Door Szymanski op rechtsbuiten te zetten haal je al het voetbal uit dit elftal.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:57 schreef Pistolero het volgende:
Nou, hoera. Je verliest hier nog bijna punten door de eigenwijsheid van Slot om met Dilrosun, Idrissi en Danilo te starten. Die mogen écht nooit meer in de basis starten hoor.
En als mensen na vandaag nog niet overtuigd zijn van de kwaliteiten van Bullaude en Paixao weet ik ook niet meer. Die zijn beide zo veel beter dan de troep waar je vandaag mee begon. Straks na de interlandbreak is er maar één logische voorhoede en dat is :
Paixao - Gimenez - Szymanski
Bullaude
Boh, wat een voetbal zit daar in zeg.
Szymanski kan dat prima invullen hoor. Desnoods kan je hem ook omwisselen met Bullaude.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Door Szymanski op rechtsbuiten te zetten haal je al het voetbal uit dit elftal.
Volgende week 2equote:Op zondag 12 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:PSVCL vermoedelijk ook
Het kon ook niet slechter met Idrissi dan voor rust. Was alsnog te weinig. Paixao laat meer zien in die paar minuten al heeft hij ook mindere invalbeurten gehad de laatste tijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond Idrissi na rust wel beter, toen er sowieso meer ruimte en beweging was. Dilrosun was echt dramatisch dan is Alireza wel de logische oplossing op rechts.
Ik snap Slot ergens wel dat hij niet begint met Ballaude en Paixao. Beide zeer talentvol maar ook nog grillig.
Beter grillig dan alles fout doen natuurlijk. Voor Idrissi is het ook makkelijker voetballen als er tenminste één speler voorin niet compleet voorspelbaar is. Zelfs Szymanski/Alireza ipv Danilo/Dilro is al een flinke slok op de borrel. Echt een bizarre keuze om zo te starten.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond Idrissi na rust wel beter, toen er sowieso meer ruimte en beweging was. Dilrosun was echt dramatisch dan is Alireza wel de logische oplossing op rechts.
Ik snap Slot ergens wel dat hij niet begint met Ballaude en Paixao. Beide zeer talentvol maar ook nog grillig.
Maar erg talentvolle maar grillige(Ik vind ze helemaal niet zo grillig eigenlijk) spelers zijn toch alsnog veel beter dan spelers die er per definitie helemaal niks van kunnen zoals Danilo en Dilrosun.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
Idrissi haat is overdreven die andere twee ook wel goeie dingen laten zien in de eerste helft van het seizoen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:07 schreef Pistolero het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat alle spelers die uit de koker van Slot komen (Idrissi, Dilrosun, Danilo) keihard door de mand vallen en alle spelers die door de scoutinggoden zijn gekomen (Gimenez, Paixao, Gimenez, Hancko, etc.) wel uitstekende spelers blijken te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |