Was in uitzending gisteravond dat sm als niet goed was ze zak aardappelen zouden krijgen en die lag gister in de brievenbus. Dus sm van charlotte is gisteravond afgelopenquote:
Ik neem er geen een serieusquote:
Meer mensen in het huis is meer tv. Nu al naar 5 met nog 3 weken gaat niet werken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
En er was in 1 van de 1e liveshows gezegd, omdat het dit jaar ieder voor zich was volgens BB, er ook maar 1 nl en 1 belg in de finale hoefde
2 weken en een dag 1 april is de finalequote:Op donderdag 16 maart 2023 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Meer mensen in het huis is meer tv. Nu al naar 5 met nog 3 weken gaat niet werken.
Omdat die van Olivier de jou gewenste uitkomst heeft? Die van Salarr is 20k stemmen. Dat geeft echt wel een beeld. Die olivier is voornamelijk belgen.quote:
Zaterdag 26e gaan er twee uit. Laatste week met 4. Ik vermoed dat 26e allemaal genomieerd zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 weken en een dag 1 april is de finale
Nee ik denk dat Charlotte dankzij de Febo/haar familie dit jaar deze eer is toebedeeld....quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:56 schreef jooba het volgende:
De enige die deze belachelijke BB mag winnen is Jason.
Wat een topkerel !
De broer van Charlotte roept op om Ali te stemmen. Tis sneuigquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte verliest in rap tempo haar populariteit op de socials. Die invloed heeft Jolien wel hè, iedereen met wie ze close wordt, gaat onderuit
Nee, want de rest weet nog van niets, en er is niet gemeld of de missie geslaagd is of niet, dit wordt altijd pas in de live uitzending gedaan met beelden van de dbk , van de andere bewoners of ze wisten wie er deze week een sm hadquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was in uitzending gisteravond dat sm als niet goed was ze zak aardappelen zouden krijgen en die lag gister in de brievenbus. Dus sm van charlotte is gisteravond afgelopen
Oh zo bedoelde je het ja dat is zaterdagquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, want de rest weet nog van niets, en er is niet gemeld of de missie geslaagd is of niet, dit wordt altijd pas in de live uitzending gedaan met beelden van de dbk , van de andere bewoners of ze wisten wie er deze week een sm had
En al de hele tijd twee streams erop over hoe moeilijk zij het heeftquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
slinger de stream aan en hoor lotje weer over 'kutgevoel'
en alles voor een reden gebeurt
Hij schrijft erbij als ze weet wat wij weten. Dat denk ik ook dat ze dan anders had gestemd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:16 schreef marky het volgende:
[..]
De broer van Charlotte roept op om Ali te stemmen. Tis sneuig
Oh wat quote ik mijn eigen op dit moment heel graag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:49 schreef Ptr67 het volgende:
Inderdaad Char...je doet niet mee voor het geld, want dat geld is inderdaad gene vette voor jou
The walk of fame en je Influencer status upgraden is veel belangrijker want je hoopt op een vet contract in jouw sociale media... brengt uiteraard veel meer in de kassa.
Begin maar alvast na te denken hoe je jezelf te verwoorden voor de éne keer dat je als verliezer uit BB moet (finale of niet) . Promote myself
niks gemist dus netquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:19 schreef marky het volgende:
[..]
En al de hele tijd twee streams erop over hoe moeilijk zij het heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |