Heel de rood aanhang gaat op Bart en Aliquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:42 schreef ben34567 het volgende:
Volgens de polls is het dus exit Jason; en zeker als het een dubbele exit is. Ongelooflijk dat we Lindsey en Danny in de finale krijgen terwijl we in februari nog dachten dat Jason ongenaakbaar was.
De rood aanhang gaat op Aliquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:46 schreef marky het volgende:
[..]
Heel de rood aanhang gaat op Bart en Ali
De poll van Salar heeft de meeste stemmen 20.000 plus en die heeft jason bovenaan, maar Salar is zelf een jason aanhanger , ik denk dat het spannend word gezien er 300.000 kijkers zijn en veel stemmers niet mee stemmen op social mediaquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:42 schreef ben34567 het volgende:
Volgens de polls is het dus exit Jason; en zeker als het een dubbele exit is. Ongelooflijk dat we Lindsey en Danny in de finale krijgen terwijl we in februari nog dachten dat Jason ongenaakbaar was.
Ze moeten zaterdag gewoon die pot verdelen!! De man 20.000 en een beetjequote:Op donderdag 16 maart 2023 17:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De rood aanhang gaat op Ali
De blauwe aanhang moet zijn stemmen verdelen tussen Bart en Jason.
Ik kan het nog moeilijk vatten dat Danny Jason gaat kloppen als de mannelijke NL finalist; hoe oneerlijk
Salarr heeft ook wel wat Ali aanhangquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
De poll van Salar heeft de meeste stemmen 20.000 plus en die heeft jason bovenaan, maar Salar is zelf een jason aanhanger , ik denk dat het spannend word gezien er 300.000 kijkers zijn en veel stemmers niet mee stemmen op social media [ link | afbeelding ]
Bart heeft natuurlijk al meer gezien dan de qeeun in LA.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef czvt het volgende:
Als Bart ervaringen deelt met de anderen dat kan je zien hoe wereldvreemd de anderen zijn.
Ik denk dat 80% van de COS'ers op Jason stemt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:06 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik stem me een ongeluk!
Hopelijk stemmen er nog wat mensen met me mee!
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van de COS'ers op Jason stemt.
maar dat zijn er jammer genoeg niet meer zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
20% zijn wij![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn niet goed wijs..quote:Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
deze poll is van half 11 vandaag Kodiak100 in BB / [BB '23 COS #383] klaar voor de nominatiesquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van de COS'ers op Jason stemt.
maar dat zijn er jammer genoeg niet meer zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |