij de redactie aangedurfd om Lindsey erin te houden terwijl die overal onderaan stond. Ik hoop dat ze dit nu ook voor Jason willen doen omdat ik zeker weet dat hij bij de laatste drie hoort als beste Nederlander. Ik schaam mij voor die andere twee Nederlanders die daar nog zitten.quote:
We betalen voor videoland en dat bestaat voor 0.01% uit bb streams. De rest is wel interessant(er).quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat de betalende kijker hier genoegen kan mee nemen. De meest interessante bewoners zijn er reeds uit. Is dit echt een programma gemaakt voor, van en door mongolen? Een volgend seizoen voor BB lijkt mij sterk overdreven te zijn denk ik.
echt? zijn daar filmpjes van?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef czvt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |