Die lijkt mij er niet klaar voor om zo'n belangrijke rol in het elftal over te nemen eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie graag Kitolano komen als vervanger van Kokcu.
Eens.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijkt mij er niet klaar voor om zo'n belangrijke rol in het elftal over te nemen eigenlijk.
Ik zou zelf het liefste Zerrouki of Schouten halen en dan Wieffer iets meer vooruit zetten. In ieder geval één echt gerichte aankoop die je direct kan inpassen en die kan concurreren met Timber. Niet vier goedkope spelers halen en dan hopen dat er één doorbreekt.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Mijn droomaankoop zou Branco van den Boomen zijn. Maar die is transfervrij dus heeft de clubs waarschijnlijk voor het uitkiezen.
Wieffer heeft de handelingssnelheid niet daarvoor. Zie het dan nog eerder voor me dat Timber de positie van Kokcu opvangtquote:Op maandag 13 maart 2023 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelf het liefste Zerrouki of Schouten halen en dan Wieffer iets meer vooruit zetten. In ieder geval één echt gerichte aankoop die je direct kan inpassen en die kan concurreren met Timber. Niet vier goedkope spelers halen en dan hopen dat er één doorbreekt.
Timber heeft nog niet laten zien dat hij daar klaar voor is.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wieffer heeft de handelingssnelheid niet daarvoor. Zie het dan nog eerder voor me dat Timber de positie van Kokcu opvangt
Hij heeft nog niet samen met Szymanski en Wieffer op het middenveld gestaan toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Timber heeft nog niet laten zien dat hij daar klaar voor is.
Geen idee maar hij viel me tot zijn blessure echt heel erg tegen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet samen met Szymanski en Wieffer op het middenveld gestaan toch?
Als nummer 6 samen met Kokcu en Szymanski en als 2e nummer 8 samen met Kokcu en Wieffer werkte het niet inderdaad. Maar ik vind wel dat ie een eerlijke kans moet krijgen met een echte nummer 10 voor hem en Wieffer achter hem.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee maar hij viel me tot zijn blessure echt heel erg tegen.
Daar gaan WE gewoon weer een week lang over zeiken hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 16:40 schreef Elan het volgende:
Nu hoor je nagenoeg niemand meer janken over het niet dragen van die Onelove band.
Ben benieuwd waar hij mee komt.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaan WE gewoon weer een week lang over zeiken hoor
Zinin
Volgens mij de vorige keer ook, hij had wel moeite met Ukraine band meen ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij mee komt.
Meestal is die massahysterie eenmalig.
Tadic draagt hem zondag nu wel opeens die is weinig consequent.
Servië is pro-Ruslandquote:Op maandag 13 maart 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij de vorige keer ook, hij had wel moeite met Ukraine band meen ik.
Hij droeg hem onder een andere band ofzo toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij de vorige keer ook, hij had wel moeite met Ukraine band meen ik.
Nee omgekeerd zie ik maar dat zal niet expres zijn, foto doe ik hier maar niet hèquote:Op maandag 13 maart 2023 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij droeg hem onder een andere band ofzo toch?
wat is daar mis meequote:Op maandag 13 maart 2023 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hij, als moslim, homoseksualiteit zondig en verwerpelijk vindt schijnbaar.
Eerst bedekte hij hem en vervolgens droeg hij hem ondersteboven, dat zal vast per ongeluk gegaan zijn ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee omgekeerd zie ik maar dat zal niet expres zijn, foto doe ik hier maar niet hè
Het is een complot natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst bedekte hij hem en vervolgens droeg hij hem ondersteboven, dat zal vast per ongeluk gegaan zijn ja.
Willem weet al wat er zondag gaat gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
De column van Willem gaat deze week over Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |