Dat was wel genot. Maar 10 seconden daarvoor stond hij 1 op 1 met de keeper en mist hij. Daarnaast nog die fout bij de 0-1. Genoeg te leren dus nog. Jaartje langer bij ons lijkt me dus een goed plan.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Hoe lang zal Hancko nog blijven eigenlijk.. Wat een god is dat, die actie op de achterlijn
Ja, clubs scouten gelukkig wel wat uitvoeriger dan kijken naar een blundertje.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook na zo'n blunder van gisteren? Mijn gevoel zegt dat dit soort blunders eerder op het netvlies blijven hangen bij clubs.
Moeten wij wel eerst ja zeggen tegen die PL club.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hancko maakte bewust de zijstap naar feyenoord gaf hij aan, dus allicht wil hij blijven als eerst CL spelen ook in zijn plannetje past
maar knappe jongen die tegen een degelijke PL nee zegt als ze langskomen terwijl je bij feyenoord zit
Denk dat het bij hem meer afhangt van welke club er voor hem komt dan de mogelijkheden bij Feyenoord, die blijven ook met CL nog relatief beperkt.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet dat niet zo zeker. Zal wel afhangen van welk bod er komt.
Als we deze zomer weer een grote uitverkoop doen zou ik ook maken dat ik weg kom als ik Slot zou zijn. En zou ik zelfs twijfelen als nieuwe trainer. Je moet ook een keer wat binnenboord kunnen houden.
Dit ja. Keepen bij Willem II en Feyenoord is zo'n verschil. Wellenreuther presteert zoals je kan verwachten van een 2e keeper. Bijlow is gewoon een stuk beter.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja bij Willem II kreeg hij gemiddeld 20 ballen naar zijn doel. Dan hou je er wel eens 15 tegen.
Mwah, ik vind eigenlijk wel dat een club als Feyenoord een betere reservedoelman moet hebben.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wellenreuther presteert zoals je kan verwachten van een 2e keeper.
quote:Op maandag 13 maart 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang hij nog fouten zoals gisteren bij de 0-1 blijft maken vind ik dat hij nog niet uitgeleerd is bij ons en het beste nog even kan blijven
Eensquote:Op maandag 13 maart 2023 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was wel genot. Maar 10 seconden daarvoor stond hij 1 op 1 met de keeper en mist hij. Daarnaast nog die fout bij de 0-1. Genoeg te leren dus nog. Jaartje langer bij ons lijkt me dus een goed plan.
quote:Op maandag 13 maart 2023 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk maakt te kloese een mooie powerpoint met een plan om bij elkaar te blijven
jaartje CL en de zilvervloot vaart bij iedereen die er bij betrokken is binnen
maar ik denk dat hij deze zomer alweer weg is
Ben er bang voor dat middenmoot PL clubs wel aan komen kloppenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.
Ik mag hopen dat daar ook actief naar gezocht zal worden. Ergens hebben we de 'mazzel' dat Bijlow zoveel geblesseerd is. Er zal geen (top)club zijn die daar zijn vingers aan wil branden. Hij kan prima statistieken weerleggen maar is aan de lopende band geblesseerd. Die verwacht ik ook volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Maar een sterkere 2e man daarachter is wel noodzaak ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik vind eigenlijk wel dat een club als Feyenoord een betere reservedoelman moet hebben.
Scout @onlogisch ziet al na één slecht passje dat het niets gaat worden. Bij Feyenoord zag hij destijds al dat Sinisterra, Senesi, Bijlow, Malacia en Kökcü zwaar talent tekort kwamen.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moeten wij wel eerst ja zeggen tegen die PL club.
Lekker cashen dan met een contract tot 2026. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij aankomend seizoen al weg is. Nog 1 jaartje en dan 25 miljoen genot.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.
Er zit een verschil tussen 'niets' en de top.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scout @:onlogisch ziet al na één slecht passje dat het niets gaat worden. Bij Feyenoord zag hij destijds al dat Sinisterra, Senesi, Bijlow, Malacia en Kökcü zwaar talent tekort kwamen.
Wat zou Pär Hansson tegenwoordig doen?quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat daar ook actief naar gezocht zal worden. Ergens hebben we de 'mazzel' dat Bijlow zoveel geblesseerd is. Er zal geen (top)club zijn die daar zijn vingers aan wil branden. Hij kan prima statistieken weerleggen maar is aan de lopende band geblesseerd. Die verwacht ik ook volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Maar een sterkere 2e man daarachter is wel noodzaak ja.
Voor Hancko ga je wel 40/45 miljoen kunnen vangen, zeker als je hem nog een jaartje houdt. Linksbenige CV genot.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker cashen dan met een contract tot 2026. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij aankomend seizoen al weg is. Nog 1 jaartje en dan 25 miljoen genot.
Gewoon die Branderhorst halen.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat daar ook actief naar gezocht zal worden. Ergens hebben we de 'mazzel' dat Bijlow zoveel geblesseerd is. Er zal geen (top)club zijn die daar zijn vingers aan wil branden. Hij kan prima statistieken weerleggen maar is aan de lopende band geblesseerd. Die verwacht ik ook volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Maar een sterkere 2e man daarachter is wel noodzaak ja.
Zal precies hetzelfde gaan als met Wellenreuther. Toen die kwam als 2de keeper was ook iedereen enthousiast. Je moet gewoon geluk hebben daarmee dat het allemaal even op zn plek valt, maar veel beter dan dit gaat het echt niet worden.quote:
Er staat met Geertruida, Kokcu, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez wel echt heerlijke waarde op het veld. Heb je ook nog Bijlow en Timber. En wellicht dat Bullaude en Paixao dus ook wel wat gaat worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Hancko ga je wel 40/45 miljoen kunnen vangen, zeker als je hem nog een jaartje houdt. Linksbenige CV genot.
Waarom denk je dat Pedersen zoveel op zou leveren? Die gast kan alleen maar rennen. Iedere voorzet is ruk.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staat met Geertruida, Kokcu, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez wel echt heerlijke waarde op het veld. Heb je ook nog Bijlow en Timber. En wellicht dat Bullaude en Paixao dus ook wel wat gaat worden.
Hopelijk gaan ze Pedersen voor een miljoen of 8-10 verkopen. Kun je wellicht die van Ewijk ophalen al ben ik ergens ook wel weer huiverig voor zo’n stap.
Dat geld wel voor meer backs in top competities.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Pedersen zoveel op zou leveren? Die gast kan alleen maar rennen. Iedere voorzet is ruk.
8 tot 10 miljoen is tegenwoordig toch niet meer zoveel voor een internationale transfer. Zaten al best wat clubs achter hem aan geloof ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Pedersen zoveel op zou leveren? Die gast kan alleen maar rennen. Iedere voorzet is ruk.
Dan moet je Bijlow verkopen. Zie ik niet zo snel gebeuren. Blijft mits fit gewoon de beste keeper van NL.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk een eerste keeper halen, die man van glas heb je weinig aan.
Het is te hopen. Echter als de kale klets straks terug is zal Geertruida zijn plaats innemen gok ik. Dan kan het ook snel verkeren met zijn marktwaarde.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
8 tot 10 miljoen is tegenwoordig toch niet meer zoveel voor een internationale transfer. Zaten al best wat clubs achter hem aan geloof ik.
Hij heeft best wat (Europese) potjes gespeeld. Ik denk dat 8-10 miljoen een vrij realistisch bedrag voor hem is eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is te hopen. Echter als de kale klets straks terug is zal Geertruida zijn plaats innemen gok ik. Dan kan het ook snel verkeren met zijn marktwaarde.
Dat hoop ik ook. Slot is sowieso wel wat behoudend met het inpassen van nieuw talent, je ziet bij Wieffer en Gimenez dat het van heel ver heeft moeten komen maar je hebt er nu twee uitstekende basisspelers aan.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staat met Geertruida, Kokcu, Hancko, Hartman, Wieffer, Gimenez wel echt heerlijke waarde op het veld. Heb je ook nog Bijlow en Timber. En wellicht dat Bullaude en Paixao dus ook wel wat gaat worden.
Hopelijk gaan ze Pedersen voor een miljoen of 8-10 verkopen. Kun je wellicht die van Ewijk ophalen al ben ik ergens ook wel weer huiverig voor zo’n stap.
Ik zie niet in waarom hij minder waard zou moeten zijn dan Martinez, behalve dat topclubs altijd geilen op Argentijnen en dat een Slowaak commercieel minder interessant is.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Hancko ga je wel 40/45 miljoen kunnen vangen, zeker als je hem nog een jaartje houdt. Linksbenige CV genot.
In de basis een goeie keeper maar op deze manier groeit hij natuurlijk niet, iedere keer terug van een blessure, die staat al een tijd stil.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je Bijlow verkopen. Zie ik niet zo snel gebeuren. Blijft mits fit gewoon de beste keeper van NL.
Omdat Martinez CL speelde en bij Ajax? Plus Ten Hag de prijs lekker opdrijft.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij minder waard zou moeten zijn dan Martinez, behalve dat topclubs altijd geilen op Argentijnen en dat een Slowaak commercieel minder interessant is.
Als wij kampioen en dus CL spelen kunnen wij ook een stuk meer vragen dusquote:Op maandag 13 maart 2023 11:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Martinez CL speelde en bij Ajax? Plus Ten Hag de prijs lekker opdrijft.
Moet je ook een beetje presteren in de CL, maar je hebt afgelopen seizoen gezien dat zelfs opvallen in de UECL prijsverhogend werkt.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als wij kampioen en dus CL spelen kunnen wij ook een stuk meer vragen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |