Dat wel, maar hij had vlak daarvoor gewoon moeten scoren.quote:
Khamenei kijkt natuurlijk ook mee.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:48 schreef H.FR het volgende:
Jahanbakshsportief zijn doe je maar bij een ruime voorsprong.
Die wil ook gewoon winnen volgens mij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Khamenei kijkt natuurlijk ook mee.
daar is de scheids voorquote:Op zondag 12 maart 2023 21:49 schreef snabbi het volgende:
dit was ook geen onzin valpartij, dus terecht dat ie hem uit laat gaan
Echt een topgozer is het. Hij en Hancko zijn echt de pilaren van het team momenteel.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
Jahanbakhsh wordt overal ook positief genoemd hè. Jonge spelers, nieuwe spelers, ze noemen hem allemaal als degene die ze op sleeptouw neemt en wegwijs maakt.
Ja, maar is het niet de taak van de voorhoede om daar te zijn, zodat de bal blind voorgegeven kan worden? Anders heeft het ook geen enkel nut om überhaupt snel naar voren te gaanquote:Op zondag 12 maart 2023 21:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
slecht inderdaad, maar ook is dit weer het bewijs dat alles maar blind voorgegeven wordt.
Maak hem dan elftalleider.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
Jahanbakhsh wordt overal ook positief genoemd hè. Jonge spelers, nieuwe spelers, ze noemen hem allemaal als degene die ze op sleeptouw neemt en wegwijs maakt.
User @PSVCL vermoedelijk ookquote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een rode kaart.
VALENTIJN IS WITHEET.
Waarom trollen uitnodigen? Was net zo lekker rustig zonderquote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:PSVCL vermoedelijk ook
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Gewoon winnen joh.quote:
Tja, op de een of andere manier mazzelt ajax altijd enorm.quote:
Ja, anders wordt het wel vervelend.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is te hopen dat het donderdag binnen 90 minuten beslist is in ons voordeel.
Door Szymanski op rechtsbuiten te zetten haal je al het voetbal uit dit elftal.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:57 schreef Pistolero het volgende:
Nou, hoera. Je verliest hier nog bijna punten door de eigenwijsheid van Slot om met Dilrosun, Idrissi en Danilo te starten. Die mogen écht nooit meer in de basis starten hoor.
En als mensen na vandaag nog niet overtuigd zijn van de kwaliteiten van Bullaude en Paixao weet ik ook niet meer. Die zijn beide zo veel beter dan de troep waar je vandaag mee begon. Straks na de interlandbreak is er maar één logische voorhoede en dat is :
Paixao - Gimenez - Szymanski
Bullaude
Boh, wat een voetbal zit daar in zeg.
Szymanski kan dat prima invullen hoor. Desnoods kan je hem ook omwisselen met Bullaude.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Door Szymanski op rechtsbuiten te zetten haal je al het voetbal uit dit elftal.
Volgende week 2equote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:PSVCL vermoedelijk ook
Het kon ook niet slechter met Idrissi dan voor rust. Was alsnog te weinig. Paixao laat meer zien in die paar minuten al heeft hij ook mindere invalbeurten gehad de laatste tijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond Idrissi na rust wel beter, toen er sowieso meer ruimte en beweging was. Dilrosun was echt dramatisch dan is Alireza wel de logische oplossing op rechts.
Ik snap Slot ergens wel dat hij niet begint met Ballaude en Paixao. Beide zeer talentvol maar ook nog grillig.
Beter grillig dan alles fout doen natuurlijk. Voor Idrissi is het ook makkelijker voetballen als er tenminste één speler voorin niet compleet voorspelbaar is. Zelfs Szymanski/Alireza ipv Danilo/Dilro is al een flinke slok op de borrel. Echt een bizarre keuze om zo te starten.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond Idrissi na rust wel beter, toen er sowieso meer ruimte en beweging was. Dilrosun was echt dramatisch dan is Alireza wel de logische oplossing op rechts.
Ik snap Slot ergens wel dat hij niet begint met Ballaude en Paixao. Beide zeer talentvol maar ook nog grillig.
Maar erg talentvolle maar grillige(Ik vind ze helemaal niet zo grillig eigenlijk) spelers zijn toch alsnog veel beter dan spelers die er per definitie helemaal niks van kunnen zoals Danilo en Dilrosun.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Idrissi haat is overdreven die andere twee ook wel goeie dingen laten zien in de eerste helft van het seizoen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:07 schreef Pistolero het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat alle spelers die uit de koker van Slot komen (Idrissi, Dilrosun, Danilo) keihard door de mand vallen en alle spelers die door de scoutinggoden zijn gekomen (Gimenez, Paixao, Gimenez, Hancko, etc.) wel uitstekende spelers blijken te zijn.
do or die zondagquote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Dit dipje duurt te lang jongens, fijn dat we 3 punten hebben maar dit kan niet langer goed gaan.
Ik vind Idrissi nog steeds de beste linksbuiten.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Dat klopt dan ook gewoonquote:Op zondag 12 maart 2023 22:15 schreef Divje het volgende:
Santi beste spits op de Nederlandse velden volgens Perez.....
Ik ben fan van die jongen maar dit is nog wel overdreven
Oké ik ben omquote:
Santi kan nog heel wat stappen maken met doelpunten maken. Maar wat Kenneth ook zegt, hij is zo ongekend sterk en slim met zijn looplijnen. Zit nog ongekend veel rek in.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:15 schreef Divje het volgende:
Santi beste spits op de Nederlandse velden volgens Perez.....
Ik ben fan van die jongen maar dit is nog wel overdreven
Het is niet per se een 'dipje', maar meer een walgelijke slechte opstelling qua aanvallers elke keer.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Dit dipje duurt te lang jongens, fijn dat we 3 punten hebben maar dit kan niet langer goed gaan.
Heeft Idrissi je ooit wat gedaan ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is niet per se een 'dipje', maar meer een walgelijke slechte opstelling qua aanvallers elke keer.
Als Arne gewoon even normaal gaat doen vanaf nu en Dilrosun, Danilo en Idrissi nooit meer opstelt en daarvoor in de plaats Paixao, Szymanski en Bullaude erin zet kunnen we de stoeltjes op de Coolsingel klaar zetten.
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team in prima vorm.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Mee eens wel. Ik vind mensen ietsje te hard op Idrissi en dat terwijl ik zelf zéker geen fan ben. Het helpt niet dat hij ook nog eens twee a drie totaal bezopen acties per wedstrijd heeft, maar goed hij draagt op zijn minst iets bij met zijn gesleur en zijn continue (wel wat voorspelbare) naar binnen getrek. Vandaag was het geen doen omdat Danilo en Dilrosun de boel aan het verkrachten waren die gewoon nog voorspelbaarder zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:16 schreef bbuddybb het volgende:
Hij blijft toch gaan. Elke keer weer. Niet alles lukt, maar hij doet wel wat. Vergelijk dat eens met Dilrosun...
Sparta wil wel voetballen. Dus daar maak ik mij niet zo druk om.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team.
Volgende week, tsja. Ik zie het niet gebeuren dat we daar een resultaat halen.
Das geen handbalvereniging, dat wordt 0-4.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team in prima vorm.
Bullaude in de basis vind ik wat opportuun, maar hij heeft wel gelijk over Idrissi. Wat een kutspeler is dat. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom Paixao zo weinig minuten krijgt, want die heeft het een periode best aardig gedaan en valt nu 2x in. Had ook wel 2 ongelukkig invalbeurten daarvoor dus dat zal vast meespelen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft Idrissi je ooit wat gedaan ofzo.
Dit dus. Wedstrijd van vanavond en van vorige week geven me eerlijk gezegd weinig vertrouwen voor de laatste 9 wedstrijden.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Vier keer scoren zie ik niet snel gebeuren (lol)quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das geen handbalvereniging, dat wordt 0-4.
Volgende week ga ik niets over zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er tegen Sparta wellicht ook wel af. Dat is best een aardig team in prima vorm.
Volgende week, tsja. Ik zie het niet gebeuren dat we daar een resultaat halen.
Idrissi levert wel echt extreem veel nuttig werk, alleen zijn sommige acties zo onbeholpen, hij creëert nog wel ruimte op de vleugel. Vandaag lag het probleem nog wel het minste bij hem hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Bullaude in de basis vind ik wat opportuun, maar hij heeft wel gelijk over Idrissi. Wat een kutspeler is dat. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom Paixao zo weinig minuten krijgt, want die heeft het een periode best aardig gedaan en valt nu 2x in. Had ook wel 2 ongelukkig invalbeurten daarvoor dus dat zal vast meespelen.
dilrosun en idrissi hebben allebei wat besluiteloosheid over zich heenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idrissi levert wel echt extreem veel nuttig werk, alleen zijn sommige acties zo onbeholpen, hij creëert nog wel ruimte op de vleugel. Vandaag lag het probleem nog wel het minste bij hem hoor.
Het probleem lag aanvallend eigenlijk behoorlijk bij hem (en Dilrosun). Hij had zo ontzettend veel ruimte en deed daar vrijwel niets mee. Bijna elke actie mislukte en als het dan op een spaarzaam moment wél lukte, was de voorzet om te janken. Leuk hoor die arbeid, maar dat is toch allemaal veel te weinig om zo lang te mogen blijven staan. Ik snap echt niet dat Paixao niet eerder gebracht wordt.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idrissi levert wel echt extreem veel nuttig werk, alleen zijn sommige acties zo onbeholpen, hij creëert nog wel ruimte op de vleugel. Vandaag lag het probleem nog wel het minste bij hem hoor.
Eens, de beginopstelling was wel een groot compromis.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter grillig dan alles fout doen natuurlijk. Voor Idrissi is het ook makkelijker voetballen als er tenminste één speler voorin niet compleet voorspelbaar is. Zelfs Szymanski/Alireza ipv Danilo/Dilro is al een flinke slok op de borrel. Echt een bizarre keuze om zo te starten.
Ben ook wel benieuwd naar de ontwikkeling van Bullaude. Die mag wel vaker wat minuten maken.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:30 schreef Scrummie het volgende:
Als Szymański fit genoeg was was Danilo natuurlijk nooit begonnen.
Ik heb zelf ook meer zin in een voorhoede Paixao - Gimenez - Alireza, alleen heb je dan ook precies de drie die nog wel eens hun mannetje laten lopen zeg maar. Dan snap ik dat je Idrissi laat spelen, wat dombo ook zegt hij had vandaag echt een paar mooie passjes alleen de dingen die fout gaan zijn gelijk extreem fout.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het probleem lag aanvallend eigenlijk behoorlijk bij hem (en Dilrosun). Hij had zo ontzettend veel ruimte en deed daar vrijwel niets mee. Bijna elke actie mislukte en als het dan op een spaarzaam moment wél lukte, was de voorzet om te janken. Leuk hoor die arbeid, maar dat is toch allemaal veel te weinig om zo lang te mogen blijven staan. Ik snap echt niet dat Paixao niet eerder gebracht wordt.
Maar dat je dan Danilo opstelt in plaats van Bullaude is natuurlijk volstrekt bizar.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:30 schreef Scrummie het volgende:
Als Szymański fit genoeg was was Danilo natuurlijk nooit begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |