Dat wel, maar hij had vlak daarvoor gewoon moeten scoren.quote:
Khamenei kijkt natuurlijk ook mee.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:48 schreef H.FR het volgende:
Jahanbakshsportief zijn doe je maar bij een ruime voorsprong.
Die wil ook gewoon winnen volgens mij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Khamenei kijkt natuurlijk ook mee.
daar is de scheids voorquote:Op zondag 12 maart 2023 21:49 schreef snabbi het volgende:
dit was ook geen onzin valpartij, dus terecht dat ie hem uit laat gaan
Echt een topgozer is het. Hij en Hancko zijn echt de pilaren van het team momenteel.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
Jahanbakhsh wordt overal ook positief genoemd hè. Jonge spelers, nieuwe spelers, ze noemen hem allemaal als degene die ze op sleeptouw neemt en wegwijs maakt.
Ja, maar is het niet de taak van de voorhoede om daar te zijn, zodat de bal blind voorgegeven kan worden? Anders heeft het ook geen enkel nut om überhaupt snel naar voren te gaanquote:Op zondag 12 maart 2023 21:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
slecht inderdaad, maar ook is dit weer het bewijs dat alles maar blind voorgegeven wordt.
Maak hem dan elftalleider.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
Jahanbakhsh wordt overal ook positief genoemd hè. Jonge spelers, nieuwe spelers, ze noemen hem allemaal als degene die ze op sleeptouw neemt en wegwijs maakt.
User @PSVCL vermoedelijk ookquote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een rode kaart.
VALENTIJN IS WITHEET.
Waarom trollen uitnodigen? Was net zo lekker rustig zonderquote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:PSVCL vermoedelijk ook
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Gewoon winnen joh.quote:
Tja, op de een of andere manier mazzelt ajax altijd enorm.quote:
Ja, anders wordt het wel vervelend.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is te hopen dat het donderdag binnen 90 minuten beslist is in ons voordeel.
Door Szymanski op rechtsbuiten te zetten haal je al het voetbal uit dit elftal.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:57 schreef Pistolero het volgende:
Nou, hoera. Je verliest hier nog bijna punten door de eigenwijsheid van Slot om met Dilrosun, Idrissi en Danilo te starten. Die mogen écht nooit meer in de basis starten hoor.
En als mensen na vandaag nog niet overtuigd zijn van de kwaliteiten van Bullaude en Paixao weet ik ook niet meer. Die zijn beide zo veel beter dan de troep waar je vandaag mee begon. Straks na de interlandbreak is er maar één logische voorhoede en dat is :
Paixao - Gimenez - Szymanski
Bullaude
Boh, wat een voetbal zit daar in zeg.
Szymanski kan dat prima invullen hoor. Desnoods kan je hem ook omwisselen met Bullaude.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Door Szymanski op rechtsbuiten te zetten haal je al het voetbal uit dit elftal.
Volgende week 2equote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:PSVCL vermoedelijk ook
Het kon ook niet slechter met Idrissi dan voor rust. Was alsnog te weinig. Paixao laat meer zien in die paar minuten al heeft hij ook mindere invalbeurten gehad de laatste tijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond Idrissi na rust wel beter, toen er sowieso meer ruimte en beweging was. Dilrosun was echt dramatisch dan is Alireza wel de logische oplossing op rechts.
Ik snap Slot ergens wel dat hij niet begint met Ballaude en Paixao. Beide zeer talentvol maar ook nog grillig.
Beter grillig dan alles fout doen natuurlijk. Voor Idrissi is het ook makkelijker voetballen als er tenminste één speler voorin niet compleet voorspelbaar is. Zelfs Szymanski/Alireza ipv Danilo/Dilro is al een flinke slok op de borrel. Echt een bizarre keuze om zo te starten.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond Idrissi na rust wel beter, toen er sowieso meer ruimte en beweging was. Dilrosun was echt dramatisch dan is Alireza wel de logische oplossing op rechts.
Ik snap Slot ergens wel dat hij niet begint met Ballaude en Paixao. Beide zeer talentvol maar ook nog grillig.
Maar erg talentvolle maar grillige(Ik vind ze helemaal niet zo grillig eigenlijk) spelers zijn toch alsnog veel beter dan spelers die er per definitie helemaal niks van kunnen zoals Danilo en Dilrosun.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Idrissi haat is overdreven die andere twee ook wel goeie dingen laten zien in de eerste helft van het seizoen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:07 schreef Pistolero het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat alle spelers die uit de koker van Slot komen (Idrissi, Dilrosun, Danilo) keihard door de mand vallen en alle spelers die door de scoutinggoden zijn gekomen (Gimenez, Paixao, Gimenez, Hancko, etc.) wel uitstekende spelers blijken te zijn.
do or die zondagquote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Dit dipje duurt te lang jongens, fijn dat we 3 punten hebben maar dit kan niet langer goed gaan.
Ik vind Idrissi nog steeds de beste linksbuiten.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Dat klopt dan ook gewoonquote:Op zondag 12 maart 2023 22:15 schreef Divje het volgende:
Santi beste spits op de Nederlandse velden volgens Perez.....
Ik ben fan van die jongen maar dit is nog wel overdreven
Oké ik ben omquote:
Santi kan nog heel wat stappen maken met doelpunten maken. Maar wat Kenneth ook zegt, hij is zo ongekend sterk en slim met zijn looplijnen. Zit nog ongekend veel rek in.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:15 schreef Divje het volgende:
Santi beste spits op de Nederlandse velden volgens Perez.....
Ik ben fan van die jongen maar dit is nog wel overdreven
Het is niet per se een 'dipje', maar meer een walgelijke slechte opstelling qua aanvallers elke keer.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Dit dipje duurt te lang jongens, fijn dat we 3 punten hebben maar dit kan niet langer goed gaan.
Heeft Idrissi je ooit wat gedaan ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is niet per se een 'dipje', maar meer een walgelijke slechte opstelling qua aanvallers elke keer.
Als Arne gewoon even normaal gaat doen vanaf nu en Dilrosun, Danilo en Idrissi nooit meer opstelt en daarvoor in de plaats Paixao, Szymanski en Bullaude erin zet kunnen we de stoeltjes op de Coolsingel klaar zetten.
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team in prima vorm.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Mee eens wel. Ik vind mensen ietsje te hard op Idrissi en dat terwijl ik zelf zéker geen fan ben. Het helpt niet dat hij ook nog eens twee a drie totaal bezopen acties per wedstrijd heeft, maar goed hij draagt op zijn minst iets bij met zijn gesleur en zijn continue (wel wat voorspelbare) naar binnen getrek. Vandaag was het geen doen omdat Danilo en Dilrosun de boel aan het verkrachten waren die gewoon nog voorspelbaarder zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:16 schreef bbuddybb het volgende:
Hij blijft toch gaan. Elke keer weer. Niet alles lukt, maar hij doet wel wat. Vergelijk dat eens met Dilrosun...
Sparta wil wel voetballen. Dus daar maak ik mij niet zo druk om.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team.
Volgende week, tsja. Ik zie het niet gebeuren dat we daar een resultaat halen.
Das geen handbalvereniging, dat wordt 0-4.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team in prima vorm.
Bullaude in de basis vind ik wat opportuun, maar hij heeft wel gelijk over Idrissi. Wat een kutspeler is dat. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom Paixao zo weinig minuten krijgt, want die heeft het een periode best aardig gedaan en valt nu 2x in. Had ook wel 2 ongelukkig invalbeurten daarvoor dus dat zal vast meespelen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft Idrissi je ooit wat gedaan ofzo.
Dit dus. Wedstrijd van vanavond en van vorige week geven me eerlijk gezegd weinig vertrouwen voor de laatste 9 wedstrijden.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Vier keer scoren zie ik niet snel gebeuren (lol)quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das geen handbalvereniging, dat wordt 0-4.
Volgende week ga ik niets over zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team in prima vorm.
Volgende week, tsja. Ik zie het niet gebeuren dat we daar een resultaat halen.
Idrissi levert wel echt extreem veel nuttig werk, alleen zijn sommige acties zo onbeholpen, hij creëert nog wel ruimte op de vleugel. Vandaag lag het probleem nog wel het minste bij hem hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Bullaude in de basis vind ik wat opportuun, maar hij heeft wel gelijk over Idrissi. Wat een kutspeler is dat. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom Paixao zo weinig minuten krijgt, want die heeft het een periode best aardig gedaan en valt nu 2x in. Had ook wel 2 ongelukkig invalbeurten daarvoor dus dat zal vast meespelen.
dilrosun en idrissi hebben allebei wat besluiteloosheid over zich heenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idrissi levert wel echt extreem veel nuttig werk, alleen zijn sommige acties zo onbeholpen, hij creëert nog wel ruimte op de vleugel. Vandaag lag het probleem nog wel het minste bij hem hoor.
Het probleem lag aanvallend eigenlijk behoorlijk bij hem (en Dilrosun). Hij had zo ontzettend veel ruimte en deed daar vrijwel niets mee. Bijna elke actie mislukte en als het dan op een spaarzaam moment wél lukte, was de voorzet om te janken. Leuk hoor die arbeid, maar dat is toch allemaal veel te weinig om zo lang te mogen blijven staan. Ik snap echt niet dat Paixao niet eerder gebracht wordt.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idrissi levert wel echt extreem veel nuttig werk, alleen zijn sommige acties zo onbeholpen, hij creëert nog wel ruimte op de vleugel. Vandaag lag het probleem nog wel het minste bij hem hoor.
Eens, de beginopstelling was wel een groot compromis.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter grillig dan alles fout doen natuurlijk. Voor Idrissi is het ook makkelijker voetballen als er tenminste één speler voorin niet compleet voorspelbaar is. Zelfs Szymanski/Alireza ipv Danilo/Dilro is al een flinke slok op de borrel. Echt een bizarre keuze om zo te starten.
Ben ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van Bullaude. Die mag wel vaker wat minuten maken.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:30 schreef Scrummie het volgende:
Als Szymański fit genoeg was was Danilo natuurlijk nooit begonnen.
Ik heb zelf ook meer zin in een voorhoede Paixao - Gimenez - Alireza, alleen heb je dan ook precies de drie die nog wel eens hun mannetje laten lopen zeg maar. Dan snap ik dat je Idrissi laat spelen, wat dombo ook zegt hij had vandaag echt een paar mooie passjes alleen de dingen die fout gaan zijn gelijk extreem fout.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het probleem lag aanvallend eigenlijk behoorlijk bij hem (en Dilrosun). Hij had zo ontzettend veel ruimte en deed daar vrijwel niets mee. Bijna elke actie mislukte en als het dan op een spaarzaam moment wél lukte, was de voorzet om te janken. Leuk hoor die arbeid, maar dat is toch allemaal veel te weinig om zo lang te mogen blijven staan. Ik snap echt niet dat Paixao niet eerder gebracht wordt.
Maar dat je dan Danilo opstelt in plaats van Bullaude is natuurlijk volstrekt bizar.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:30 schreef Scrummie het volgende:
Als Szymański fit genoeg was was Danilo natuurlijk nooit begonnen.
Ja, die laat zich wel steeds meer zien, mooi om te zien. Die aanname uit de lucht, boh.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van Bullaude. Die mag wel vaker wat minuten maken.
Paar leuke passjes met hoe vaak hij aan de bal is geweest is echt veel te weinig tegen zo’n zwakke tegenstander. Blijf het een kutspeler vinden, maar het is ook weer niet zo dat er iets loopt wat overtuigend beter is al zie ik wel echt talent bij Paixao.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook meer zin in een voorhoede Paixao - Gimenez - Alireza, alleen heb je dan ook precies de drie die nog wel eens hun mannetje laten lopen zeg maar. Dan snap ik dat je Idrissi laat spelen, wat dombo ook zegt hij had vandaag echt een paar mooie passjes alleen de dingen die fout gaan zijn gelijk extreem fout.
Ja ik vind het ook maar een vermoeiende speler hoorquote:Op zondag 12 maart 2023 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar leuke passjes met hoe vaak hij aan de bal is geweest is echt veel te weinig tegen zo’n zwakke tegenstander. Blijf het een kutspeler vinden, maar het is ook weer niet zo dat er iets loopt wat overtuigend beter is al zie ik wel echt talent bij Paixao.
Is het hele seizoen al het geval. Zijn nauwelijks wedstrijden waarbij het echt makkelijk loopt en er goede kansen worden gecreëerd. Positie op de ranglijst is toch wel heel erg te wijten aan het falen van PSV en Ajax dan dat we zelf echt goed spelen. Beker ook met grote moeite verder en in Europa ook best wel wat mazzel gehad met Lazio thuis.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Bij Guus lag die bal in vak Wquote:Op zondag 12 maart 2023 22:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Boh.![]()
Dit zie ik Guus Til toch niet snel doen.
Ben het met je eens dat Idrissi in het algemeen niet slecht speelt en van iedereen het meest dreigend is, maar zijn slechte momenten zijn dan weer zo gigantisch slecht dat zelfs Dilrosun zich ervoor zou schamen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:53 schreef alopio het volgende:
Idrissi speelt helemaal niet zo slecht. Er komt wat dreiging van en hij heeft wel oog voor de vrije man, en de wisselwerking met Hartman is prima. Paixao zit meer toekomst in en die gaat echt beter worden, maar ook die is nu nog niet perfect. Veel oogkleppen op, nog niet sterk genoeg in de duels en laat zich te vaak vallen. In de toekomst gaat Paixao wel de onbetwiste nr 1 worden natuurlijk, maar net als Sini wennen in zn eerste seizoen.
Danilo en Dilrosun wel walgelijk slecht natuurlijk. Ali speelt laatste tijd prima en valt ook nu weer goed in. Dus Ali lekker later staan.
Zondag zou ik starten met Idrissi/Santi/Ali en Szymanski op 10. Eventueel Idrisse met Paixao wisselen
Ik vind het sowieso raar dat een KNVB dit bedenkt en vervolgens verwacht dat iedereen maar even meedoet, iets wat zeker in de publieke opinie gaat gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:13 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Land zal wel weer te klein zijn omdat beide clubs voor een ander bandje gaan kiezen.
Tijd voor Feyenoord om een andere aanvoerder aan te wijzen. Dit kan echt niet. Je kan ervan vinden wat je vindt. Maar Feyenoord ondersteunt het one Love gezeik. Nu brengt Orrie Feyenoord weer in een lastige positie.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:13 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Land zal wel weer te klein zijn omdat beide clubs voor een ander bandje gaan kiezen.
Betwijfel ik. Waar andere vleugelspelers, zoals Dilrosun, gekke dingen gaan doen als ze totaal niet in de wedstrijd zitten blijft Idrissi gewoon normaal doen. En dat is wel een belangrijke en satbiele kracht.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Idrissi in het algemeen niet slecht speelt en van iedereen het meest dreigend is, maar zijn slechte momenten zijn dan weer zo gigantisch slecht dat zelfs Dilrosun zich ervoor zou schamen.
Flikker toch op.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd voor Feyenoord om een andere aanvoerder aan te wijzen. Dit kan echt niet. Je kan ervan vinden wat je vindt. Maar Feyenoord ondersteunt het one Love gezeik. Nu brengt Orrie Feyenoord weer in een lastige positie.
Eens makker. Van mij hoeft het ook niet. Maar Feyenoord steunt als organisatie nou eenmaal dit gedachtegoed. Dan heb je daar ook een aanvoerder voor nodig die daar aan mee werkt. Er is de vorige keer al genoeg over geschreven en gezegd. Van mij hoeft het ook niet, maar klaarblijkelijk is er vanuit de maatschappij behoefte aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij maakt er weer iets grappigs van, ik bedoel gewoon rot op met je gezeik.
Het is prima dat Feyenoord dat als organisatie steunt, maar als je een aanvoerder hebt die er om wat voor reden dan ook niet aan mee wil doen moet dat ook kunnen. En volgens mij valt dat reuze mee, met die behoefte uit de maatschappij.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens makker. Van mij hoeft het ook niet. Maar Feyenoord steunt als organisatie nou eenmaal dit gedachtegoed. Dan heb je daar ook een aanvoerder voor nodig die daar aan mee werkt. Er is de vorige keer al genoeg over geschreven en gezegd. Van mij hoeft het ook niet, maar klaarblijkelijk is er vanuit de maatschappij behoefte aan.
Ik weet dat jij al tijden om Bullaude roept en ik vond hem ook weer goed vandaag, maar de media is de afgelopen weken de hele tijd aan Slot aan het vragen of Danilo niet een keer vanaf het begin op 10 kan. Ik vind het niet gek dat je dat een keer een hele wedstrijd probeert tegen een tegenstander die een muur optrekt.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat je dan Danilo opstelt in plaats van Bullaude is natuurlijk volstrekt bizar.
Dilrosun niet meer opstellen..quote:Op zondag 12 maart 2023 21:57 schreef Kerftminister het volgende:
Lessen geleerd vandaag:
- Ali gewoon basis op rechtsbuiten
- Geertruida rechtsback
- Trauner basis
- Szymanski op 10, als die niet kan spelen, dan Bullaude
- Idrissi en Paixao zitten heel dicht bij elkaar, Paixao is beter in de grote ruimte
Nou ja dat vind ik dus niet hè. Orrie is onderdeel van diezelfde organisatie en dat maakt het persoonlijke gedachtegoed daarover ondergeschikt vind ik. En als je het daar, Orrie zijnde, niet mee eens bent, dan moet je lekker die band inleveren. Een aanvoerder vandaag de dag is meer dan alleen aansturen op het veld en kut corners nemen.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is prima dat Feyenoord dat als organisatie steunt, maar als je een aanvoerder hebt die er om wat voor reden dan ook niet aan mee wil doen moet dat ook kunnen. En volgens mij valt dat reuze mee, met die behoefte uit de maatschappij.
Nou ja, iedereen had je van te voren toch ook al kunnen vertellen dat Danilo op 10 geen succes ging worden toch? Helemaal met deze vleugels.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij al tijden om Bullaude roept en ik vond hem ook weer goed vandaag, maar de media is de afgelopen weken de hele tijd aan Slot aan het vragen of Danilo niet een keer vanaf het begin op 10 kan. Ik vind het niet gek dat je dat een keer een hele wedstrijd probeert tegen een tegenstander die een muur optrekt.
Experiment mislukt, hij zal voortaan wel gewoon met Szymanski of Bullaude spelen
Arne geeft vertrouwen aan zijn spelers.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen had je van te voren toch ook al kunnen vertellen dat Danilo op 10 geen succes ging worden toch? Helemaal met deze vleugels.
Het zou me echt helemaal niks verbazen als er donderdag gewoon weer minimaal 2 uit het rijtje Dilrosun, Danilo, Idrissi in de basis staan. Arne is redelijk hardleers wat dat betreft.
Ik sluit me wel aan bij de mensen die de haat op Idrissi overdreven vindt. Hij kan binnendoor maar ook buitenom, verzet veel hard werk en er gaat meer goed dan waar hij credits voor krijgt. Maar dan heb je toch weer die paar acties waar het er onbeholpen uitziet.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen had je van te voren toch ook al kunnen vertellen dat Danilo op 10 geen succes ging worden toch? Helemaal met deze vleugels.
Het zou me echt helemaal niks verbazen als er donderdag gewoon weer minimaal 2 uit het rijtje Dilrosun, Danilo, Idrissi in de basis staan. Arne is redelijk hardleers wat dat betreft.
Voor de verandering vond ik dit wel een beetje kwalijk eigenlijk. Danilo, Dilrosun en Idrissi zijn allemaal zeker rond de 16 ongeveer net zo voorspelbaar als Pistolero in zijn relazen over Slot, ik snap niet hoe je zo kan beginnen en denken dat het wel goedkomt. Er was niemand met een actie óf een kaats voorin, dan maak je het jezelf enorm lastig, zeker omdat Feyenoord in de standaardsituaties ook al niet goed is. 0 schoten op doel met 80% balbezit in de eerste helft is dan wel een bizarre statistiek en dit verloop kon je met deze opstelling eigenlijk wel van te voren invullen.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat jij al tijden om Bullaude roept en ik vond hem ook weer goed vandaag, maar de media is de afgelopen weken de hele tijd aan Slot aan het vragen of Danilo niet een keer vanaf het begin op 10 kan. Ik vind het niet gek dat je dat een keer een hele wedstrijd probeert tegen een tegenstander die een muur optrekt.
Niet elke actie die mislukt is onbeholpen. Ik heb een aantal prima voorzetten gezien die niet aankwamen, dat kan je hem niet aanrekeningen.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:54 schreef fetX het volgende:
Een paar acties onbeholpen? Wat? Je mag hopen dat er een paar acties wél lukken per wedstrijd.
Idrissi is niet zo voorspelbaar als jij zegt hoor, gaat ook regelmatig buitenomquote:Op maandag 13 maart 2023 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de verandering vond ik dit wel een beetje kwalijk eigenlijk. Danilo, Dilrosun en Idrissi zijn allemaal zeker rond de 16 ongeveer net zo voorspelbaar als Pistolero in zijn relazen over Slot, ik snap niet hoe je zo kan beginnen en denken dat het wel goedkomt. Er was niemand met een actie óf een kaats voorin, dan maak je het jezelf enorm lastig, zeker omdat Feyenoord in de standaardsituaties ook al niet goed is. 0 schoten op doel met 80% balbezit in de eerste helft is dan wel een bizarre statistiek en dit verloop kon je met deze opstelling eigenlijk wel van te voren invullen.
In de eerste helft lag het ook wel vaak aan Danilo die zoals gebruikelijk alleen maar in de voeten gespeeld kon worden en áls dat gebeurde schoot hij vervolgens meters van zijn schoenen. Dat sloeg helemaal nergens op, daar kan Idrissi niet veel aan doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet elke actie die mislukt is onbeholpen. Ik heb een aantal prima voorzetten gezien die niet aankwamen, dat kan je hem niet aanrekeningen.
Ik heb het bijv over die actie dat ie die bal over de verdediger heen mee wil nemen maar dat ie hem over de achterlijn schiet
En dan waren Kokcu en Wieffer ook nog eens vrij matig tot slecht.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de eerste helft lag het ook wel vaak aan Danilo die zoals gebruikelijk alleen maar in de voeten gespeeld kon worden en áls dat gebeurde schoot hij vervolgens meters van zijn schoenen. Dat sloeg helemaal nergens op, daar kan Idrissi niet veel aan doen.
Idrissi kan je wel vergif op innemen ja, ik verwacht verder Alireza en Szymanski, wat gewoon prima is.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn vervolgactie wel hoor, maar dat hoeft niet eens een probleem te zijn, iemand als Robben was ook voorspelbaar. Idrissi ziet gewoon goed waar de ruimtes liggen maar er komt imo geen enorme dreiging van hem. Nog altijd wel meer dan Dilrosun overigens, wat deed die nou allemaal johquote:Op maandag 13 maart 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Idrissi is niet zo voorspelbaar als jij zegt hoor, gaat ook regelmatig buitenom
Klopt, soms komt het nog van een van die twee (al dan niet van afstand). De beste aanvallende actie die ik in de eerste helft zag kwam van Hancko volgens mij.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan waren Kokcu en Wieffer ook nog eens vrij matig tot slecht.
Ik dacht dat het lag aan het feit dat ie op 10 stond dat Dilrosun zo slecht was de afgelopen weken, maar dit leek ook echt helemaal nergens op inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2023 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vervolgactie wel hoor, maar dat hoeft niet eens een probleem te zijn, iemand als Robben was ook voorspelbaar. Idrissi ziet gewoon goed waar de ruimtes liggen maar er komt imo geen enorme dreiging van hem. Nog altijd wel meer dan Dilrosun overigens, wat deed die nou allemaal joh
Snap niet zo goed waarom je hem maar blijft verdedigen eigenlijk. Veel verder dan ‘maar hij werkt hard en blijft zijn ding doen’ komt men niet. Leuk die 2 aardige voorzetten per wedstrijd, maar dat is veel en veel te weinig. Is gewoon geen Feyenoord niveau.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet elke actie die mislukt is onbeholpen. Ik heb een aantal prima voorzetten gezien die niet aankwamen, dat kan je hem niet aanrekeningen.
Ik heb het bijv over die actie dat ie die bal over de verdediger heen mee wil nemen maar dat ie hem over de achterlijn schiet
Omdat Paixao het een paar wedstrijden op rij mocht laten zien in de basis en dat ook geen succes was. Hij is gewoon de beste optie voor die positie omdat Hartman in combinatie met hem ook het best rendeert.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom je hem maar blijft verdedigen eigenlijk. Veel verder dan ‘maar hij werkt hard en blijft zijn ding doen’ komt men niet. Leuk die 2 aardige voorzetten per wedstrijd, maar dat is veel en veel te weinig. Is gewoon geen Feyenoord niveau.
Als je dan Paixao in 2 korte invalbeurten elke keer meer ziet doen zou ik hem weer even proberen. Al blijft het armoe op de flanken hoor.
Eens.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat Paixao het een paar wedstrijden op rij mocht laten zien in de basis en dat ook geen succes was. Hij is gewoon de beste optie voor die positie omdat Hartman in combinatie met hem ook het best rendeert.
Dus ik word vooral heel moe van mensen die zeggen dat je hem nooit meer op moet stellen.
Idrissi doet het niet beter. Sterker nog; de laatste wedstrijden zelfs een stuk minder.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat Paixao het een paar wedstrijden op rij mocht laten zien in de basis en dat ook geen succes was. Hij is gewoon de beste optie voor die positie omdat Hartman in combinatie met hem ook het best rendeert.
Dus ik word vooral heel moe van mensen die zeggen dat je hem nooit meer op moet stellen.
Nou gelukkig is ie alleen gehuurdquote:Op maandag 13 maart 2023 00:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Idrissi doet het niet beter. Sterker nog; de laatste wedstrijden zelfs een stuk minder.
Maar even los van de discussie of hij wel of niet de beste optie is op dit moment is het een speler die echt veel te matig is. Er gaat echt zoveel fout en met enige regelmaat ziet het er nog koddig uit ook.
@onlogischquote:Op zondag 6 november 2022 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders die Geertje niet als lievelingsspeler hebben vertrouw ik niet in het leven
quote:Ajax won weer, de zevende competitiewedstrijd op een rij. Die zijn in vorm, hoor ik dan. Het zou kunnen. Maar Heerenveen maakte er twee en kon er ook vijf maken, toch? Ze zijn nu opeens toch favoriet in de Klassieker. Maar de enige echte tegenstander die ze sinds het ontslag van Schreuder hebben gehad, was Union Berlin. En die verloren ze. Toen vonden we Union Berlin opeens heel goed. Zoals ze bij PSV dat Sevilla goed vonden. Die ploeg valt inmiddels bijna van Teletekst af.
Het punt is dat het signaal dat uitgaat van niet meedoen veel groter is dan dan het signaal van wel meedoen. En dat weet zo’n Kokcu ook wel en toch kiest hij er voor.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dus niet hè. Orrie is onderdeel van diezelfde organisatie en dat maakt het persoonlijke gedachtegoed daarover ondergeschikt vind ik. En als je het daar, Orrie zijnde, niet mee eens bent, dan moet je lekker die band inleveren. Een aanvoerder vandaag de dag is meer dan alleen aansturen op het veld en kut corners nemen.
Orrie wordt massaal gesteund door de aanhang en dat is het enige dat telt.quote:Op maandag 13 maart 2023 01:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het punt is dat het signaal dat uitgaat van niet meedoen veel groter is dan dan het signaal van wel meedoen. En dat weet zo’n Kokcu ook wel en toch kiest hij er voor.
goed ventjequote:Op maandag 13 maart 2023 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Orrie wordt massaal gesteund door de aanhang en dat is het enige dat telt.
Orrie
quote:Op maandag 13 maart 2023 01:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het punt is dat het signaal dat uitgaat van niet meedoen veel groter is dan dan het signaal van wel meedoen. En dat weet zo’n Kokcu ook wel en toch kiest hij er voor.
Net als de KNVB dit toch kan weten na de laatste actie waarbij er ook 3 aanvoerders niet meededen.quote:Op maandag 13 maart 2023 01:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
gastje van 22 jaar doet niet wat @trein2000 wilquote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Caland het volgende:
Oh krijgen we nu weer een week lang gezeur omdat iemand zelf bepaalt met welke actie hij wel of niet meedoet
Gernot
Dat roept Orrie in dit geval wel over zichzelf (en daarmee Feyenoord) af. Je weet ook dat je opmerking geen houdt snijdt (dit is een miem mensen). Het is te simplistisch te zeggen dat hij dat zelf bepaalt. Hij werkt nou eenmaal bij een organisatie die deze meuk ondersteunt. Nou ja, dan ben je er toch. Aanvoerder af en door.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Caland het volgende:
Oh krijgen we nu weer een week lang gezeur omdat iemand zelf bepaalt met welke actie hij wel of niet meedoet
Gernot
Als aanvoerder is hij een vertegenwoordiger van de club.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Caland het volgende:
Gernot
Tsja, Moslims zien over het algemeen homoseksualiteit als zondig. Mag je van alles van vinden, maar ik kan eigenlijk ook wel begrijpen dat hij dat hij dan niet met een pridevlag wil gaan rondlopen.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat roept Orrie in dit geval wel over zichzelf (en daarmee Feyenoord) af. Je weet ook dat je opmerking geen houdt snijdt (dit is een miem mensen). Het is te simplistisch te zeggen dat hij dat zelf bepaalt. Hij werkt nou eenmaal bij een organisatie die deze meuk ondersteunt. Nou ja, dan ben je er toch. Aanvoerder af en door.
Wat het zegt over iemand vul je vooral zelf in.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als aanvoerder is hij een vertegenwoordiger van de club.
Verder zegt het vooral heel veel over Kökcü zelf.
Dan moet Feyenoord een andere aanvoerder kiezen als zij dit zo belangrijk vinden.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Als moslim is het vrij duidelijk hoe hij over homo's denkt toch? Dat is zondig en verwerpelijk schijnbaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat het zegt over iemand vul je vooral zelf in.
maar wat zegt het dan?quote:Op maandag 13 maart 2023 08:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder zegt het vooral heel veel over Kökcü zelf.
Dat hij, als moslim, homoseksualiteit zondig en verwerpelijk vindt schijnbaar.quote:
Niet alle moslims denken hetzelfde over dingen.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hij, als moslim, homoseksualiteit zondig en verwerpelijk vindt schijnbaar.
heeft hij dat gezegd?quote:Op maandag 13 maart 2023 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar we mogen de olifant in de kamer ook best benoemen toch.quote:
Dat hij het niet actief wil uitdragen zegt voldoende, en dan specifiek dat regenboog gedeelte.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heeft hij dat gezegd?
laatste wat ik er van mee kreeg toen was dat hij zei dat hij iedereen respecteert, maar deze actie niet op die manier wil steunen
na beraad met zijn omgeving, zoals het hoort als je begin 20 bent en ineens onderwerp bent van een maatschappelijke discussie, maakt hij een keuze
wat je er daarna zelf van maakt met die aantijgingen en toon alsof je wat is aangedaan is toch echt je eigen keuze
Echte kenners zagen dit vanaf dag 1.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:47 schreef aTypisch het volgende:
die santi he trouwens
die heeft wel wat
ruwe mexiaanse diamant genot
loopgravenvoetbalquote:Op maandag 13 maart 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mannen.
Donderdag Shakthar! Ik maak mij toch een beetje zorgen omdat ze niet komen om te voetballen en wij daar nou niet bepaald profijt van hebben.
Ik zie vooral veel potentie in Pasjauw. Wat een genot kan dat worden. Beetje Sini 2.0. Beetje een matig eerste seizoen maar daarna vlammen.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:47 schreef aTypisch het volgende:
die santi he trouwens
die heeft wel wat
ruwe mexiaanse diamant genot
Nee, dit zegt helemaal niet voldoende.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus nee, hij zegt het niet zo letterlijk, maar zijn bewuste specifieke weigering zegt wat dat betreft echt wel voldoende.
die was bij willem 2 echt dikke prima, maar daar moet je wat anders kunnen dan bij feyenoord nuquote:Op maandag 13 maart 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
Die 0-1 is trouwens best weer een blundertje van onze Duitse vriend
Geen gernot
quote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die was bij willem 2 echt dikke prima
Precies: zijn Quote uit het AD ,,Ik sta sowieso achter die actie, het gaat om discriminatie en racisme”, zei de Turkse international bij de NOS na de zege van Feyenoord op FC Volendam (2-1). ,,Ik steun dat ook. Maar ik heb toch wel het gevoel dat die OneLove-band in het leven is geroepen om een andere reden.”quote:Op maandag 13 maart 2023 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hij het niet actief wil uitdragen zegt voldoende, en dan specifiek dat regenboog gedeelte.
Dus nee, hij zegt het niet zo letterlijk, maar zijn bewuste specifieke weigering zegt wat dat betreft echt wel voldoende.
Moet hij weten hoor, maar naar mijn mening zegt het wel genoeg over hem en vind ik dat ook niet goed voor een vertegenwoordiger van de club.
Ja bij Willem II kreeg hij gemiddeld 20 ballen naar zijn doel. Dan hou je er wel eens 15 tegen.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die was bij willem 2 echt dikke prima, maar daar moet je wat anders kunnen dan bij feyenoord nu
stunning and bravequote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies: zijn Quote uit het AD ,,Ik sta sowieso achter die actie, het gaat om discriminatie en racisme”, zei de Turkse international bij de NOS na de zege van Feyenoord op FC Volendam (2-1). ,,Ik steun dat ook. Maar ik heb toch wel het gevoel dat die OneLove-band in het leven is geroepen om een andere reden.”
Met andere woorden, als de band gaat over discriminatie en racisme dan draag ik 'm, gaat het om acceptatie van seksuele voorkeur dan doe ik niet mee. Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind je dan wel een bekrompen koekenbakker.
Prima, maar dan moet je als Kokcu ook niet zeggen "Ik heb niets tegen homoseksualiteit". Als hij zijn religieuze overtuigingen belangrijker vindt dan het uitdragen van acceptatie van homoseksualiteit is dat zijn mening en recht, maar dan moet je het ook niet willen nuanceren met zo'n slap excuus.quote:
je punt was wel duidelijk hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je als Kokcu ook niet zeggen "Ik heb niets tegen homoseksualiteit". Als hij zijn religieuze overtuigingen belangrijker vindt dan het uitdragen van acceptatie van homoseksualiteit is dat zijn mening en recht, maar dan moet je het ook niet willen nuanceren met zo'n slap excuus.
brad joneswordenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja bij Willem II kreeg hij gemiddeld 20 ballen naar zijn doel. Dan hou je er wel eens 15 tegen.
Eens.. als je na 25 wedstrijden al op 27 goals staat in de eredivisie dan sta je op eenzame hoogte.quote:''Gimenez is de beste spits van de Nederlandse velden''
Cuckcu is een onzekere closet gay.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begrijp Kokcu niet zo goed.. Ook al sta je er misschien niet achter, draag die klote band gewoon een wedstrijdje en je bent van het gezeik af. Het is maar een band met een kleurtje.
[..]
Eens.. als je na 25 wedstrijden al op 27 goals staat in de eredivisie dan sta je op eenzame hoogte.
Het is lastig inschatten of hij het zelf bepaalt, want als hij het wel zou doen kan het hem in Turkije gewoon gezeik opleveren natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Caland het volgende:
Gernot
Levert hem helemaal geen gezeik op in Turkije. Burak draagt die band met alle liefde. Veel Turken uit Istanbul e.o. zijn toleranter dan de meeste van die Turken hier. Die in hun eigen islam bubbeltje leven en alles daarbuiten afkeuren.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is lastig inschatten of hij het zelf bepaalt, want als hij het wel zou doen kan het hem in Turkije gewoon gezeik opleveren natuurlijk.
Even los van dat ik denk dat hij er zelf ook wel achter staat.
Het zal vooral om z'n gemeenschap hier in Nederland gaan inderdaad. Ik vond de oplossing vorige keer met Trauner als eenmalige aanvoerder prima, dus jammer dat ze nu voor zo'n nepoplossing gaan samen met Ajax omdat die zo'n intolerante Serviër hebbenquote:Op maandag 13 maart 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Levert hem helemaal geen gezeik op in Turkije. Burak draagt die band met alle liefde. Veel Turken uit Istanbul e.o. zijn toleranter dan de meeste van die Turken hier. Die in hun eigen islam bubbeltje leven en alles daarbuiten afkeuren.
Dat sowieso maar geen idee hoe de bond er in staat hequote:Op maandag 13 maart 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Levert hem helemaal geen gezeik op in Turkije. Burak draagt die band met alle liefde. Veel Turken uit Istanbul e.o. zijn toleranter dan de meeste van die Turken hier. Die in hun eigen islam bubbeltje leven en alles daarbuiten afkeuren.
Servie is natuurlijk ook gewoon het afvoerputje van Europaquote:Op maandag 13 maart 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zal vooral om z'n gemeenschap hier in Nederland gaan inderdaad. Ik vond de oplossing vorige keer met Trauner als eenmalige aanvoerder prima, dus jammer dat ze nu voor zo'n nepoplossing gaan samen met Ajax omdat die zo'n intolerante Serviër hebben
Eens. Mijn mening over de kwestie blijft wel staan maar ik heb om eerlijk te zijn geen enkele behoefte om die door te drammen en al helemaal niet in het Feyenoord-topic, zeker aangezien qua wedstrijden de belangrijkste week van het seizoen eraan komt. Zo'n discussie gaat niks vruchtbaars opleveren en enkel ontsporen ook, straks komt die lokale homofoob meeposten, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Misschien kan dat gedram over die band lekker in dit topic: VBL / Veelbesproken OneLove-band keert terug tijdens nieuwe campagne
Stoer!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens mag Tadic wel mooi de tyfus krijgen als ie dat bandje niet draagt. Ook als ie hem wel draagt eigenlijk. Maakt mij ook allemaal niet uit.
Sterker nog, daar neukte de directeur in 2004 al minderjarige Marokkaanse jongetjesquote:Op maandag 13 maart 2023 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft gelukkig een nette aanvoerder die die band gewoon draagt.
Vanuit de maatshappij of weer een hele kleine groep die alles bepaald?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens makker. Van mij hoeft het ook niet. Maar Feyenoord steunt als organisatie nou eenmaal dit gedachtegoed. Dan heb je daar ook een aanvoerder voor nodig die daar aan mee werkt. Er is de vorige keer al genoeg over geschreven en gezegd. Van mij hoeft het ook niet, maar klaarblijkelijk is er vanuit de maatschappij behoefte aan.
Inderdaad, je vraagt je dan af of iemand als Antony zich wel veilig voelde vorig seizoen in de kleedkamer van Ajax.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
Uiteraard walgelijk dat Balkan-Dirk dat bandje niet draagt, maar Kokcu mag het van mij lekker zelf weten!
Dat laat zijn spooren nog steeds na dus.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, daar neukte de directeur in 2004 al minderjarige Marokkaanse jongetjes
Vooruitstrevend dorp, dat Eindhoven.
Zolang hij nog fouten zoals gisteren bij de 0-1 blijft maken vind ik dat hij nog niet uitgeleerd is bij ons en het beste nog even kan blijvenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Hoe lang zal Hancko nog blijven eigenlijk.. Wat een god is dat, die actie op de achterlijn
hopelijk maakt te kloese een mooie powerpoint met een plan om bij elkaar te blijvenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Hoe lang zal Hancko nog blijven eigenlijk.. Wat een god is dat, die actie op de achterlijn
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Ook na zo'n blunder van gisteren? Mijn gevoel zegt dat dit soort blunders eerder op het netvlies blijven hangen bij clubs.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.
hancko maakte bewust de zijstap naar feyenoord gaf hij aan, dus allicht wil hij blijven als eerst CL spelen ook in zijn plannetje pastquote:Op maandag 13 maart 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet dat niet zo zeker. Zal wel afhangen van welk bod er komt.
Als we deze zomer weer een grote uitverkoop doen zou ik ook maken dat ik weg kom als ik Slot zou zijn. En zou ik zelfs twijfelen als nieuwe trainer. Je moet ook een keer wat binnenboord kunnen houden.
Dat was wel genot. Maar 10 seconden daarvoor stond hij 1 op 1 met de keeper en mist hij. Daarnaast nog die fout bij de 0-1. Genoeg te leren dus nog. Jaartje langer bij ons lijkt me dus een goed plan.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Ja, clubs scouten gelukkig wel wat uitvoeriger dan kijken naar een blundertje.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook na zo'n blunder van gisteren? Mijn gevoel zegt dat dit soort blunders eerder op het netvlies blijven hangen bij clubs.
Moeten wij wel eerst ja zeggen tegen die PL club.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hancko maakte bewust de zijstap naar feyenoord gaf hij aan, dus allicht wil hij blijven als eerst CL spelen ook in zijn plannetje past
maar knappe jongen die tegen een degelijke PL nee zegt als ze langskomen terwijl je bij feyenoord zit
Denk dat het bij hem meer afhangt van welke club er voor hem komt dan de mogelijkheden bij Feyenoord, die blijven ook met CL nog relatief beperkt.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet dat niet zo zeker. Zal wel afhangen van welk bod er komt.
Als we deze zomer weer een grote uitverkoop doen zou ik ook maken dat ik weg kom als ik Slot zou zijn. En zou ik zelfs twijfelen als nieuwe trainer. Je moet ook een keer wat binnenboord kunnen houden.
Dit ja. Keepen bij Willem II en Feyenoord is zo'n verschil. Wellenreuther presteert zoals je kan verwachten van een 2e keeper. Bijlow is gewoon een stuk beter.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja bij Willem II kreeg hij gemiddeld 20 ballen naar zijn doel. Dan hou je er wel eens 15 tegen.
Mwah, ik vind eigenlijk wel dat een club als Feyenoord een betere reservedoelman moet hebben.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wellenreuther presteert zoals je kan verwachten van een 2e keeper.
quote:Op maandag 13 maart 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang hij nog fouten zoals gisteren bij de 0-1 blijft maken vind ik dat hij nog niet uitgeleerd is bij ons en het beste nog even kan blijven
Eensquote:Op maandag 13 maart 2023 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was wel genot. Maar 10 seconden daarvoor stond hij 1 op 1 met de keeper en mist hij. Daarnaast nog die fout bij de 0-1. Genoeg te leren dus nog. Jaartje langer bij ons lijkt me dus een goed plan.
quote:Op maandag 13 maart 2023 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk maakt te kloese een mooie powerpoint met een plan om bij elkaar te blijven
jaartje CL en de zilvervloot vaart bij iedereen die er bij betrokken is binnen
maar ik denk dat hij deze zomer alweer weg is
Ben er bang voor dat middenmoot PL clubs wel aan komen kloppenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.
Ik mag hopen dat daar ook actief naar gezocht zal worden. Ergens hebben we de 'mazzel' dat Bijlow zoveel geblesseerd is. Er zal geen (top)club zijn die daar zijn vingers aan wil branden. Hij kan prima statistieken weerleggen maar is aan de lopende band geblesseerd. Die verwacht ik ook volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Maar een sterkere 2e man daarachter is wel noodzaak ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik vind eigenlijk wel dat een club als Feyenoord een betere reservedoelman moet hebben.
Scout @onlogisch ziet al na één slecht passje dat het niets gaat worden. Bij Feyenoord zag hij destijds al dat Sinisterra, Senesi, Bijlow, Malacia en Kökcü zwaar talent tekort kwamen.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moeten wij wel eerst ja zeggen tegen die PL club.
Lekker cashen dan met een contract tot 2026. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij aankomend seizoen al weg is. Nog 1 jaartje en dan 25 miljoen genot.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen 'niets' en de top.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scout @:onlogisch ziet al na één slecht passje dat het niets gaat worden. Bij Feyenoord zag hij destijds al dat Sinisterra, Senesi, Bijlow, Malacia en Kökcü zwaar talent tekort kwamen.
Wat zou Pär Hansson tegenwoordig doen?quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat daar ook actief naar gezocht zal worden. Ergens hebben we de 'mazzel' dat Bijlow zoveel geblesseerd is. Er zal geen (top)club zijn die daar zijn vingers aan wil branden. Hij kan prima statistieken weerleggen maar is aan de lopende band geblesseerd. Die verwacht ik ook volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Maar een sterkere 2e man daarachter is wel noodzaak ja.
Voor Hancko ga je wel 40/45 miljoen kunnen vangen, zeker als je hem nog een jaartje houdt. Linksbenige CV genot.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker cashen dan met een contract tot 2026. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij aankomend seizoen al weg is. Nog 1 jaartje en dan 25 miljoen genot.
Gewoon die Branderhorst halen.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat daar ook actief naar gezocht zal worden. Ergens hebben we de 'mazzel' dat Bijlow zoveel geblesseerd is. Er zal geen (top)club zijn die daar zijn vingers aan wil branden. Hij kan prima statistieken weerleggen maar is aan de lopende band geblesseerd. Die verwacht ik ook volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Maar een sterkere 2e man daarachter is wel noodzaak ja.
Zal precies hetzelfde gaan als met Wellenreuther. Toen die kwam als 2de keeper was ook iedereen enthousiast. Je moet gewoon geluk hebben daarmee dat het allemaal even op zn plek valt, maar veel beter dan dit gaat het echt niet worden.quote:
Er staat met Geertruida, Kokcu, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez wel echt heerlijke waarde op het veld. Heb je ook nog Bijlow en Timber. En wellicht dat Bullaude en Paixao dus ook wel wat gaat worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Hancko ga je wel 40/45 miljoen kunnen vangen, zeker als je hem nog een jaartje houdt. Linksbenige CV genot.
Waarom denk je dat Pedersen zoveel op zou leveren? Die gast kan alleen maar rennen. Iedere voorzet is ruk.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staat met Geertruida, Kokcu, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez wel echt heerlijke waarde op het veld. Heb je ook nog Bijlow en Timber. En wellicht dat Bullaude en Paixao dus ook wel wat gaat worden.
Hopelijk gaan ze Pedersen voor een miljoen of 8-10 verkopen. Kun je wellicht die van Ewijk ophalen al ben ik ergens ook wel weer huiverig voor zo’n stap.
Dat geld wel voor meer backs in top competities.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Pedersen zoveel op zou leveren? Die gast kan alleen maar rennen. Iedere voorzet is ruk.
8 tot 10 miljoen is tegenwoordig toch niet meer zoveel voor een internationale transfer. Zaten al best wat clubs achter hem aan geloof ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Pedersen zoveel op zou leveren? Die gast kan alleen maar rennen. Iedere voorzet is ruk.
Dan moet je Bijlow verkopen. Zie ik niet zo snel gebeuren. Blijft mits fit gewoon de beste keeper van NL.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk een eerste keeper halen, die man van glas heb je weinig aan.
Het is te hopen. Echter als de kale klets straks terug is zal Geertruida zijn plaats innemen gok ik. Dan kan het ook snel verkeren met zijn marktwaarde.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
8 tot 10 miljoen is tegenwoordig toch niet meer zoveel voor een internationale transfer. Zaten al best wat clubs achter hem aan geloof ik.
Hij heeft best wat (Europese) potjes gespeeld. Ik denk dat 8-10 miljoen een vrij realistisch bedrag voor hem is eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is te hopen. Echter als de kale klets straks terug is zal Geertruida zijn plaats innemen gok ik. Dan kan het ook snel verkeren met zijn marktwaarde.
Dat hoop ik ook. Slot is sowieso wel wat behoudend met het inpassen van nieuw talent, je ziet bij Wieffer en Gimenez dat het van heel ver heeft moeten komen maar je hebt er nu twee uitstekende basisspelers aan.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staat met Geertruida, Kokcu, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez wel echt heerlijke waarde op het veld. Heb je ook nog Bijlow en Timber. En wellicht dat Bullaude en Paixao dus ook wel wat gaat worden.
Hopelijk gaan ze Pedersen voor een miljoen of 8-10 verkopen. Kun je wellicht die van Ewijk ophalen al ben ik ergens ook wel weer huiverig voor zo’n stap.
Ik zie niet in waarom hij minder waard zou moeten zijn dan Martinez, behalve dat topclubs altijd geilen op Argentijnen en dat een Slowaak commercieel minder interessant is.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Hancko ga je wel 40/45 miljoen kunnen vangen, zeker als je hem nog een jaartje houdt. Linksbenige CV genot.
In de basis een goeie keeper maar op deze manier groeit hij natuurlijk niet, iedere keer terug van een blessure, die staat al een tijd stil.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je Bijlow verkopen. Zie ik niet zo snel gebeuren. Blijft mits fit gewoon de beste keeper van NL.
Omdat Martinez CL speelde en bij Ajax? Plus Ten Hag de prijs lekker opdrijft.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij minder waard zou moeten zijn dan Martinez, behalve dat topclubs altijd geilen op Argentijnen en dat een Slowaak commercieel minder interessant is.
Als wij kampioen en dus CL spelen kunnen wij ook een stuk meer vragen dusquote:Op maandag 13 maart 2023 11:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Martinez CL speelde en bij Ajax? Plus Ten Hag de prijs lekker opdrijft.
Moet je ook een beetje presteren in de CL, maar je hebt afgelopen seizoen gezien dat zelfs opvallen in de UECL prijsverhogend werkt.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als wij kampioen en dus CL spelen kunnen wij ook een stuk meer vragen dus
Uiteindelijk zijn zeker Senesi, Malacia en Aursnes nog koopjes geweest voor de club die ze heeft opgepikt. Dit seizoen nog 1 of 2 rondes verder komen in de EL zou een mooie volgende stap zijn om op te vallen. Zeker als je tegen Arsenal of United loot en het goed doet.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook een beetje presteren in de CL, maar je hebt afgelopen seizoen gezien dat zelfs opvallen in de UECL prijsverhogend werkt.
Zeker. Al heeft Ajax natuurlijk veel te veel ontvangen voor Martinez en zeker Anthony.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als wij kampioen en dus CL spelen kunnen wij ook een stuk meer vragen dus
In Manchester en Lissabon lachen ze zich rot om de prijzen die ze betaald hebben. In hindsight echt lage bedragen al vond ik dat toen ook al vies tegenvallen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn zeker Senesi, Malacia en Aursnes nog koopjes geweest voor de club die ze heeft opgepikt. Dit seizoen nog 1 of 2 rondes verder komen in de EL zou een mooie volgende stap zijn om op te vallen. Zeker als je tegen Arsenal of United loot en het goed doet.
Het gaat niet alleen daarom maar ook of je nee kan zeggen, daar moet Feyenoord ook nog stappen in zetten, als je direct CL haalt is dat ook weer makkelijker.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn zeker Senesi, Malacia en Aursnes nog koopjes geweest voor de club die ze heeft opgepikt. Dit seizoen nog 1 of 2 rondes verder komen in de EL zou een mooie volgende stap zijn om op te vallen. Zeker als je tegen Arsenal of United loot en het goed doet.
Er zijn wel verklarende factoren natuurlijk, toen Malacia verkocht werd was het hard nodig om wat miljoenen te kunnen bijschrijven zodat je eindelijk ook fatsoenlijke spelers kon halen. En Aursnes leverde DerTiG kEeR dE aAnKOoPpRIjS op.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
In Manchester en Lissabon lachen ze zich rot om de prijzen die ze betaald hebben. In hindsight echt lage bedragen al vond ik dat toen ook al vies tegenvallen.
Denk dat dat ook wel minder is geworden. Afgelopen winter wilde Feyenoord nog 8 a 9 miljoen aftikken voor Zerrouki. En Kokcu lijkt wel bijna zeker weg te gaan. Als die verkocht is denk ik niet dat Feyenoord nog per se ‘ja’ hoeft te zeggen. Behalve bij Geertruida dan aangezien zijn contract volgend jaar afloopt.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarom maar ook of je nee kan zeggen, daar moet Feyenoord ook nog stappen in zetten, als je direct CL haalt is dat ook weer makkelijker.
Die mag ook wel tot de grootverdieners behoren, alleen al door zijn multi-inzetbaarheid. De vraag natuurlijk of die broer van Fer en hij dat zien zitten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel minder is geworden. Afgelopen winter wilde Feyenoord nog 8 a 9 miljoen aftikken voor Zerrouki. En Kokcu lijkt wel bijna zeker weg te gaan. Als die verkocht is denk ik niet dat Feyenoord nog per se ‘ja’ hoeft te zeggen. Behalve bij Geertruida dan aangezien zijn contract volgend jaar afloopt.
Die lijkt mij er niet klaar voor om zo'n belangrijke rol in het elftal over te nemen eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie graag Kitolano komen als vervanger van Kokcu.
Eens.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijkt mij er niet klaar voor om zo'n belangrijke rol in het elftal over te nemen eigenlijk.
Ik zou zelf het liefste Zerrouki of Schouten halen en dan Wieffer iets meer vooruit zetten. In ieder geval één echt gerichte aankoop die je direct kan inpassen en die kan concurreren met Timber. Niet vier goedkope spelers halen en dan hopen dat er één doorbreekt.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Mijn droomaankoop zou Branco van den Boomen zijn. Maar die is transfervrij dus heeft de clubs waarschijnlijk voor het uitkiezen.
Wieffer heeft de handelingssnelheid niet daarvoor. Zie het dan nog eerder voor me dat Timber de positie van Kokcu opvangtquote:Op maandag 13 maart 2023 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelf het liefste Zerrouki of Schouten halen en dan Wieffer iets meer vooruit zetten. In ieder geval één echt gerichte aankoop die je direct kan inpassen en die kan concurreren met Timber. Niet vier goedkope spelers halen en dan hopen dat er één doorbreekt.
Timber heeft nog niet laten zien dat hij daar klaar voor is.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wieffer heeft de handelingssnelheid niet daarvoor. Zie het dan nog eerder voor me dat Timber de positie van Kokcu opvangt
Hij heeft nog niet samen met Szymanski en Wieffer op het middenveld gestaan toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Timber heeft nog niet laten zien dat hij daar klaar voor is.
Geen idee maar hij viel me tot zijn blessure echt heel erg tegen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet samen met Szymanski en Wieffer op het middenveld gestaan toch?
Als nummer 6 samen met Kokcu en Szymanski en als 2e nummer 8 samen met Kokcu en Wieffer werkte het niet inderdaad. Maar ik vind wel dat ie een eerlijke kans moet krijgen met een echte nummer 10 voor hem en Wieffer achter hem.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee maar hij viel me tot zijn blessure echt heel erg tegen.
Daar gaan WE gewoon weer een week lang over zeiken hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 16:40 schreef Elan het volgende:
Nu hoor je nagenoeg niemand meer janken over het niet dragen van die Onelove band.
Ben benieuwd waar hij mee komt.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaan WE gewoon weer een week lang over zeiken hoor
Zinin
Volgens mij de vorige keer ook, hij had wel moeite met Ukraine band meen ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij mee komt.
Meestal is die massahysterie eenmalig.
Tadic draagt hem zondag nu wel opeens die is weinig consequent.
Servië is pro-Ruslandquote:Op maandag 13 maart 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij de vorige keer ook, hij had wel moeite met Ukraine band meen ik.
Hij droeg hem onder een andere band ofzo toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij de vorige keer ook, hij had wel moeite met Ukraine band meen ik.
Nee omgekeerd zie ik maar dat zal niet expres zijn, foto doe ik hier maar niet hèquote:Op maandag 13 maart 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij droeg hem onder een andere band ofzo toch?
wat is daar mis meequote:Op maandag 13 maart 2023 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst bedekte hij hem en vervolgens droeg hij hem ondersteboven, dat zal vast per ongeluk gegaan zijn ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee omgekeerd zie ik maar dat zal niet expres zijn, foto doe ik hier maar niet hè
Het is een complot natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst bedekte hij hem en vervolgens droeg hij hem ondersteboven, dat zal vast per ongeluk gegaan zijn ja.
Willem weet al wat er zondag gaat gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
De column van Willem gaat deze week over Ajax?
waarom draagt hij hem dan?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee maar ‘dat zal vast niet expres zijn’ is toch ook wel naïef
Eerst was het "Tadic droeg hem ook niet daar hoor je niemand over boehoe" en nu blijkt dat hij hem toch draagt (en droeg), droeg hij hem niet goed en is dat erg ofzoquote:
Vast bang voor commotie die lamme tak.quote:
Jij begrijpt er net zoveel van als de aanvoerder van Feyenoord.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast bang voor commotie die lamme tak.
Hij is orthodox christelijk hij kan dus nooit pro homo zijn.
mee eensquote:Op maandag 13 maart 2023 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst was het "Tadic droeg hem ook niet daar hoor je niemand over boehoe" en nu blijkt dat hij hem toch draagt (en droeg), droeg hij hem niet goed en is dat erg ofzo
Het begint allemaal een beetje zielig te worden als je het mij vraagt.
Ik weet niet of Kokcu homofoob is, misschien hebben mensen in zijn omgeving ook wel gewoon homo.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Erg vermoeiend dat we dus gewoon weer een week lang deze kutdiscussies krijgen hier en in de media, puur omdat je homofobe aanvoerder hebt.
Moet hij lekker weten.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij begrijpt er net zoveel van als de aanvoerder van Feyenoord.
Dat kunnen ze tegenwoordig toch genezen?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kokcu homofoob is, misschien hebben mensen in zijn omgeving ook wel gewoon homo.
Ik meen dat ze daar in sommige contreien heropvoedingskampen voor hebben, inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kunnen ze tegenwoordig toch genezen?
Nee, homo's hebben een bepaalde motoriek waardoor ze niet kunnen voetballen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:39 schreef Elan het volgende:
Tegenwoordig is er al gezeik over wel/niet zo,n bandje terwijl drank de boer homo's gewoon a-sportief noemde een paar jaar terug
René van der Gijp had de oplossing, ze kunnen beter maar gewoon kapper worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, homo's hebben een bepaalde motoriek waardoor ze niet kunnen voetballen.
Dat was dan weer zo dom dat het ontzettend grappig wordt.
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, homo's hebben een bepaalde motoriek waardoor ze niet kunnen voetballen.
Dat was dan weer zo dom dat het ontzettend grappig wordt.
Als je dat nu zegt als trainer ben je meteen gecanceldquote:'Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het',
paul de leeuw, gordon en gerard joling zijn niet meer zo vaak op tvquote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat deze actie er nu voor de tweede keer is dit seizoen?
In het hoofd van vd Gijp is het elke dag sesamstraat.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
René van der Gijp had de oplossing, ze kunnen beter maar gewoon kapper worden.
Eerste keer was rondom Coming Out Day, nu is het vlak voor de Internationale dag tegen racisme.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat deze actie er nu voor de tweede keer is dit seizoen?
Daar kan Ajax toch prima de hand in hebben gehad. Maar goed, eigenlijk gaat het alweer te lang over dat kansloze bandje.quote:
Beetje overkill ook wel. Laat staan wanneer je het in Qatar weigert als bond uit angst voor represailles.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste keer was rondom Coming Out Day, nu is het vlak voor de Internationale dag tegen racisme.
Maar iedereen en z'n moeder associeert dat ding alleen maar met homo's
ja die hoeren 020 willen gewoon kokcu gewoon uit zijn ritme brengen en zijn concentratie verstorenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kan Ajax toch prima de hand in hebben gehad. Maar goed, eigenlijk gaat het alweer te lang over dat kansloze bandje.
Als men moslims kan bashen, is iedereen opeens pro homo.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste keer was rondom Coming Out Day, nu is het vlak voor de Internationale dag tegen racisme.
Maar iedereen en z'n moeder associeert dat ding alleen maar met homo's
mee eensquote:Ook de captain zal in de Johan Cruijf ArenA de achterliggende boodschap van de actie onderschrijven, zij het met een iets aangepaste aanvoerdersband. Op de band prijkt de tekst ’Respect voor iedereen’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |