Helaas pindakaas vrees ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
Ik pleit voor een nominatie twist
Iedereen is genomineerd en de kijker beslistEn dan alles laten zien, van de populairste tot de exit
Ik droom nog ff verder
je vraagt je af of ze echt in de douche geweest is?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:42 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren hier gelezen en als er hier een filmpje van bestaat zou ik dit ook graag zien.
Ah mooie Jolien... jouw Berndje is zo trots op je zoals je jezelf beschrijftquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
Lolien heeft door buiten, zoals ze zelf zegt, een zweetreet gekregen..
dat we het even allemaal weten..
belangrijke info
uh je vergeet nog die lange lappen eelt die ze van haar stinkpootjes trok en her en der neerkwaktequote:Op donderdag 16 maart 2023 16:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah mooie Jolien... jouw Berndje is zo trots op je zoals je jezelf beschrijft
Stinkende doos, zweetreet, stinkpoten, vet van mijn gezicht wegsmeren, scheten laten heel de dag...
Ja Bernd het is echt wel OOOOOL of NOTTTINGK hé
Ptr67 denkt er over na om het eten aan zich te laten voorbij gaan...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh je vergeet nog die lange lappen eelt die ze van haar stinkpootjes trok en her en der neerkwakte![]()
Dus zweetvoeten, zweetreet, zweetpoenie, ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
Lolien heeft door buiten, zoals ze zelf zegt, een zweetreet gekregen..
dat we het even allemaal weten..
belangrijke info
Oh ja ze rook haar zweetpoenie idd ook wel eens.. scherp opgelet..quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus zweetvoeten, zweetreet, zweetpoenie, ...
Daarom dat Jackson rond haar hangt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon een zweetteef dusquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ptr67 denkt er over na om het eten aan zich te laten voorbij gaan...
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat Jackson rond haar hangt.
BB en COS samen is goed als je op dieet bentquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ptr67 denkt er over na om het eten aan zich te laten voorbij gaan...
Wel een mooie mogelijkheid om eens een Belg te laten winnen dus...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hou nog effe moed met de gedachte dat 3-3 wel eens gewenst kon zijn. Ze hebben het bij de redactie aangedurfd om Lindsey erin te houden terwijl die overal onderaan stond. Ik hoop dat ze dit nu ook voor Jason willen doen omdat ik zeker weet dat hij bij de laatste drie hoort als beste Nederlander. Ik schaam mij voor die andere twee Nederlanders die daar nog zitten.
Hij herkende haar geurquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat Jackson rond haar hangt.
Correctie : Hoppende Zweetteef danquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En zie daareen nieuwe nick is erbij voor lolien
Dat kunnen ze met Jason in de finale ook doen als of Ali of Bart erbij is. Geen van de vrouwen of Danny zijn finalewaardigquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Wel een mooie mogelijkheid om eens een Belg te laten winnen dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |