Eerst bedekte hij hem en vervolgens droeg hij hem ondersteboven, dat zal vast per ongeluk gegaan zijn ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee omgekeerd zie ik maar dat zal niet expres zijn, foto doe ik hier maar niet hè
Het is een complot natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst bedekte hij hem en vervolgens droeg hij hem ondersteboven, dat zal vast per ongeluk gegaan zijn ja.
Willem weet al wat er zondag gaat gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
De column van Willem gaat deze week over Ajax?
waarom draagt hij hem dan?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee maar ‘dat zal vast niet expres zijn’ is toch ook wel naïef
Eerst was het "Tadic droeg hem ook niet daar hoor je niemand over boehoe" en nu blijkt dat hij hem toch draagt (en droeg), droeg hij hem niet goed en is dat erg ofzoquote:
Vast bang voor commotie die lamme tak.quote:
Jij begrijpt er net zoveel van als de aanvoerder van Feyenoord.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast bang voor commotie die lamme tak.
Hij is orthodox christelijk hij kan dus nooit pro homo zijn.
mee eensquote:Op maandag 13 maart 2023 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst was het "Tadic droeg hem ook niet daar hoor je niemand over boehoe" en nu blijkt dat hij hem toch draagt (en droeg), droeg hij hem niet goed en is dat erg ofzo
Het begint allemaal een beetje zielig te worden als je het mij vraagt.
Ik weet niet of Kokcu homofoob is, misschien hebben mensen in zijn omgeving ook wel gewoon homo.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Erg vermoeiend dat we dus gewoon weer een week lang deze kutdiscussies krijgen hier en in de media, puur omdat je homofobe aanvoerder hebt.
Moet hij lekker weten.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij begrijpt er net zoveel van als de aanvoerder van Feyenoord.
Dat kunnen ze tegenwoordig toch genezen?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kokcu homofoob is, misschien hebben mensen in zijn omgeving ook wel gewoon homo.
Ik meen dat ze daar in sommige contreien heropvoedingskampen voor hebben, inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kunnen ze tegenwoordig toch genezen?
Nee, homo's hebben een bepaalde motoriek waardoor ze niet kunnen voetballen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:39 schreef Elan het volgende:
Tegenwoordig is er al gezeik over wel/niet zo,n bandje terwijl drank de boer homo's gewoon a-sportief noemde een paar jaar terug
René van der Gijp had de oplossing, ze kunnen beter maar gewoon kapper worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, homo's hebben een bepaalde motoriek waardoor ze niet kunnen voetballen.
Dat was dan weer zo dom dat het ontzettend grappig wordt.
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, homo's hebben een bepaalde motoriek waardoor ze niet kunnen voetballen.
Dat was dan weer zo dom dat het ontzettend grappig wordt.
Als je dat nu zegt als trainer ben je meteen gecanceldquote:'Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het',
paul de leeuw, gordon en gerard joling zijn niet meer zo vaak op tvquote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat deze actie er nu voor de tweede keer is dit seizoen?
In het hoofd van vd Gijp is het elke dag sesamstraat.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
René van der Gijp had de oplossing, ze kunnen beter maar gewoon kapper worden.
Eerste keer was rondom Coming Out Day, nu is het vlak voor de Internationale dag tegen racisme.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat deze actie er nu voor de tweede keer is dit seizoen?
Daar kan Ajax toch prima de hand in hebben gehad. Maar goed, eigenlijk gaat het alweer te lang over dat kansloze bandje.quote:
Beetje overkill ook wel. Laat staan wanneer je het in Qatar weigert als bond uit angst voor represailles.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste keer was rondom Coming Out Day, nu is het vlak voor de Internationale dag tegen racisme.
Maar iedereen en z'n moeder associeert dat ding alleen maar met homo's
ja die hoeren 020 willen gewoon kokcu gewoon uit zijn ritme brengen en zijn concentratie verstorenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kan Ajax toch prima de hand in hebben gehad. Maar goed, eigenlijk gaat het alweer te lang over dat kansloze bandje.
Als men moslims kan bashen, is iedereen opeens pro homo.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste keer was rondom Coming Out Day, nu is het vlak voor de Internationale dag tegen racisme.
Maar iedereen en z'n moeder associeert dat ding alleen maar met homo's
mee eensquote:Ook de captain zal in de Johan Cruijf ArenA de achterliggende boodschap van de actie onderschrijven, zij het met een iets aangepaste aanvoerdersband. Op de band prijkt de tekst ’Respect voor iedereen’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |