Prima, maar dan moet je als Kokcu ook niet zeggen "Ik heb niets tegen homoseksualiteit". Als hij zijn religieuze overtuigingen belangrijker vindt dan het uitdragen van acceptatie van homoseksualiteit is dat zijn mening en recht, maar dan moet je het ook niet willen nuanceren met zo'n slap excuus.quote:
je punt was wel duidelijk hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je als Kokcu ook niet zeggen "Ik heb niets tegen homoseksualiteit". Als hij zijn religieuze overtuigingen belangrijker vindt dan het uitdragen van acceptatie van homoseksualiteit is dat zijn mening en recht, maar dan moet je het ook niet willen nuanceren met zo'n slap excuus.
brad joneswordenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja bij Willem II kreeg hij gemiddeld 20 ballen naar zijn doel. Dan hou je er wel eens 15 tegen.
Eens.. als je na 25 wedstrijden al op 27 goals staat in de eredivisie dan sta je op eenzame hoogte.quote:''Gimenez is de beste spits van de Nederlandse velden''
Cuckcu is een onzekere closet gay.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begrijp Kokcu niet zo goed.. Ook al sta je er misschien niet achter, draag die klote band gewoon een wedstrijdje en je bent van het gezeik af. Het is maar een band met een kleurtje.
[..]
Eens.. als je na 25 wedstrijden al op 27 goals staat in de eredivisie dan sta je op eenzame hoogte.
Het is lastig inschatten of hij het zelf bepaalt, want als hij het wel zou doen kan het hem in Turkije gewoon gezeik opleveren natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Caland het volgende:
Oh krijgen we nu weer een week lang gezeur omdat iemand zelf bepaalt met welke actie hij wel of niet meedoet
Gernot
Levert hem helemaal geen gezeik op in Turkije. Burak draagt die band met alle liefde. Veel Turken uit Istanbul e.o. zijn toleranter dan de meeste van die Turken hier. Die in hun eigen islam bubbeltje leven en alles daarbuiten afkeuren.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is lastig inschatten of hij het zelf bepaalt, want als hij het wel zou doen kan het hem in Turkije gewoon gezeik opleveren natuurlijk.
Even los van dat ik denk dat hij er zelf ook wel achter staat.
Het zal vooral om z'n gemeenschap hier in Nederland gaan inderdaad. Ik vond de oplossing vorige keer met Trauner als eenmalige aanvoerder prima, dus jammer dat ze nu voor zo'n nepoplossing gaan samen met Ajax omdat die zo'n intolerante Serviër hebbenquote:Op maandag 13 maart 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Levert hem helemaal geen gezeik op in Turkije. Burak draagt die band met alle liefde. Veel Turken uit Istanbul e.o. zijn toleranter dan de meeste van die Turken hier. Die in hun eigen islam bubbeltje leven en alles daarbuiten afkeuren.
Dat sowieso maar geen idee hoe de bond er in staat hequote:Op maandag 13 maart 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Levert hem helemaal geen gezeik op in Turkije. Burak draagt die band met alle liefde. Veel Turken uit Istanbul e.o. zijn toleranter dan de meeste van die Turken hier. Die in hun eigen islam bubbeltje leven en alles daarbuiten afkeuren.
Servie is natuurlijk ook gewoon het afvoerputje van Europaquote:Op maandag 13 maart 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zal vooral om z'n gemeenschap hier in Nederland gaan inderdaad. Ik vond de oplossing vorige keer met Trauner als eenmalige aanvoerder prima, dus jammer dat ze nu voor zo'n nepoplossing gaan samen met Ajax omdat die zo'n intolerante Serviër hebben
Eens. Mijn mening over de kwestie blijft wel staan maar ik heb om eerlijk te zijn geen enkele behoefte om die door te drammen en al helemaal niet in het Feyenoord-topic, zeker aangezien qua wedstrijden de belangrijkste week van het seizoen eraan komt. Zo'n discussie gaat niks vruchtbaars opleveren en enkel ontsporen ook, straks komt die lokale homofoob meeposten, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Misschien kan dat gedram over die band lekker in dit topic: VBL / Veelbesproken OneLove-band keert terug tijdens nieuwe campagne
Stoer!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens mag Tadic wel mooi de tyfus krijgen als ie dat bandje niet draagt. Ook als ie hem wel draagt eigenlijk. Maakt mij ook allemaal niet uit.
Sterker nog, daar neukte de directeur in 2004 al minderjarige Marokkaanse jongetjesquote:Op maandag 13 maart 2023 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft gelukkig een nette aanvoerder die die band gewoon draagt.
Vanuit de maatshappij of weer een hele kleine groep die alles bepaald?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens makker. Van mij hoeft het ook niet. Maar Feyenoord steunt als organisatie nou eenmaal dit gedachtegoed. Dan heb je daar ook een aanvoerder voor nodig die daar aan mee werkt. Er is de vorige keer al genoeg over geschreven en gezegd. Van mij hoeft het ook niet, maar klaarblijkelijk is er vanuit de maatschappij behoefte aan.
Inderdaad, je vraagt je dan af of iemand als Antony zich wel veilig voelde vorig seizoen in de kleedkamer van Ajax.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
Uiteraard walgelijk dat Balkan-Dirk dat bandje niet draagt, maar Kokcu mag het van mij lekker zelf weten!
Dat laat zijn spooren nog steeds na dus.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, daar neukte de directeur in 2004 al minderjarige Marokkaanse jongetjes
Vooruitstrevend dorp, dat Eindhoven.
Zolang hij nog fouten zoals gisteren bij de 0-1 blijft maken vind ik dat hij nog niet uitgeleerd is bij ons en het beste nog even kan blijvenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Hoe lang zal Hancko nog blijven eigenlijk.. Wat een god is dat, die actie op de achterlijn
hopelijk maakt te kloese een mooie powerpoint met een plan om bij elkaar te blijvenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Hoe lang zal Hancko nog blijven eigenlijk.. Wat een god is dat, die actie op de achterlijn
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Divje het volgende:
Ook na zo'n blunder van gisteren? Mijn gevoel zegt dat dit soort blunders eerder op het netvlies blijven hangen bij clubs.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige speler waarvan ik 100% zeker ben dat hij deze zomer weg is.
hancko maakte bewust de zijstap naar feyenoord gaf hij aan, dus allicht wil hij blijven als eerst CL spelen ook in zijn plannetje pastquote:Op maandag 13 maart 2023 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet dat niet zo zeker. Zal wel afhangen van welk bod er komt.
Als we deze zomer weer een grote uitverkoop doen zou ik ook maken dat ik weg kom als ik Slot zou zijn. En zou ik zelfs twijfelen als nieuwe trainer. Je moet ook een keer wat binnenboord kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |