🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:56 schreef Ptr67 het volgende:
Investigeren Ali ?
Tsjongejonge... ga maar immedatly naar de DBK
Gniffelt hier nu, ben gelukkig nog niet naar de papa van Lotje heen gegaan.. mijn tijd is het nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:28 schreef Kayro het volgende:
[..]
Begrijp je probleem🤣🤣
Monique is onmisbaar!
🤣🤣😘quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffelt hier nu, ben gelukkig nog niet naar de papa van Lotje heen gegaan.. mijn tijd is het nog niet
hoor dat lolien zich te pleuris schrikt door Ali.. bijna live reanimatie kunnen zien
Het zou wel typisch zijn voor dit seizoen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is natuurlijk belgische beheerder. Geloof niet dat Jason het kot moet verlaten.
Zie hier twee idioten die nog steeds niet snappen dat het een spel is.quote:
Volg je hierinquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:47 schreef Hoylei het volgende:
Vrees dat Jason eraan gaat deze week... Zou het wel erg jammer vinden en denk niet dat ik dan nog echt ga volgen, behalve om op Bart te stemmen als hij genomineerd is.
Blijft bizar dat 1 van deze 3 er voor Danny en Charlotte uit moet. En dat BB het dan niet aandurft om dat gewoon recht te zetten met eens een goede twist.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
Leek er zelfs een snuffeltje aan te doen, terwijl ze aandachtig keek naar hetgeen ze nu afscheid van moet nemen
[ afbeelding ]
Idd, De Mol is fantastisch goed en niet zo'n brol als BB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vanaf deze week ook meer naar de buren (De Mol België, niet Endemol ;-) )
oud bewoners staan allemaal achter Ali dat geeft hem veel stemmen, zag Kitty ook al reclame maken op fb met een bericht stem Aliquote:
Doneer jij hemquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien nog eens een vliegtuigje ? Zou wel leuk zijn. Text: byebye Charlotte !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |