Bij jou ligt er vast nog wel roomijs in de vriezer!quote:
Nee! Vandaag het laatste beetje opgegetenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
@:H_T ligt er bij jou nog chil con carne?
Ja doe maar wel!quote:
Ja jemig, moet ik dan antwoord gaan geven op een vraag die je officieel niet gesteld hebt?quote:
Telt Viennetta als vanille-ijsquote:
Calippo’s van afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
Probeer hier beurt voor beurt te raden wat er in de bij iemand in de vriezer ligt. Heb je het goed moeten anderen zien te raden wat er bij jou in de vriezer ligt.
Let's go.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij jou ligt er vast nog wel roomijs in de vriezer!
Hoera!quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, moet ik dan antwoord gaan geven op een vraag die je officieel niet gesteld hebt?
Had je iets anders verwacht?quote:
Ja ik probeer nu het een en ander recht te zetten! Ik vind Viennetta wel tellen, mits het de basisvariant isquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telt Viennetta als vanille-ijs
NU al ingewikkeld dit!
Gezien jouw nick vraag ik me af of jij vissticks in de vriezer hebt?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Calippo’s van afgelopen zomer.
Mag ik dit roepen of moet ik in een rij wachten?
Gewoon roepen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Calippo’s van afgelopen zomer.
Mag ik dit roepen of moet ik in een rij wachten?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Jij hebt nog 1 bakje sate in de vriezer.
Had gekund, maar nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezien jouw nick vraag ik me af of jij vissticks in de vriezer hebt?
Ik voel raketten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Sowieso eigenlijk niet zo veel ijs in de koelkast!
Ja het is de standaard variant (en er ligt nog een stukje sinds kerstquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu het een en ander recht te zetten! Ik vind Viennetta wel tellen, mits het de basisvariant is
Ik had een paar weken voor de kerst zo'n ding gekocht, die zit nog steeds in de dichte verpakkingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja het is de standaard variant (en er ligt nog een stukje sinds kerst)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |