Bij jou ligt er vast nog wel roomijs in de vriezer!quote:
Nee! Vandaag het laatste beetje opgegetenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
@:H_T ligt er bij jou nog chil con carne?
Ja doe maar wel!quote:
Ja jemig, moet ik dan antwoord gaan geven op een vraag die je officieel niet gesteld hebt?quote:
Telt Viennetta als vanille-ijsquote:
Calippo’s van afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
Probeer hier beurt voor beurt te raden wat er in de bij iemand in de vriezer ligt. Heb je het goed moeten anderen zien te raden wat er bij jou in de vriezer ligt.
Let's go.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij jou ligt er vast nog wel roomijs in de vriezer!
Hoera!quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, moet ik dan antwoord gaan geven op een vraag die je officieel niet gesteld hebt?
Had je iets anders verwacht?quote:
Ja ik probeer nu het een en ander recht te zetten! Ik vind Viennetta wel tellen, mits het de basisvariant isquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telt Viennetta als vanille-ijs
NU al ingewikkeld dit!
Gezien jouw nick vraag ik me af of jij vissticks in de vriezer hebt?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Calippo’s van afgelopen zomer.
Mag ik dit roepen of moet ik in een rij wachten?
Gewoon roepen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Calippo’s van afgelopen zomer.
Mag ik dit roepen of moet ik in een rij wachten?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Jij hebt nog 1 bakje sate in de vriezer.
Had gekund, maar nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezien jouw nick vraag ik me af of jij vissticks in de vriezer hebt?
Ik voel raketten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Sowieso eigenlijk niet zo veel ijs in de koelkast!
Ja het is de standaard variant (en er ligt nog een stukje sinds kerstquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu het een en ander recht te zetten! Ik vind Viennetta wel tellen, mits het de basisvariant is
Ik had een paar weken voor de kerst zo'n ding gekocht, die zit nog steeds in de dichte verpakkingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja het is de standaard variant (en er ligt nog een stukje sinds kerst)
Nee ik niet.quote:
Nee dat is een slechte zaak!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gewoon roepen!
Sowieso eigenlijk niet zo veel ijs in de dieprvies!
Is dat een beetje te eten?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
@:pisces29 zie ik er wel voor aan om zo'n verpakking met van die blokjes rode kool met appeltjes in de diepvries te hebben liggen.
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten?Want die potjes van Hal levert in de winter wel veel glas op.
Ik bedoelde Ola raketjes.quote:
Heb jij toevallig een pakje rode kool met stukjes appel in de vriezer, IJsbeer?quote:
Dat wil bestquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten?Want die potjes van Hak levert in de winter wel veel glas op.
GOED GERADEN JOH!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een pakje rode kool met stukjes appel in de vriezer, IJsbeer?
Brood, een halfje bruin. Kan ik die noteren?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja het is de standaard variant (en er ligt nog een stukje sinds kerst)
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brood, een halfje bruin. Kan ik die noteren?
Nooit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:12 schreef H_T het volgende:
@:Mexicanobakker Heb jij mexicano's in de vriezer liggen?
Bij de staat Arizona denk ik aan BBQquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een pakje rode kool met stukjes appel in de vriezer, IJsbeer?
Ook goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij de staat Arizona denk ik aan BBQ
En volgens de website van de AH bestaan er ook spare ribs om in te vriezen, dus ik gok dat die bij jou erin liggen.
Net als in een willekeurige vriezer eigenlijk.quote:
We hebben jouw diepvries binnen de korste keren uitgekamd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook goed![]()
![]()
Alleen komen ze van de Lidl en niet van de AH
quote:
Ik kijk City, de verkiezingen en heb dit topic geopend.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer heb jij nog ergens achterin je vriezer deze goddelijke ijsjes liggen?
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk is dit leerzamer dan zo'n heel debat.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk City, de verkiezingen en heb dit topic geopend.
Correct!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
@:ijs_beer heb jij een bakje zelfgemaakte bolognese saus in de vriezer?
@Greys ?quote:
Afgelopen oud en nieuw getest, dat kan!quote:
En jij een bak Tom en jerry ijs, die dure met al die rare smaakjes (heet anders maar kom niet op de naam)?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef Arizona het volgende:
@:pisces29 heb je dan een zak patat/friet in je diepvries?
Nee wel aardappelbolletjes. Ik keur hem half goed!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef Arizona het volgende:
@:pisces29 heb je dan een zak patat/friet in je diepvries?
Nee! Ben en Jerry's bedoel jequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:18 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
En jij een bak Tom en jerry ijs, die dure met al die rare smaakjes (heet anders maar kom niet op de naam)
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
@:H_T heb jij biefstukjes in de vriezer?
Jij een bak ingevroren shoarmavlees? Jeweetwel zo'n vleesverpakking die eigenlijk niet is om in te vriezen, maar wat we stiekem toch allemaal doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:18 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
En jij een bak Tom en jerry ijs, die dure met al die rare smaakjes (heet anders maar kom niet op de naam)?
Nopequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
@:arizona jus in diepvriesblokjes, heb je die?
Dat het inlegkruisje aan de massa is vastgeplakt als je die bak leegkiept in de koekenpanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij een bak ingevroren shoarmavlees? Jeweetwel zo'n vleesverpakking die eigenlijk niet is om in te vriezen, maar wat we stiekem toch allemaal doen?
Waarmee we meteen aantonen dat die dingen prima geschikt zijn om in te vriezenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij een bak ingevroren shoarmavlees? Jeweetwel zo'n vleesverpakking die eigenlijk niet is om in te vriezen, maar wat we stiekem toch allemaal doen?
Inlegkruisjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Dat het inlegkruisje aan de massa is vastgeplakt als je die bak leegkiept in de koekenpan
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Dat het inlegkruisje aan de massa is vastgeplakt als je die bak leegkiept in de koekenpan
Wie zou dat nou durven?quote:
Heb jij ovenbitterballen?quote:
Maar jij hebt vast wel gehakt!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt er bij jou brood in de vriezer?
Waarom vraag je dat niet aan mij?!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:32 schreef summer2bird het volgende:
@:tong80 liggen er bij jou bitterballen in de vriezer?
Ik heb alleen een icepack in de vriezer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked heb jij van de traiteur lekkere hapjes in de vriezer voor plotseling bezoek?
Maar dan wel een diepvriespizza!quote:
Altijdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liggen er toevallig bitterballen bij jou in de vriezer?
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo heb jij mosselen in de vriezer?
Jij lijkt me echt iemand die Vietnamese loempia's in de vriezer heeft liggen.quote:
Nee! Wel in mijn buikquote:
Die in haar buik zitten dus niet in de vriezerquote:
Heb jij limoncello in jouw vriezer?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Die in haar buik zitten dus niet in de vriezer
Zeker niet!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:12 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb jij limoncello in jouw vriezer?
Nee, bah.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt iemand die Vietnamese loempia's in de vriezer heeft liggen.
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb jij alfabet aardappeltjes in je vriezer om te kunnen spellen en eten tegelijk?![]()
[ link | afbeelding ]
Dit lijkt me een longshotquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb jij alfabet aardappeltjes in je vriezer om te kunnen spellen en eten tegelijk?![]()
[ link | afbeelding ]
Helaas, ik heb nog wel biefstuk, riblappen, hamburgers en rookworsten uit een vleespakket van de biologische boer liggen als het om echt vlees gaatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, da's maar beter ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:39 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Helaas, ik heb nog wel biefstuk, riblappen, hamburgers en rookworsten uit een vleespakket van de biologische boer liggen als het om echt vlees gaat
Een raadspelquote:
zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:24 schreef Arizona het volgende:
@:geitenkamp heb je een Dr Oetker pizza in de vriezer?
Nee, bitterballen zijn voor VVDers.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:32 schreef summer2bird het volgende:
@:tong80 liggen er bij jou bitterballen in de vriezer?
Nee joh, die komen voornamelijk uit de kast gevallen.quote:
Mis poes!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:55 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Een raadspel
In jouw geval denk ik dat er nog een bak zelf gemaakte soep van een half jaar oud in de vriezer ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |