Wat leukquote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Ja, wij zijn 2 (twee!) dagen in de Efteling momenteel, en hebben dit vandaag kunnen beoordelen.
Precies, en zelfs op een rustige dag ben je toch wel de hele dag bezig om alles (soms een paar keer dan) te bezoeken.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Twee dagen Efteling is heerlijk, dan kun je lekker op je gemak rondlopen en de attracties doen
Oh neeeeeeeeequote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dit betrof New Mexico. Mijn woorden waren minder subtiel dan die van Fokai.
(Ik zei iets van sukkel wat doe je nu
En een van mijn lievelingsschalen is nu kapot, want hij liet de ovenschaal vallen op de slaschaal
En hoe vindt de kleine het?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en zelfs op een rustige dag ben je toch wel de hele dag bezig om alles (soms een paar keer dan) te bezoeken.
Hij heeft nu de lengte dat hij in de meeste dingen mag. Max en Moritz hebben we dus meerdere malen gedaan en Joris en de Draak en Vogelrok ook al een keer. De Python ging hem nog te verquote:
Oh leukquote:Op zondag 12 maart 2023 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft nu de lengte dat hij in de meeste dingen mag. Max en Moritz hebben we dus meerdere malen gedaan en Joris en de Draak en Vogelrok ook al een keer. De Python ging hem nog te ver
Welke attractie moeten we zeker proberen bij de Esfteling?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Ja, wij zijn 2 (twee!) dagen in de Efteling momenteel, en hebben dit vandaag kunnen beoordelen.
Ik verheug me vooral op het Spookslot, de Bob, Polka Marina en Monsieur Cannibalequote:Op zondag 12 maart 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke attractie moeten we zeker proberen bij de Esfteling?
Ik denk niet dat de Efteling echt ‘hidden gems’ heeft, misschien dingen die de één leuker vindt dan de ander. Ik vind een ritje in de stoomtrein er altijd wel bijhoren en de klassieke attracties op het Anton Pieckplein ook altijd leuk.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke attractie moeten we zeker proberen bij de Esfteling?
De Roeivijver was ook weer een genot hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik verheug me vooral op het Spookslot, de Bob, Polka Marina en Monsieur Cannibale
Hij was eigenwijs en heeft niet lang gekoeld en nu heeft hij zere vingers.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee![]()
![]()
Arme ovenschaalEn heeft New Mexico op tijd losgelaten of heeft hij nu een permanente ovenwant?
[ afbeelding ]
De Stoomtrein vind ik ook heel leukquote:Op zondag 12 maart 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Efteling echt ‘hidden gems’ heeft, misschien dingen die de één leuker vindt dan de ander. Ik vind een ritje in de stoomtrein er altijd wel bijhoren en de klassieke attracties op het Anton Pieckplein ook altijd leuk.
Daar ben ik echt nog nooit in geweest.quote:
Die protesten als beelden gebruikenquote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die protesten als beelden gebruiken![]()
Dat zij ook stemmen
Dat is echt een hele rare ja. Wat is de boodschapquote:
Laat de wappies niet de macht grijpenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare ja. Wat is de boodschap
Dat doen bijna alle partijenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de SP radio reclame ook gek. Die doen net alsof het Tweede kamerverkiezingen zijn.
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij was eigenwijs en heeft niet lang gekoeld en nu heeft hij zere vingers.
Bedankt. Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er hier geen fans zijn van Carnaval Festival.
Dan Marijnissen op de verkiezingsposter zettenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de SP radio reclame ook gek. Die doen net alsof het Tweede kamerverkiezingen zijn.
Jan?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan Marijnissen op de verkiezingsposter zetten
zijn dochterquote:
Ik ben ook nog steeds van mening dat het destijds niet handig aangepakt is, door haar meteen als lijsttrekker te introduceren. Ze had beter een jaar of vier in de kamer kunnen meedraaien en dán naar vorenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nee, daar heb ik niks mee.
Als ik er ben en de rij is niet te lang ga ik er gewoon inquote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben weer thuis en heb ginger nuts, custard creams, shrortbread en nog wat andere lekkere dingen meegenomen
Niks alcoholisch? En hoe heb je het gehad?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben weer thuis en heb ginger nuts, custard creams, shrortbread en nog wat andere lekkere dingen meegenomen
Ik was met het vliegtuig, dus vloeistof was lastig. Bij de douane moest mijn bagage nog extra gecontroleerd worden om te bewijzen dat ik een blik haggis had (wat prima is) en geen soep (mag niet, want vloeistof)quote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Niks alcoholisch? En hoe heb je het gehad?
Dat is dan afgesprokenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik er ben en de rij is niet te lang ga ik er gewoon in
Oja dat is onhandig dan. Ik had toch liever soep dan Haggis gehadquote:Op zondag 12 maart 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was met het vliegtuig, dus vloeistof was lastig. Bij de douane moest mijn bagage nog extra gecontroleerd worden om te bewijzen dat ik een blik haggis had (wat prima is) en geen soep (mag niet, want vloeistof)
Het was leuk, maar wel enorm gedoe gehad met de Airbnb. De sleutel zat niet in de lockbox, een van de wc's was helemaal verstopt en het tapijt in de woonkamer had flinke waterschade, wat ook nogal muf rook. Daarnaast waren er nog wat andere problemen, dus dat was geen lekker begin. Ik was met wat oude vrienden en dat was leuk, maar ik heb wel gemerkt dat ik in mijn eentje de dagen heel anders ingedeeld zou hebben. Op vrijdag hebben we meer dan 2 uur in koffietentjes gezeten. Dat kan best gezellig zijn, maar daarvoor hoef je niet naar het buitenland natuurlijk
Dat gelukkig welquote:Op zondag 12 maart 2023 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is onhandig dan. Ik had toch liever soep dan Haggis gehad![]()
Ohh hmm klinkt als prima, maar niet helemaal top. Was het wel gezellig?
Was je op vakantie? Waar ben je naar toe geweest?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Paar dagen naar Edinburgh geweestquote:Op zondag 12 maart 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was je op vakantie? Waar ben je naar toe geweest?
Fan van carnaval festival meldt zich.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgenquote:
Die gang met pinguïns is wel maar matigquote:Op maandag 13 maart 2023 05:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fan van carnaval festival meldt zich.ik word zelfs nog steeds blij van het liedje
@Momo vindt hier ongetwijfeld wat van.quote:
Die gang waar je achterover naar het plafond ligt te staren is matig, ik zeg niet dat de pinguïns matig zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:momo vindt hier ongetwijfeld wat van.
Deze vind ik ook schattigquote:Op maandag 13 maart 2023 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Die gang waar je achterover naar het plafond ligt te staren is matig, ik zeg niet dat de pinguïns matig zijn
[ afbeelding ]
Niks mis mee
[ afbeelding ]
Saaaaaaaaaai
Ik ook hoorquote:
Ha hier idem ditoquote:Op maandag 13 maart 2023 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Vind Carnaval Festival wel onmisbaar bij een bezoekje aan de Efteling!
Ik heb met het Volk van Laaf niet zoveel, dat stukje wil ik nog wel overslaan.
De Laven loop ik nog wel eens langs omdat het vlakbij Villa Volta en Droomvlucht ligt, maar echt lang ben ik daar nooit meerquote:Op maandag 13 maart 2023 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Vind Carnaval Festival wel onmisbaar bij een bezoekje aan de Efteling!
Ik heb met het Volk van Laaf niet zoveel, dat stukje wil ik nog wel overslaan.
Klopt! En nog steeds in kringloopwinkels te vindenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ha hier idem ditoIk heb nooit zoveel met laven gehad. Je had toen ooit ook eens die hele rage waarbij sommige mensen overal die dingen hadden staan.. En volgens mij zelfs dat je ze bij een spaaractie kon sparen.
Prima zonnetje vandaag hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:51 schreef Arizona het volgende:
Ik zou zó graag een weekje naar de zon gaan nu. Ben zo klaar met dit weer![]()
En dan lees je dat er in Spanje dit weekend hitterecords gebroken zijn![]()
(Klimaattechnisch wel verontrustend natuurlijk, maar mij als persoon trekt die warmte me nu wel)
Ojaaa! Een bevriend stel had inderdaad overal Laven in hun huis, tot op de wc aan toequote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ha hier idem ditoIk heb nooit zoveel met laven gehad. Je had toen ooit ook eens die hele rage waarbij sommige mensen overal die dingen hadden staan.. En volgens mij zelfs dat je ze bij een spaaractie kon sparen.
Met Arineefje ben il nog wel in de monorail geweest, maar die was vooral leuk omdat je zo hoog boven de grond een ritje maakte en niet zozeer vanwege de Lavenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De Laven loop ik nog wel eens langs omdat het vlakbij Villa Volta en Droomvlucht ligt, maar echt lang ben ik daar nooit meer
[..]
Klopt! En nog steeds in kringloopwinkels te vinden
Ja, het waait behoorlijk hierquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
Als ik het buiten zo hoor zou je bijna denken dat het stormtBij jullie ook zo erg?
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
Als ik het buiten zo hoor zou je bijna denken dat het stormtBij jullie ook zo erg?
Harde woei inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
Wij staan nu te wachten voor de Monorail van het Land van Laaf-oh-Laaf!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojaaa! Een bevriend stel had inderdaad overal Laven in hun huis, tot op de wc aan toe
[..]
Met Arineefje ben il nog wel in de monorail geweest, maar die was vooral leuk omdat je zo hoog boven de grond een ritje maakte en niet zozeer vanwege de Laven
Zijn jullie al in het Fairytale-bos geweest?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij staan nu te wachten voor de Monorail van het Land van Laaf-oh-Laaf!
(Wat verder wel heel erg matig is trouwens)
Jazeker, voor het eerst in 30 jaar ofzo. Het viel me niet tegen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn jullie al in het Fairytale-bos geweest?
Was Speelbos Nest! eigenlijk al geprobeerd of vindt de kleine dat al niet leuk meer?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Fred_B het volgende:
We komen nu net uit de Mallemolen op het Anton Pieckplein. Daar draait iedereen zijn rondje mee en blijft je paard nooit lang leeg.
Papa brak wel bijna zijn nek bij het afstappen trouwens, maar daar zijn gelukkig geen beelden van
De Stoomcarroussel vind ik ook heel mooi ja! Diorama is ook leuk om doorheen te lopenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd gisteren gevraagd naar pareltjes, ik zie in ieder geval een flinke onderwaardering voor het Volk van Laaf
Qua dingen die niet te missen zijn (als je de tijd hebt zoals @:Fred_B nu), zou ik ook nog de Stoomcarrousel, het Diorama en het Efteling Museum willen noemen
Is de Piraña Colada eigenlijk open nu in de winter?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Fred_B het volgende:
We komen nu net uit de Mallemolen op het Anton Pieckplein. Daar draait iedereen zijn rondje mee en blijft je paard nooit lang leeg.
Papa brak wel bijna zijn nek bij het afstappen trouwens, maar daar zijn gelukkig geen beelden van
Hij (5 jaar dus) vond dat zonde van de tijd en het geld om in een speeltuin te gaan die thuis ook wel hebben. Dus ik weet het nietquote:Op maandag 13 maart 2023 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was Speelbos Nest! eigenlijk al geprobeerd of vindt de kleine dat al niet leuk meer?
Diorama heeft zeker watquote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd gisteren gevraagd naar pareltjes, ik zie in ieder geval een flinke onderwaardering voor het Volk van Laaf
Qua dingen die niet te missen zijn (als je de tijd hebt zoals @:Fred_B nu), zou ik ook nog de Stoomcarrousel, het Diorama en het Efteling Museum willen noemen
Verstandige knul!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij (5 jaar dus) vond dat zonde van de tijd en het geld om in een speeltuin te gaan die thuis ook wel hebben. Dus ik weet het niet
Zo te zien welquote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is de Piraña Colada eigenlijk open nu in de winter?
Verstandige jongen. Lees je even mee, Fons Jurgens?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij (5 jaar dus) vond dat zonde van de tijd en het geld om in een speeltuin te gaan die thuis ook wel hebben. Dus ik weet het niet
Oh de Vogelrokquote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu in de Eurovisie Carnaval Festival en de Vogelrok Hallelujah trouwens!
Leuk hoor om een soort van live efteling verslag van je te lezenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu in de Eurovisie Carnaval Festival en de Vogelrok Hallelujah trouwens!
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef Fred_B het volgende:
We hebben BirdsNest zojuist toch nog geprobeerd. Het zag er voor mij uit als een doorsnee speeltuin. Maar het vulde mooi de tijd terwijl ik even in de Rise Like A Python was.
Leukquote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
Hey @:H_T, jij was toch fan van de Jan van Haasteren puzzels?
Ga je mee hierheen? https://www.stadsmuseum-h(...)kheid-op-een-stukje/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik heb er een paar, die heb ik allemaal gekregenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
Hey @:H_T, jij was toch fan van de Jan van Haasteren puzzels?
Ga je mee hierheen? https://www.stadsmuseum-h(...)kheid-op-een-stukje/
Ha. Kom ookquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb ook een paar Jan van Haasteren puzzels hier liggen
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zal voor je duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, na nog eens de Villa Voltare en 3 rondjes in de My Impossible Droomvlucht is het voor vandaag ook wel klaarquote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik er ben en de rij is niet te lang ga ik er gewoon in
Jaaa dan gaan we samen in Carnaval Festival bij de ESFtelingquote:Op maandag 13 maart 2023 05:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fan van carnaval festival meldt zich.ik word zelfs nog steeds blij van het liedje
Jazeker. Ik ben ook met de paraplu naar mijn werk gegaanquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:37 schreef Fred_B het volgende:
De Maxine & Moritz & Franklin Brown en de Fata Goedemorgen Morgana om in ESFteling-sferen te blijven dus.
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij staan nu te wachten voor de Monorail van het Land van Laaf-oh-Laaf!
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef Fred_B het volgende:
We hebben BirdsNest zojuist toch nog geprobeerd. Het zag er voor mij uit als een doorsnee speeltuin. Maar het vulde mooi de tijd terwijl ik even in de Rise Like A Python was.
quote:
Je schudt ze uit de mouw, Fred!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Fred_B het volgende:
Er moeten nog 2 komen: Armenië en Georgië, verder duurt het bij sommige landen soms ook even voordat het op Spotify staat.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Zie ik het nou goed dat alle liedjes inmiddels bekend zijn? Dat zouden er dan 37 moeten zijn, maar deze officiële (?) playlist heeft er 32
Eurovision 2023 · Playlist · 32 songs · 620.8K likes
Ik zoek de volledige playlist op Spotify
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik noem maar even iets wat in me opkomt: ESF, het subforum over het Songfestival, hartstikke gemoedelijk plekje waar je prima rustig kunt keuvelen zonder allerlei storende dingen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou je het ESF, CRE en HOB als subforum aanraden. Lieve en aardige mensen en af en toe in voor grapje.
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:37 schreef yvonne het volgende:
Zijn hier songfestivalliefhebbers?
Eurovisie Songfestival
Zo'n leuk forum!
De enige ophef hier gebeurt wanneer het verkeerde liedje wordt gekozen in een nationale voorronde.quote:
Maar dan gaat het ook meteen flink los.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
De enige ophef hier gebeurt wanneer het verkeerde liedje wordt gekozen in een nationale voorronde.
Ongekende chaos en destructie.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het ook meteen flink los.
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF on tour -> TV / [NPO3] Hunted #29 - 2023: Hunted VIPS - Afgehaakt
Booty was robbedquote:Op maandag 13 maart 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het ook meteen flink los.
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tafels Rozentuinen vliegen door de lucht.
Lijkt erop dat het nu iets beter aangevlogen wordt met maar een topic i.p.v. verspreidt. En ook wat meer vanuit de Viva users zelfquote:Op maandag 13 maart 2023 20:02 schreef Meke het volgende:
GC / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
Er is weer gedoe op het VIVA-forum en er verhuizen allerlei mensen onze kant op. En we worden gewoon drie keer getipt aan de nieuwkomers als leuk subforum! (volkomen terecht natuurlijk). Extra lief dus doen als je iemand tegenkomt, we moeten wel aan de verwachtingen voldoen!!
[..]
[..]
[..]
Ja volgens mij is het nu vooral één topic op Viva dat helemaal losgaat, toch een nadeel van gelinkt zijn aan een bladenproducentquote:Op maandag 13 maart 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het nu iets beter aangevlogen wordt met maar een topic i.p.v. verspreidt. En ook wat meer vanuit de Viva users zelf![]()
Wel is het onhandig om NWS niet te noemen als een forum waar nieuwe users aan zullen moeten wennen. KLB en ONZ worden wel genoemd, maar dat zijn fora waar iemand al snel van kan inschatten dat het een bepaald slag is. Bij NWS is dat toch wel wat anders.
Bedankt, ik zit nu terug te kijkenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:40 schreef PinkLow het volgende:
Tjeeezus..
Denk ik even relaxed domme tv te kijken.. Vandaag Inside.. Zit Rutte daar aan tafel.
Sorry voor de mensen hier dat slimme tv vinden.
Oh wacht, sorry voor het zeggen van sorry.![]()
Tis verrassend interessant! Ze gaan er hard in hoor!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedankt, ik zit nu terug te kijken. Was wel benieuwd wat voor confrontatie dat wordt
Ik zit ook te kijkenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:40 schreef PinkLow het volgende:
Tjeeezus..
Denk ik even relaxed domme tv te kijken.. Vandaag Inside.. Zit Rutte daar aan tafel.
Sorry voor de mensen hier dat slimme tv vinden.
Oh wacht, sorry voor het zeggen van sorry.![]()
Ja, daar hoopte ik al opquote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tis verrassend interessant! Ze gaan er hard in hoor!
Heb je een leuk weekend gehad?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
Zo, weer op weg terug naar huis per bus. Zal rond middernacht in het altijd exotische Benidorm arriveren en dan nog met de taxi. Jammer om weg te gaan maar ook fijn om straks weer in m'n eigen bed te liggen met m'n katten 🥳
Was het gezellig en leuk?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
Zo, weer op weg terug naar huis per bus. Zal rond middernacht in het altijd exotische Benidorm arriveren en dan nog met de taxi. Jammer om weg te gaan maar ook fijn om straks weer in m'n eigen bed te liggen met m'n katten 🥳
Katjesquote:Op maandag 13 maart 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef PinkLow het volgende:
Zucht..
Ik wilde na VI naar bed. Had de hele uitzending kat 1 al op schoot. En echt net nu ik wil opstaan, komt kat 2 ook heel lief bij mij op schoot liggen...
Waarom doen ze dat altijd als je NET wilt gaan opstaan???😒
quote:
Zekerquote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Zekerzaterdag zie ik haar weer in Valencia hoewel dat dan slechts die dag zelf zal zijn.
En was Edinburgh leuk @:H_T ?
Ik heb dat ook altijd (maar dan met 1 kat) als ik… tsja eigenlijk altijd. Als ik wil opstaan, als ik m’n laptop op schoot heb, als mijn afstandsbediening buiten bereik ligt, als ik gewoon even ga zitten om mijn schoenen aan te trekken. Hop, er bovenop.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef PinkLow het volgende:
Zucht..
Ik wilde na VI naar bed. Had de hele uitzending kat 1 al op schoot. En echt net nu ik wil opstaan, komt kat 2 ook heel lief bij mij op schoot liggen...
Waarom doen ze dat altijd als je NET wilt gaan opstaan???😒
Ja niet echt fijn weer hiervoor vandaag he!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:18 schreef Redefine het volgende:
Vandaag komt er een monteur om een lekkage vanuit mijn nek balkon te herstellen. Die zal wel blij zijn met dit weer
Hopelijk voel je je zo weer wat beter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef PinkLow het volgende:
We gaan toch straks. Misschien doet het mij goed en anders ben ik zo weer thuis..
Hij had anders wel goed kunnen controleren of hij het opgelost hadquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:22 schreef Redefine het volgende:
Toen de monteur net kwam was het gelukkig even nagenoeg droog. En hij had het snel gerepareerd. Dus scheelt weer wachten. En ook dat ik niet straks bij meetings die ik heb halverwege af moet haken.
Nu maar hopen dat de lekkage hiermee definitief gestopt is.
Dat zou leuk zijn ja. Maar het is een lekkage bij de benedenburenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij had anders wel goed kunnen controleren of hij het opgelost had
Je hoeft niet meer te testen, gewoon als je je niet goed voelt thuis blijven of bij mensen uit de buurt blijven net als bij een gewone griep.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:00 schreef H_T het volgende:
Feest! Een van de mensen uit mijn reisgezelschap van afgelopen weekend heeft net positief getest op corona. Vandaag hoef ik het huis niet uit, maar voor morgen zal ik even een test doen. Ik heb wel wat verkoudheidsklachten, maar verder niks
Ah dus nu moet het huis weer op orde gemaakt wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag vliegen mijn ouders weer terug naar Nederland. De zes weken zijn alweer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dus nu moet het huis weer op orde gemaakt worden
No more party hardquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:32 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Weet ik. Ik voel me nu best prima, maar ik kan nog steeds besmettelijk zijn. Dan vind ik het wel netjes om dat even te checkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te testen, gewoon als je je niet goed voelt thuis blijven of bij mensen uit de buurt blijven net als bij een gewone griep.
Ik heb ook positief getest gisteren, alleen een beetje verkouden. Maar ik werk gewoon thuis deze week. Ik kan dat gelukkig ook gewoon doen. Besmet liever geen anderen onnodig, want sommige mensen kunnen nog wel echt ziek worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik. Ik voel me nu best prima, maar ik kan nog steeds besmettelijk zijn. Dan vind ik het wel netjes om dat even te checkenWaarbij het ook behoorlijk helpt dat ik nog zo'n test heb liggen
Beterschapquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook positief getest gisteren, alleen een beetje verkouden. Maar ik werk gewoon thuis deze week. Ik kan dat gelukkig ook gewoon doen. Besmet liever geen anderen onnodig, want sommige mensen kunnen nog wel echt ziek worden.
Veel plezier! Tijdens het concert ben je toch vooral daar mee bezig, komt goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een ticket voor het concert van Sigur Rós gekocht.
Ik ga er in mijn eentje heen en dat is voor het eerst, maar ik heb er toch heel veel zin in
Ja, dat is zo! Sigur Rós is een van mijn favoriete bands en het concertgebouw is ook een unieke locatie, dus dat komt sowieso wel goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Tijdens het concert ben je toch vooral daar mee bezig, komt goed
Uitstekende keuze en vooral beterschap gewenst!. Ik had er sowieso altijd al een beetje schurfthekel aan als mensen hoestend en proestend 'gewoon' naar het werk gingen, ranzig en onverantwoordelijk, maar ja, met lastige werkgevers helaas niet altijd te vermijdenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook positief getest gisteren, alleen een beetje verkouden. Maar ik werk gewoon thuis deze week. Ik kan dat gelukkig ook gewoon doen. Besmet liever geen anderen onnodig, want sommige mensen kunnen nog wel echt ziek worden.
Ja dat onderschat je tegenwoordig wel, een collega van mij is er sinds maandag weer na 2 weken Corona en die is een stuk dunner en heeft behoorlijk moeite met praten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze reis lukt nog wel, maar de volgende reis is voor ons 's nachts.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het deze keer om het helemaal zelf in de gaten te houden?
Probleem is helaas wel dat mensen bij de gewone griep of verkoudheid ook al nooit thuis bleven/blijven. Nu moet ik toegeven dat ik zelf ook nog op kantoor zat tenzij ik minimaal koorts had of er iets uit kwam wat niet hoordequote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te testen, gewoon als je je niet goed voelt thuis blijven of bij mensen uit de buurt blijven net als bij een gewone griep.
Ik heb het altijd al een raar figuur gevonden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:02 schreef Yesse het volgende:
[..]Die Arie is ook wel een beetje de weg kwijt hè
quote:
Ja! Ik dacht dat ik altijd de enige was.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uitstekende keuze en vooral beterschap gewenst!. Ik had er sowieso altijd al een beetje schurfthekel aan als mensen hoestend en proestend 'gewoon' naar het werk gingen, ranzig en onverantwoordelijk, maar ja, met lastige werkgevers helaas niet altijd te vermijden
Nu wel een stuk makkelijker, inderdaad omdat veel mensen óf thuis kunnen werken óf omdat het gewoon meer geaccepteerd is om dan niet naar je werk te gaan
Wat wordt het?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:11 schreef Yesse het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe chatGPT in fok ben ik er zelf eens naar gaan kijken. Werkt prettiger dan Google op dit moment, hij heeft me geholpen om te verzinnen wat ik vanavond eet
Pasta carbonaraquote:
Ik wil mijn vriezer wat leger hebben, dus daar ga ik de komende tijd af en toe rekening mee houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pasta carbonaraAl moet ik thuis even checken of er niet iets anders is wat eerder op moet vanwege de datum.
Ik heb laatst m'n vriezer helemaal schoongemaakt en héél veel weggegooid. Allemaal dingen die m'n ex er nog in had gedaan en waarvan ik niet eens weet wat het was. Lekker opnieuw beginnen dus en mezelf toestemming gegeven om eenmalig veel weg te gooien (iets wat ik op zich niet graag doe). Sommige dingen lagen er denk ik al 3 jaar inquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil mijn vriezer wat leger hebben, dus daar ga ik de komende tijd af en toe rekening mee houden
Helaas! Voel me nog ellendiger dan vanmorgen. Maarja, het enige voordeel is dat deze dag bijna voorbij is..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je zo weer wat beter.
Balenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Helaas! Voel me nog ellendiger dan vanmorgen. Maarja, het enige voordeel is dat deze dag bijna voorbij is..
Het enige dat echt 'in de weg' ligt en waar ik geen concreet doel voor heb zijn vijf ingevroren bananen. Daar kan ik een keer bananenbrood mee maken als dat om een of andere reden nodig is. Ik ben zelf geen fan van die dingen, kreeg ze ergens bij en vond het zonde ze meteen weg te gooien, vandaar. Of het moet zijn dat ik iets nog nuttelozers vergeet, maar ja, zie daar maar eens achter te komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb laatst m'n vriezer helemaal schoongemaakt en héél veel weggegooid. Allemaal dingen die m'n ex er nog in had gedaan en waarvan ik niet eens weet wat het was. Lekker opnieuw beginnen dus en mezelf toestemming gegeven om eenmalig veel weg te gooien (iets wat ik op zich niet graag doe). Sommige dingen lagen er denk ik al 3 jaar in
Nee, inmiddels al een klein jaartje niet meer. En ik ben de laatste maanden ook erg bezig geweest het appartement helemaal 'eigen' te maken. Dat vind ik toch wel een voordeel van alleen zijn, dat je gewoon veranderingen kunt maken die je met niemand hoeft te bespreken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Het enige dat echt 'in de weg' ligt en waar ik geen concreet doel voor heb zijn vijf ingevroren bananen. Daar kan ik een keer bananenbrood mee maken als dat om een of andere reden nodig is. Ik ben zelf geen fan van die dingen, kreeg ze ergens bij en vond het zonde ze meteen weg te gooien, vandaar. Of het moet zijn dat ik iets nog nuttelozers vergeet, maar ja, zie daar maar eens achter te komen.
Woont je ex nog steeds bij je eigenlijk?
Bij ons in de vriezer liggen ook allerlei vage dingen die er al jaren inliggen, maar die nooit verdwijnen op de één of andere manierquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb laatst m'n vriezer helemaal schoongemaakt en héél veel weggegooid. Allemaal dingen die m'n ex er nog in had gedaan en waarvan ik niet eens weet wat het was. Lekker opnieuw beginnen dus en mezelf toestemming gegeven om eenmalig veel weg te gooien (iets wat ik op zich niet graag doe). Sommige dingen lagen er denk ik al 3 jaar in
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons in de vriezer liggen ook allerlei vage dingen die er al jaren inliggen, maar die nooit verdwijnen op de één of andere manier![]()
En hij is chronisch vol, maar vaak genoeg maar heel weinig wat als snelle maaltijd kan dienen.
Van bananen kan je ook ijs maken: https://www.culy.nl/recepten/ijs-van-overrijpe-bananen/quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Het enige dat echt 'in de weg' ligt en waar ik geen concreet doel voor heb zijn vijf ingevroren bananen. Daar kan ik een keer bananenbrood mee maken als dat om een of andere reden nodig is. Ik ben zelf geen fan van die dingen, kreeg ze ergens bij en vond het zonde ze meteen weg te gooien, vandaar. Of het moet zijn dat ik iets nog nuttelozers vergeet, maar ja, zie daar maar eens achter te komen.
Woont je ex nog steeds bij je eigenlijk?
Dat heeft Yolanthe ook een keer gedaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja preciesIk kan het aanraden hoor, gewoon één keer alles leeghalen en opnieuw beginnen
Da's ook nog wel een idee, maar ik hoop dat het dan niet te veel naar bananen smaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van bananen kan je ook ijs maken: https://www.culy.nl/recepten/ijs-van-overrijpe-bananen/
Ah, dat had ik dan gemist. Dingen doen zoals jij wil is wel heel fijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, inmiddels al een klein jaartje niet meer. En ik ben de laatste maanden ook erg bezig geweest het appartement helemaal 'eigen' te maken. Dat vind ik toch wel een voordeel van alleen zijn, dat je gewoon veranderingen kunt maken die je met niemand hoeft te bespreken.
Uiteraard, want die dingen gaan er wel weer snel uit als je een keer een snelle maaltijd nodig hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En hij is chronisch vol, maar vaak genoeg maar heel weinig wat als snelle maaltijd kan dienen.
DIT KAN NIET MEER MIS!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag Melodiefestivalen gekeken met m'n Amerikaanse, en ze vond het leukZijn toch de belangrijke dingen hè!
quote:
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom willen sommige mensen nou speciaal bellen?
Stuur gewoon een 'appje.
Ik gebruik nu al een tijdje stickers en schrijf ook meteen de datum op, het leven is een stuk makkelijker geworden!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dan gemist. Dingen doen zoals jij wil is wel heel fijn
[..]
Uiteraard, want die dingen gaan er wel weer snel uit als je een keer een snelle maaltijd nodig hebtIk heb er riblappen in liggen bijvoorbeeld. Lekker, maar volstrekt ongeschikt als ik binnen een uur een maaltijd moet bereiden en verorberen.
Verder valt het nu nog wel mee met mysterieuze bakken ingevroren spul. Daarom kan ik daar ook beter wat mee doen voor ik op het punt kom dat het al jaren ingevroren is en ik écht niet meer weet wat het is
Nah, dat zal vast nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's ook nog wel een idee, maar ik hoop dat het dan niet te veel naar bananen smaakt
Ik vertrouw me zelf dan weer niet dat ik die stickers up to date houquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gebruik nu al een tijdje stickers en schrijf ook meteen de datum op, het leven is een stuk makkelijker geworden!
Sorry hoor dat wij allen graag jouw stem horenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom willen sommige mensen nou speciaal bellen?
Stuur gewoon een 'appje.
Je hoeft ‘m alleen op te plakken voordat je iets in de vriezer zet. Als dat al niet lukt wordt het nooit wat met je vriezer H_T!!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vertrouw me zelf dan weer niet dat ik die stickers up to date hou
Als dat niet lukt wordt mijn vriezerleven avontuurlijker!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hoeft ‘m alleen op te plakken voordat je iets in de vriezer zet. Als dat al niet lukt wordt het nooit wat met je vriezer H_T!!
Het is ook wel spannend om er ‘s avonds pas achter te komen wat je eigenlijk gaat etenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dat niet lukt wordt mijn vriezerleven avontuurlijker!
Vandaag weet ik het gewoon. Ik had nog wat chili con carne in de vriezer liggen, en ik wist nog in welk bakje en zelfs waar ongeveerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook wel spannend om er ‘s avonds pas achter te komen wat je eigenlijk gaat eten
Ik kom er meestal pas na een paar happen achter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook wel spannend om er ‘s avonds pas achter te komen wat je eigenlijk gaat eten
Doe je dat met coordinaten, zodat je ongeveer een idee hebt van waar in de vriezer de chili te vinden is?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag weet ik het gewoon. Ik had nog wat chili con carne in de vriezer liggen, en ik wist nog in welk bakje en zelfs waar ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nee ik heb lades in de vriezer. Het was sowieso de bovenste van de drie. En het lag er nog niet zo lang in, dus redelijk bovenaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe je dat met coordinaten, zodat je ongeveer een idee hebt van waar in de vriezer de chili te vinden is?
Gewoon alles in de blender en dan met een lepel alles naar binnen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kom er meestal pas na een paar happen achter.Nee hoor zo slecht kook ik nou ook weer niet.
Zo kan je nooit de fout in gaan inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee ik heb lades in de vriezer. Het was sowieso de bovenste van de drie. En het lag er nog niet zo lang in, dus redelijk bovenaan.
Systeempje he?
Dat eerste wel maar daarna gooi ik het resultaat op een rijstwafel zodat er tenminste nog enige substantie te merken is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon alles in de blender en dan met een lepel alles naar binnen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat eerste wel maar daarna gooi ik het resultaat op een rijstwafel zodat er tenminste nog enige substantie te merken is.
Precies! Alleen had ik dus laatst per ongeluk rijstwafels in de blender gegooid dus had ik in feite rijstwafel met rijstwafelsap. Dat vond ik - ondanks de toegevoegde ketchup - toch wat eentonig.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Alleen had ik dus laatst per ongeluk rijstwafels in de blender gegooid dus had ik in feite rijstwafel met rijstwafelsap. Dat vond ik - ondanks de toegevoegde ketchup - toch wat eentonig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bewaart toevallig geen kattenvoer in de vriezer?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kom er meestal pas na een paar happen achter.Nee hoor zo slecht kook ik nou ook weer niet.
Niet toevallig, nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bewaart toevallig geen kattenvoer in de vriezer?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:06 schreef zorro28 het volgende:
Nog even een stemwijzer ingevuld.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je hebt gewoon je laatste post hier dat je Chili con carne hebt gemaakt teruggezocht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag weet ik het gewoon. Ik had nog wat chili con carne in de vriezer liggen, en ik wist nog in welk bakje en zelfs waar ongeveer
Is van 23 februari tenslotte kan prima!quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Tussentrijds proeven leert dat alles goed gaat, maar ik de volgende keer ook wel wat minder komijn kan gebruiken
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je laatste post hier dat je Chili con carne hebt gemaakt teruggezocht.
Ik hoopte dat ik ermee weg kon komen beer!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is van 23 februari tenslotte kan prima!
Dus dát zijn wij voor jou, een logboek voor je vriezerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik hoopte dat ik ermee weg kon komen beer!
Oeh! Zullen we een topic maken waarin we kunnen raden wat er in de vriezer ligt bij @H_T?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus dát zijn wij voor jou, een logboek voor je vriezer
Leef je uit! ONZ lijkt me daar wel geschikter voor dan ESFquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh! Zullen we een topic maken waarin we kunnen raden wat er in de vriezer ligt bij @:H_T?
Ik ga m'n best doen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Leef je uit! ONZ lijkt me daar wel geschikter voor dan ESF
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezigWeet je nog dat je zei dat je zelf vond dat je niet rechts was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderaan hè.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zei dat je zelf vond dat je niet rechts was?
Dit brengt mij ook danig in de war jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:16 schreef Yesse het volgende:
Ik weet nog steeds niet zeker wat ik nou zal stemmen en of ik het laat afhangen van de Eerste Kamer of gewoon de keuzes provinciaal. Heel stom eigenlijk die combinatie.
ik ga gewoon provinciaal stemmenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:16 schreef Yesse het volgende:
Ik weet nog steeds niet zeker wat ik nou zal stemmen en of ik het laat afhangen van de Eerste Kamer of gewoon de keuzes provinciaal. Heel stom eigenlijk die combinatie.
FvD onderaan is altijd een goed teken.quote:
De SP mist in je overzichtquote:
PvdA en GL doen nu toch samen mee. Dus hoezo die apart als keuze geven, maar geen SP en 50+?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doen hier niet eens mee volgens mij.quote:
50+ is toch iets meer relevant? En de Sp ben ik vergeten. PVV trouwens ook. Er zijquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PvdA en GL doen nu toch samen mee. Dus hoezo die apart als keuze geven, maar geen SP en 50+?
In mijn provincie doen er 16 doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
50+ is toch iets meer relevant? En de Sp ben ik vergeten. PVV trouwens ook. Er zij
e r gewoon veel te veel.
Bij1 doet niet mee dus die had je weg kunnen latenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
50+ is toch iets meer relevant? En de Sp ben ik vergeten. PVV trouwens ook. Er zij
e r gewoon veel te veel.
Waar ga jij nu voor ?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij1 doet niet mee dus die had je weg kunnen laten
Ik heb net ingevuld dat Indiana dat gaat winnen. Hup Hoosiersquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst echt March Madness ga volgen, het eindtoernooi van het Amerikaanse college-basketbal. Er doen 68 teams mee dia via knockout-formaat gaan strijden om de nationale titel. En veel mensen vullen dan een 'bracket' in met een volledige voorspelling van hoe het toernooi gaat verlopen. Nog nooit heeft iemand het volledig juist voorspeld en dat is ook niet zo gek want de kans daarop is 1 op 9.223.372.036.854.775.808.
Ohquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij1 doet niet mee dus die had je weg kunnen laten
🟢⬅️quote:
Leuk! Ik heb Alabama tegen Houston in de finale en dat Houston dan (in eigen stad) gaat winnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net ingevuld dat Indiana dat gaat winnen. Hup Hoosiers
Stippijl?quote:
Komt je date uit Texas toevallig?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb Alabama tegen Houston in de finale en dat Houston dan (in eigen stad) gaat winnen.
Zonde! Hebben ze toch te weinig aan de Gatorade gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat dan weer nietFlorida, maar haar team Florida Gators zit niet in dit toernooi
Goed voor Nederland toch? Volgend jaar drie teams in de CLquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
Porto in de blessuretijd eerst een bal op de lijn gekeerd gekregen door Dumfries en even later in één aanval een bal op de paal en een bal op de lat
Oh mooi danquote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed voor Nederland toch? Volgend jaar drie teams in de CL
Ik deze keer ook. Vorige verkiezingen al over getwijfeld. En ze komen steeds bovenaan bij mijn stemwijzersquote:
Zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel logischal had PvdD of SP ook gekund, logisch gezien.
Gewoon een dartpijltje op de kandidatenlijst gooienquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:36 schreef Cee het volgende:
De partij waar ik op wil kiezen eindigt steeds onderaan in mijn stemwijzers en de partijen waar ik niks mee heb zitten continu in de bovenste helft, ik denk dat het voor iedereen beter is als ik gewoon een blanco stem uitbreng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neig om gewoon op nummer 4 te stemmen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat zou wel een mooie progressieve alliantie zijn in jouw provincie. SGP samen met BBB.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:43 schreef Arizona het volgende:
Ik kom op SGP uit, maar toch vind ik dat niet echt bij mij passen
Terug naar de jaren dertig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie progressieve alliantie zijn in jouw provincie. SGP samen met BBB.
Hmm pizza?quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:45 schreef PinkLow het volgende:
Goedemorgen, vandaag gelukkig iets beter dan gisteren. Nog steeds niet top, maar wel iets beter.
En het zonnetje schijnt! Wat wil een mens nog meer🌞
Dit kunnen we makkelijk oplossen door te stemmen:quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
Sporten en dan stemmen?
Stemmen en dan sporten?
Moeilijke keuzes weer.
Ja maar is het niet juist beter om rustig het stemhokje in te gaan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb gestemd op sporten en dan stemmen, want dan ben je helemaal hyped als je gaat stemmen en maak je energieker je keuze.
Is de kans dan niet groter dat je op iets als 50+ of een andere duffe partij stemt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar is het niet juist beter om rustig het stemhokje in te gaan?
Dat lijkt me beter dan totaal opgefokt op FVD stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is de kans dan niet groter dat je op iets als 50+ of een andere duffe partij stemt?
Nee, zo leuk was het ook weer nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen nieuwe poging? Of..?
Wil je ook nog een poll voor wát je moet stemmen of lukt het verder wel zo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:23 schreef Cyan9 het volgende:
Aangezien de poll aangeeft dat ik eerst moet stemmen, zal ik dat dan maar gaan doen.
Geen eigen wil.
Dat krijg je in een dictatuur!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:23 schreef Cyan9 het volgende:
Aangezien de poll aangeeft dat ik eerst moet stemmen, zal ik dat dan maar gaan doen.
Geen eigen wil.
Misschien handiger om te onthouden dat je ‘gewoon’ op Gerda Bos en Bert Kamphorst wil stemmen in plaats van die nummers?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind deze verkiezingen altijd de lastigste, want van te voren heb ik in mijn hoofd op wie ik stem. Dan ga ik naar het stembureau en denk ik: "Ik stem op lijst 5, nummer 1 en op lijst 6, nummer 7", maar als ik dat precies verkeerd om zou doen, dan zou ik op CU en SGP stemmen. Dat laatste wil ik absoluut niet
Ja, dat doe ik ook wel, maar het is handig als je weet waar je ongeveer moet zoeken. Gerda Bos is trouwens een hele aardige vrouw en ik ben blij dat ik weer op haar kon stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien handiger om te onthouden dat je ‘gewoon’ op Gerda Bos en Bert Kamphorst wil stemmen in plaats van die nummers?
Stemmen en niet sportenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
Sporten en dan stemmen?
Stemmen en dan sporten?
Moeilijke keuzes weer.
...in Bacardi Lemon?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
En ik ga nu zelf stemmen. Ik heb mijn 'ik-ga-stemmen'-liedje in mijn hoofd en de zon schijnt, dus dat komt goed uit.
Sporten en niet stemmen, dat heb ik alvast gedaan vandaagquote:
Ik vind ze juist vooral lastig omdat ik in het begin denk "goed, eens kijken wat ik goed vind voor mijn provincie", maar me dan realiseer dat dat maar een klein deel is en je twee totaal ongerelateerde belangen af moet wegen. Dat maakt dit kut.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind deze verkiezingen altijd de lastigste, want van te voren heb ik in mijn hoofd op wie ik stem. Dan ga ik naar het stembureau en denk ik: "Ik stem op lijst 5, nummer 1 en op lijst 6, nummer 7", maar als ik dat precies verkeerd om zou doen, dan zou ik op CU en SGP stemmen. Dat laatste wil ik absoluut niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |