Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:12 schreef rinardo het volgende:
Pineapple mango rum met chocolademelk en slagroom volgens Bart, is lekker
[ link | afbeelding ]
Hij wordt volledig weggepest door de leerlingen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij voor een klas staan. Als voorbeeld hoe het niet moet.
Zo is hij in BB verzeild geraakt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wordt volledig weggepest door de leerlingen.
Voor de beveiliging van Jockariquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Jockari het volgende:
Bart moet blijkbaar de maandag na BB al gaan werken !
Denk ook dat ze ruiken, want zag Linds en Char met hun vingers voor hun neus evenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:18 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wat exact, maar ze liggen in een deuk over de tenen van Jolien
🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze ruiken, want zag Linds en Char met hun vingers voor hun neus even
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef Kayro het volgende:
Iemand dat korreltje zout gebaar van minachtende Lindsey opgenomen/ vastgelegd
Over de klacht van de klachtenlijn?
Was intens...🙄
Dat was volgens mij iets genuanceerder, Ali vroeg in welke richting Amsterdam lag ten opzichte van het BB huis. Zo heb ik dat begrepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali vroeg laatst toch ook waar Amsterdam ligt ?
Spuit 11quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was volgens mij iets genuanceerder, Ali vroeg in welke richting Amsterdam lag ten opzichte van het BB huis. Zo heb ik dat begrepen.
Tuurlijk ze is jaloers... kom op zeg Danny geloofd het ook nog. Oh boy waar hebben ze deze vandaan gehaald. Ze hebben echt ergens in de grotten van nederland gezocht naar deze lui.quote:
Die gast!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |