Dat zei je eerder vanavond ook al.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgende week sowieso verlies en daarna wordt het wel echt gruwelijk spannend.
quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao moet niet zo snel gaan liggen.
quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Paixao moet dat vallen eens gaan afleren
was geen overtreding maar werd wel gewoon uit balans gebracht hoor deze keerquote:
De voorbarige uitspraken van Pietje backfiren bijna altijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zei je eerder vanavond ook al.
Hij is gewoon niet zo sterk. Even naar de gym de komende maanden en in augustus is het een stuk beter.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao moet niet zo snel gaan liggen.
Als je die corner net van Eiting vergelijkt met die aids waar wij blijkbaar op trainen... Korte corner waarbij de afspraken niet duidelijk zijn. Echt, ga daar even normaal op trainen of zo.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Gelukkig is Dilrosun er uit, levensgevaarlijk bij corners,
Jij verwacht wel dat ze volgende week tegen ajax winnen?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De voorbarige uitspraken van Pietje backfiren bijna altijd.
Vorige wedstrijden ook al.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De voorbarige uitspraken van Pietje backfiren bijna altijd.
die valt mij wel tegen jaquote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik voel me niet zo op m'n gemak als die Wellenreuter aan de bal is
Hij kan beter voetballen dan keepen.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er nog een kans dat Bijlow dit seizoen nog terugkomt?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die valt mij wel tegen ja
was bij willem 2 prima, maar is toch een ander type keeper die je dan moet zijn
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 12 maart 2023 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij verwacht wel dat ze volgende week tegen ajax winnen?
Mwoah, daar vind ik hem best sterk in eigenlijk. Alleen in het ballen tegenhouden iets minder maar dat is iets crucialer voor een keeper helaasquote:Op zondag 12 maart 2023 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Timet matig.quote:
Deden ze bij Onana ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgend weekend gewoon alle beschikbare spuiten in Justin lossen.
Ja of hij straalt geen rust uit of iets, maar ik blijf het ongemakkelijk vinden.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, daar vind ik hem best sterk in eigenlijk. Alleen in het ballen tegenhouden iets minder maar dat is iets crucialer voor een keeper helaas
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel de vraag. Dus; verwacht jij volgende week winst voor Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |