quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
klachtenlijn was voor lindsy: loop niet de hele tijd achter dennie aan, je bent toch geen eend.
jong meisje die gebeld had.. wat anders..
hier leent toch geen enkeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volwassene zich voor
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Lindsey zegt dat degene die belde met die klacht zeker jaloers was op haar, dat die persoon ook graag met Danny omgaat...
Tja lekker haar straatje schoonvegen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij schrijft erbij als ze weet wat wij weten. Dat denk ik ook dat ze dan anders had gestemd.
onzeker?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat ben ik die Lindsey zat...wat een gemaakt, onzeker meisje is dat!
Eigenlijk zou ik met haar te doen moeten hebben, maar ik kan het niet in deze setting...
En lui!! Ze wil minder gaan werkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
onzeker?
eerder irritant uitgekookt niets inbrengend figuur
Tijdloze info Monique 🙄quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
linds staat op de horlogeafdeling bij de Bijenkorf mestreech
Ja, ik zie veel onzekerheid bij haar, maar gaat goed samen met uitgekookt, irritant en lui.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
onzeker?
eerder irritant uitgekookt niets inbrengend figuur
De Bijenkorf is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De Bijenkorf is ook niet meer wat het geweest is...
Lekker uithangbord
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De Bijenkorf is ook niet meer wat het geweest is...
Lekker uithangbord
alles over dennie is hier geblokkeerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:44 schreef Kayro het volgende:
Danny online.. geen losse training gen meer..
Maar vet platform!!!
Iemand al gevonden??
Om met Walter de Rochebrune te spreken... haar hele aura is paars en paars is de kleur van de agressie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat ben ik die Lindsey zat...wat een gemaakt, onzeker meisje is dat!
Eigenlijk zou ik met haar te doen moeten hebben, maar ik kan het niet in deze setting...
Als beveiliging?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
Zover ik begreep van wat zij vertelde was het 'haar' shop...lijkt me niet dat ze per shop beveiliging neerzetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |