Wat leukquote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Ja, wij zijn 2 (twee!) dagen in de Efteling momenteel, en hebben dit vandaag kunnen beoordelen.
Precies, en zelfs op een rustige dag ben je toch wel de hele dag bezig om alles (soms een paar keer dan) te bezoeken.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Twee dagen Efteling is heerlijk, dan kun je lekker op je gemak rondlopen en de attracties doen
Oh neeeeeeeeequote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dit betrof New Mexico. Mijn woorden waren minder subtiel dan die van Fokai.
(Ik zei iets van sukkel wat doe je nu
En een van mijn lievelingsschalen is nu kapot, want hij liet de ovenschaal vallen op de slaschaal
En hoe vindt de kleine het?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en zelfs op een rustige dag ben je toch wel de hele dag bezig om alles (soms een paar keer dan) te bezoeken.
Hij heeft nu de lengte dat hij in de meeste dingen mag. Max en Moritz hebben we dus meerdere malen gedaan en Joris en de Draak en Vogelrok ook al een keer. De Python ging hem nog te verquote:
Oh leukquote:Op zondag 12 maart 2023 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft nu de lengte dat hij in de meeste dingen mag. Max en Moritz hebben we dus meerdere malen gedaan en Joris en de Draak en Vogelrok ook al een keer. De Python ging hem nog te ver
Welke attractie moeten we zeker proberen bij de Esfteling?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Ja, wij zijn 2 (twee!) dagen in de Efteling momenteel, en hebben dit vandaag kunnen beoordelen.
Ik verheug me vooral op het Spookslot, de Bob, Polka Marina en Monsieur Cannibalequote:Op zondag 12 maart 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke attractie moeten we zeker proberen bij de Esfteling?
Ik denk niet dat de Efteling echt ‘hidden gems’ heeft, misschien dingen die de één leuker vindt dan de ander. Ik vind een ritje in de stoomtrein er altijd wel bijhoren en de klassieke attracties op het Anton Pieckplein ook altijd leuk.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke attractie moeten we zeker proberen bij de Esfteling?
De Roeivijver was ook weer een genot hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik verheug me vooral op het Spookslot, de Bob, Polka Marina en Monsieur Cannibale
Hij was eigenwijs en heeft niet lang gekoeld en nu heeft hij zere vingers.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee![]()
![]()
Arme ovenschaalEn heeft New Mexico op tijd losgelaten of heeft hij nu een permanente ovenwant?
[ afbeelding ]
De Stoomtrein vind ik ook heel leukquote:Op zondag 12 maart 2023 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Efteling echt ‘hidden gems’ heeft, misschien dingen die de één leuker vindt dan de ander. Ik vind een ritje in de stoomtrein er altijd wel bijhoren en de klassieke attracties op het Anton Pieckplein ook altijd leuk.
Daar ben ik echt nog nooit in geweest.quote:
Die protesten als beelden gebruikenquote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die protesten als beelden gebruiken![]()
Dat zij ook stemmen
Dat is echt een hele rare ja. Wat is de boodschapquote:
Laat de wappies niet de macht grijpenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare ja. Wat is de boodschap
Dat doen bijna alle partijenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de SP radio reclame ook gek. Die doen net alsof het Tweede kamerverkiezingen zijn.
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij was eigenwijs en heeft niet lang gekoeld en nu heeft hij zere vingers.
Bedankt. Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er hier geen fans zijn van Carnaval Festival.
Dan Marijnissen op de verkiezingsposter zettenquote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de SP radio reclame ook gek. Die doen net alsof het Tweede kamerverkiezingen zijn.
Jan?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan Marijnissen op de verkiezingsposter zetten
zijn dochterquote:
Ik ben ook nog steeds van mening dat het destijds niet handig aangepakt is, door haar meteen als lijsttrekker te introduceren. Ze had beter een jaar of vier in de kamer kunnen meedraaien en dán naar vorenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nee, daar heb ik niks mee.
Als ik er ben en de rij is niet te lang ga ik er gewoon inquote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben weer thuis en heb ginger nuts, custard creams, shrortbread en nog wat andere lekkere dingen meegenomen
Niks alcoholisch? En hoe heb je het gehad?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben weer thuis en heb ginger nuts, custard creams, shrortbread en nog wat andere lekkere dingen meegenomen
Ik was met het vliegtuig, dus vloeistof was lastig. Bij de douane moest mijn bagage nog extra gecontroleerd worden om te bewijzen dat ik een blik haggis had (wat prima is) en geen soep (mag niet, want vloeistof)quote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Niks alcoholisch? En hoe heb je het gehad?
Dat is dan afgesprokenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik er ben en de rij is niet te lang ga ik er gewoon in
Oja dat is onhandig dan. Ik had toch liever soep dan Haggis gehadquote:Op zondag 12 maart 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was met het vliegtuig, dus vloeistof was lastig. Bij de douane moest mijn bagage nog extra gecontroleerd worden om te bewijzen dat ik een blik haggis had (wat prima is) en geen soep (mag niet, want vloeistof)
Het was leuk, maar wel enorm gedoe gehad met de Airbnb. De sleutel zat niet in de lockbox, een van de wc's was helemaal verstopt en het tapijt in de woonkamer had flinke waterschade, wat ook nogal muf rook. Daarnaast waren er nog wat andere problemen, dus dat was geen lekker begin. Ik was met wat oude vrienden en dat was leuk, maar ik heb wel gemerkt dat ik in mijn eentje de dagen heel anders ingedeeld zou hebben. Op vrijdag hebben we meer dan 2 uur in koffietentjes gezeten. Dat kan best gezellig zijn, maar daarvoor hoef je niet naar het buitenland natuurlijk
Dat gelukkig welquote:Op zondag 12 maart 2023 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is onhandig dan. Ik had toch liever soep dan Haggis gehad![]()
Ohh hmm klinkt als prima, maar niet helemaal top. Was het wel gezellig?
Was je op vakantie? Waar ben je naar toe geweest?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Paar dagen naar Edinburgh geweestquote:Op zondag 12 maart 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was je op vakantie? Waar ben je naar toe geweest?
Fan van carnaval festival meldt zich.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgenquote:
Die gang met pinguïns is wel maar matigquote:Op maandag 13 maart 2023 05:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fan van carnaval festival meldt zich.ik word zelfs nog steeds blij van het liedje
@Momo vindt hier ongetwijfeld wat van.quote:
Die gang waar je achterover naar het plafond ligt te staren is matig, ik zeg niet dat de pinguïns matig zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:momo vindt hier ongetwijfeld wat van.
Deze vind ik ook schattigquote:Op maandag 13 maart 2023 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Die gang waar je achterover naar het plafond ligt te staren is matig, ik zeg niet dat de pinguïns matig zijn
[ afbeelding ]
Niks mis mee
[ afbeelding ]
Saaaaaaaaaai
Ik ook hoorquote:
Ha hier idem ditoquote:Op maandag 13 maart 2023 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Vind Carnaval Festival wel onmisbaar bij een bezoekje aan de Efteling!
Ik heb met het Volk van Laaf niet zoveel, dat stukje wil ik nog wel overslaan.
De Laven loop ik nog wel eens langs omdat het vlakbij Villa Volta en Droomvlucht ligt, maar echt lang ben ik daar nooit meerquote:Op maandag 13 maart 2023 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Vind Carnaval Festival wel onmisbaar bij een bezoekje aan de Efteling!
Ik heb met het Volk van Laaf niet zoveel, dat stukje wil ik nog wel overslaan.
Klopt! En nog steeds in kringloopwinkels te vindenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ha hier idem ditoIk heb nooit zoveel met laven gehad. Je had toen ooit ook eens die hele rage waarbij sommige mensen overal die dingen hadden staan.. En volgens mij zelfs dat je ze bij een spaaractie kon sparen.
Prima zonnetje vandaag hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:51 schreef Arizona het volgende:
Ik zou zó graag een weekje naar de zon gaan nu. Ben zo klaar met dit weer![]()
En dan lees je dat er in Spanje dit weekend hitterecords gebroken zijn![]()
(Klimaattechnisch wel verontrustend natuurlijk, maar mij als persoon trekt die warmte me nu wel)
Ojaaa! Een bevriend stel had inderdaad overal Laven in hun huis, tot op de wc aan toequote:Op maandag 13 maart 2023 12:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ha hier idem ditoIk heb nooit zoveel met laven gehad. Je had toen ooit ook eens die hele rage waarbij sommige mensen overal die dingen hadden staan.. En volgens mij zelfs dat je ze bij een spaaractie kon sparen.
Met Arineefje ben il nog wel in de monorail geweest, maar die was vooral leuk omdat je zo hoog boven de grond een ritje maakte en niet zozeer vanwege de Lavenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De Laven loop ik nog wel eens langs omdat het vlakbij Villa Volta en Droomvlucht ligt, maar echt lang ben ik daar nooit meer
[..]
Klopt! En nog steeds in kringloopwinkels te vinden
Ja, het waait behoorlijk hierquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
Als ik het buiten zo hoor zou je bijna denken dat het stormtBij jullie ook zo erg?
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
Als ik het buiten zo hoor zou je bijna denken dat het stormtBij jullie ook zo erg?
Harde woei inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
Wij staan nu te wachten voor de Monorail van het Land van Laaf-oh-Laaf!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojaaa! Een bevriend stel had inderdaad overal Laven in hun huis, tot op de wc aan toe
[..]
Met Arineefje ben il nog wel in de monorail geweest, maar die was vooral leuk omdat je zo hoog boven de grond een ritje maakte en niet zozeer vanwege de Laven
Zijn jullie al in het Fairytale-bos geweest?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij staan nu te wachten voor de Monorail van het Land van Laaf-oh-Laaf!
(Wat verder wel heel erg matig is trouwens)
Jazeker, voor het eerst in 30 jaar ofzo. Het viel me niet tegen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn jullie al in het Fairytale-bos geweest?
Was Speelbos Nest! eigenlijk al geprobeerd of vindt de kleine dat al niet leuk meer?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Fred_B het volgende:
We komen nu net uit de Mallemolen op het Anton Pieckplein. Daar draait iedereen zijn rondje mee en blijft je paard nooit lang leeg.
Papa brak wel bijna zijn nek bij het afstappen trouwens, maar daar zijn gelukkig geen beelden van
De Stoomcarroussel vind ik ook heel mooi ja! Diorama is ook leuk om doorheen te lopenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd gisteren gevraagd naar pareltjes, ik zie in ieder geval een flinke onderwaardering voor het Volk van Laaf
Qua dingen die niet te missen zijn (als je de tijd hebt zoals @:Fred_B nu), zou ik ook nog de Stoomcarrousel, het Diorama en het Efteling Museum willen noemen
Is de Piraña Colada eigenlijk open nu in de winter?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Fred_B het volgende:
We komen nu net uit de Mallemolen op het Anton Pieckplein. Daar draait iedereen zijn rondje mee en blijft je paard nooit lang leeg.
Papa brak wel bijna zijn nek bij het afstappen trouwens, maar daar zijn gelukkig geen beelden van
Hij (5 jaar dus) vond dat zonde van de tijd en het geld om in een speeltuin te gaan die thuis ook wel hebben. Dus ik weet het nietquote:Op maandag 13 maart 2023 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was Speelbos Nest! eigenlijk al geprobeerd of vindt de kleine dat al niet leuk meer?
Diorama heeft zeker watquote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Er werd gisteren gevraagd naar pareltjes, ik zie in ieder geval een flinke onderwaardering voor het Volk van Laaf
Qua dingen die niet te missen zijn (als je de tijd hebt zoals @:Fred_B nu), zou ik ook nog de Stoomcarrousel, het Diorama en het Efteling Museum willen noemen
Verstandige knul!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij (5 jaar dus) vond dat zonde van de tijd en het geld om in een speeltuin te gaan die thuis ook wel hebben. Dus ik weet het niet
Zo te zien welquote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is de Piraña Colada eigenlijk open nu in de winter?
Verstandige jongen. Lees je even mee, Fons Jurgens?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij (5 jaar dus) vond dat zonde van de tijd en het geld om in een speeltuin te gaan die thuis ook wel hebben. Dus ik weet het niet
Oh de Vogelrokquote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu in de Eurovisie Carnaval Festival en de Vogelrok Hallelujah trouwens!
Leuk hoor om een soort van live efteling verslag van je te lezenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu in de Eurovisie Carnaval Festival en de Vogelrok Hallelujah trouwens!
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef Fred_B het volgende:
We hebben BirdsNest zojuist toch nog geprobeerd. Het zag er voor mij uit als een doorsnee speeltuin. Maar het vulde mooi de tijd terwijl ik even in de Rise Like A Python was.
Leukquote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
Hey @:H_T, jij was toch fan van de Jan van Haasteren puzzels?
Ga je mee hierheen? https://www.stadsmuseum-h(...)kheid-op-een-stukje/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik heb er een paar, die heb ik allemaal gekregenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
Hey @:H_T, jij was toch fan van de Jan van Haasteren puzzels?
Ga je mee hierheen? https://www.stadsmuseum-h(...)kheid-op-een-stukje/
Ha. Kom ookquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb ook een paar Jan van Haasteren puzzels hier liggen
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zal voor je duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, na nog eens de Villa Voltare en 3 rondjes in de My Impossible Droomvlucht is het voor vandaag ook wel klaarquote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik er ben en de rij is niet te lang ga ik er gewoon in
Jaaa dan gaan we samen in Carnaval Festival bij de ESFtelingquote:Op maandag 13 maart 2023 05:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fan van carnaval festival meldt zich.ik word zelfs nog steeds blij van het liedje
Jazeker. Ik ben ook met de paraplu naar mijn werk gegaanquote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Yesse het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:37 schreef Fred_B het volgende:
De Maxine & Moritz & Franklin Brown en de Fata Goedemorgen Morgana om in ESFteling-sferen te blijven dus.
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij staan nu te wachten voor de Monorail van het Land van Laaf-oh-Laaf!
quote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef Fred_B het volgende:
We hebben BirdsNest zojuist toch nog geprobeerd. Het zag er voor mij uit als een doorsnee speeltuin. Maar het vulde mooi de tijd terwijl ik even in de Rise Like A Python was.
quote:
Je schudt ze uit de mouw, Fred!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:01 schreef Fred_B het volgende:
Er moeten nog 2 komen: Armenië en Georgië, verder duurt het bij sommige landen soms ook even voordat het op Spotify staat.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Zie ik het nou goed dat alle liedjes inmiddels bekend zijn? Dat zouden er dan 37 moeten zijn, maar deze officiële (?) playlist heeft er 32
Eurovision 2023 · Playlist · 32 songs · 620.8K likes
Ik zoek de volledige playlist op Spotify
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik noem maar even iets wat in me opkomt: ESF, het subforum over het Songfestival, hartstikke gemoedelijk plekje waar je prima rustig kunt keuvelen zonder allerlei storende dingen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou je het ESF, CRE en HOB als subforum aanraden. Lieve en aardige mensen en af en toe in voor grapje.
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:37 schreef yvonne het volgende:
Zijn hier songfestivalliefhebbers?
Eurovisie Songfestival
Zo'n leuk forum!
De enige ophef hier gebeurt wanneer het verkeerde liedje wordt gekozen in een nationale voorronde.quote:
Maar dan gaat het ook meteen flink los.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
De enige ophef hier gebeurt wanneer het verkeerde liedje wordt gekozen in een nationale voorronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |