Dát vind ik dan weer kwestie van ego(centrisch)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijden
Sinds waneer rijdt Stroll voor Alpinequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
[boardradio Alpine -> STR] : moeilijk verstaan , maar in de achtergrond zegt Stroll idd iets terug met 'it's the hands' ......
.........
ja wellicht, nu moet ie morgen gaan jankenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dát vind ik dan weer kwestie van ego(centrisch)
Misschien kon het wel 1 uurtje, maar nog nog een keer een uur is het moeilijker. En dan morgen nog 2 sessies en de race gaat teveel worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijden
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wellicht, nu moet ie morgen gaan janken
LOLquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
Mercedes gaat wel lang door met sandbaggen, dit jaar.
Ik wil de Kwali morgen nog wel afwachten ;-)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
Ja dan had ie toch vanochtend ook al kunnen zeggen als ik nog een uurtje moet zo dan lukt het niet? Zijn sportmensen, die horen hun lichaam te kennenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien kon het wel 1 uurtje, maar nog nog een keer een uur is het moeilijker. En dan morgen nog 2 sessies en de race gaat teveel worden.
Die krijgt zo z'n helm niet af, met die smile op z'n gezicht.quote:
Ik snap op zich wel dat dat moeilijk in te schatten is. Maar als je nu al tijdens 1,5 training teveel pijn hebt om normaal te kunnen sturen, wordt een hele race natuurlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dan had ie toch vanochtend ook al kunnen zeggen als ik nog een uurtje moet zo dan lukt het niet? Zijn sportmensen, die horen hun lichaam te kennen
Verkeerde outfit!quote:
de mensen om hem heen dan... nu gooi je gewoon een race weg omdat drugovic niet kan trainenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat dat moeilijk in te schatten is. Maar als je nu al tijdens 1,5 training teveel pijn hebt om normaal te kunnen sturen, wordt een hele race natuurlijk helemaal niks.
Morgen Drugpvic in FP3, kwali en zondag de race, dan een De Vries Monza doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de mensen om hem heen dan... nu gooi je gewoon een race weg omdat drugovic niet kan trainen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen Drugpvic in FP3, kwali en zondag de race, dan een De Vries Monza doen
quote:
sorry, Aston Martin. (in de haast getiktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds waneer rijdt Stroll voor Alpine
Sporters overschatten juist vaak hoeveel het lichaam aan kan en gooien er dan een sloot pijnstillers in.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dan had ie toch vanochtend ook al kunnen zeggen als ik nog een uurtje moet zo dan lukt het niet? Zijn sportmensen, die horen hun lichaam te kennen
Gelukkig heeft-ie in elk geval vorige week kunnen testen op dezelfde baan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de mensen om hem heen dan... nu gooi je gewoon een race weg omdat drugovic niet kan trainen
Geldquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:25 schreef Tarado het volgende:
Zo'n Stroll dat kan toch niet? Ik begrijp daar niets van.
Die heeft natuurlijk al wel getest in deze auto en op deze baan, het is niet helemaal nieuw voor hemquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooral ego, denk ik in dit geval.quote:
Uiteraard, maar als je papa het team betaald krijgt dat ego ook zijn zin.quote:
Dat speelt wel mee, ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je papa het team betaald krijgt dat ego ook zijn zin.
We gaan het zien morgen in de kwali waar ze staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
Als hij lichamelijk echt schade op kan lopen door te rijden, ga ik er vanuit dat het team hem wel naar huis stuurt, maar dat is dan waarschijnlijk niet het geval. En als Lance het dan wil proberen, gebeurt het gewoon ja.. al kan dat na vandaag anders zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gezondheid speelt ook wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stroll uit de auto geholpen na afloop van FP2.
Dit gaat het nooit halen bij de FIA neem ik aan. Ze moeten binnen 10 seconden, zelfstandig, uit de wagen kunnen klimmen toch?
Ik hoop dat de FIA/stewards gaan ingrijpenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:51 schreef Starflyer het volgende:
Hij denkt in ieder geval dat hij nog steeds kan rijden dit weekend.
https://www.motorsportwee(...)p2-wrist-discomfort/
Als het medisch mag en Stroll wil, tja. Hij heeft natuurlijk gewoon een contract om daar te rijden dus dan kan het team weinig anders.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij lichamelijk echt schade op kan lopen door te rijden, ga ik er vanuit dat het team hem wel naar huis stuurt, maar dat is dan waarschijnlijk niet het geval. En als Lance het dan wil proberen, gebeurt het gewoon ja.. al kan dat na vandaag anders zijn
Een strijd tussen Verstappen en Alonso dit seizoen lijkt me echt fantastisch. Al blijft het een kwestie van eerst zien, dan geloven.quote:
Met die polsen van Stroll is het wishfull thinkingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ik wil graag een potje van de pijnstillers die Lance slikt.
Uiteraard, maar je kunt als team ook je werknemer beschermen als je ziet dat het echt niet werkt op deze manier.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het medisch mag en Stroll wil, tja. Hij heeft natuurlijk gewoon een contract om daar te rijden dus dan kan het team weinig anders.
Volgens mij, maar weet dat niet zeker, kan de FIA besluiten om 'm niet te laten rijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het medisch mag en Stroll wil, tja. Hij heeft natuurlijk gewoon een contract om daar te rijden dus dan kan het team weinig anders.
Dan zal daar toch wel een medische motivatie bij moeten, me dunkt. Een (dringend) advies geven zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij, maar weet dat niet zeker, kan de FIA besluiten om 'm niet te laten rijden.
Iemand die niet fatsoenlijk kan sturen lijkt mij een gegronde medische motivatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zal daar toch wel een medische motivatie bij moeten, me dunkt. Een (dringend) advies geven zou ook nog kunnen.
Behalve dan dat zoiets dan dus medisch vastgesteld moet zijn door een arts. Dat kan niet zomaar een of andere FIA-bobo beslissen vanachter een tafeltje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iemand die niet fatsoenlijk kan sturen lijkt mij een gegronde medische motivatie.
De FIA-arts wel. Die heeft in eerste instantie ook goedgekeurd dat hij mag rijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve dan dat zoiets dan dus medisch vastgesteld moet zijn door een arts. Dat kan niet zomaar een of andere FIA-bobo beslissen vanachter een tafeltje.
Mss kan een ander team een klacht indienen, en dan moet (dus andersom) Aston Martin/ Stroll met een onafhankelijke medische verklaring moet komen dat het geen gevaar op hoeft te leveren .....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve dan dat zoiets dan dus medisch vastgesteld moet zijn door een arts. Dat kan niet zomaar een of andere FIA-bobo beslissen vanachter een tafeltje.
De FIA-arts zou wellicht een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De FIA-arts wel. Die heeft in eerste instantie ook goedgekeurd dat hij mag rijden.
Na de uitspraken op de boordradio, lijkt het me wel mogelijk om hem dat te verbieden, al was het maar omdat hij hierdoor een gevaar is voor anderen op de baan.
Dat klinkt als iets wat wel een stukje sterker is dan de standaard NSAIDs...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ik wil graag een potje van de pijnstillers die Lance slikt.
Ik betaal niks. Turkije F1 tv route gedaan en gedeeld met 3 manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Heb nu F1 tv, omdat ik dat gekut met illegale streams zat ben![]()
Deze post krijgt van mij een likequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Ik heb dat 3 jaar gelden besloten, was compleet klaar met dat geklooi. Voor die 3 euro per wedstrijd is het mij het waard. Ook de bijkomende streams met sectortijden en boardcams is soms erg leuk om erbij te pakken als je wat dieper in de wedstrijd wil duiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Zou inderdaad tof zijn, denk ook wel dat ze er redelijk bij zitten maar dat ze na de eerste updates weer weg gaan zakken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wat de kwalificatie gaat doen, we weten dat Aston Martin goed op weg is, maar die zullen toch niet mee gaan doen om het kampioenschap?
lijkt me wel tof overigens.
Gewoon een realistisch verhaal, en ergens vind ik het wel jammer.quote:
Het doet me denken aan de turbo-hybrid jaren dat Red Bull tevergeefs probeerde om Mercedes te pakken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een realistisch verhaal, en ergens vind ik het wel jammer.
Zo voelt het wel ja, hoop dat ze in het loop van dit seizoen toch dichterbij gaan komen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de turbo-hybrid jaren dat Red Bull tevergeefs probeerde om Mercedes te pakken.
Vol goede moed de wintertests in om daar vervolgens te moeten concluderen dat men een verkeerd pad ingeslagen was.
Voor Hamilton is een goede tweede helft waarschijnlijk niet genoeg om voor WDC te kunnen gaan. Ook wel een beetje de vibe van de laatste jaren van Schumacherquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja, hoop dat ze in het loop van dit seizoen toch dichterbij gaan komen.
Daarop terug komend, toevallig dat ik jou net dit zie zeggen en wilde er al over beginnen, want:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wat de kwalificatie gaat doen, we weten dat Aston Martin goed op weg is, maar die zullen toch niet mee gaan doen om het kampioenschap?
lijkt me wel tof overigens.
Een derde wereldtitel na 17 jaar zou een record zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nooit aan hem getwijfeld. Echt mooi.
Ik gun hem zijn derde. 😊
Nog even vijf jaar Alonso (41). Vamos¡¡¡quote:Fangio is the oldest winner of the World Drivers' Championship; he was 46 years and 41 days old when he won the 1957 title.
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonsoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voor Hamilton is een goede tweede helft waarschijnlijk niet genoeg om voor WDC te kunnen gaan. Ook wel een beetje de vibe van de laatste jaren van Schumacher
Renault !quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Een derde wereldtitel na 17 jaar zou een record zijn.
[..]
Nog even vijf jaar Alonso (41). Vamos¡¡¡
Fangio was nog in de zwart/wit tijd, dat kun je amper meetellenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Een derde wereldtitel na 17 jaar zou een record zijn.
[..]
Nog even vijf jaar Alonso (41). Vamos¡¡¡
[ afbeelding ]
Ze schijnen al bezig te zijn met een aangepast concept met andere sidepods volgens F1.comquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja, hoop dat ze in het loop van dit seizoen toch dichterbij gaan komen.
Ze moeten ook wel actie gaan ondernemen, dat het op deze manier niet gaat lukken is nu eigenlijk al vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze schijnen al bezig te zijn met een aangepast concept met andere sidepods volgens F1.com
Hij versloeg in ieder geval al die jonkies in die tijd. Heeft nog steeds relatief de meeste overwinningen, poles en podiums.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Fangio was nog in de zwart/wit tijd, dat kun je amper meetellen
Reed MERC niet met/ zonder sidepods vorig testweekend...?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze schijnen al bezig te zijn met een aangepast concept met andere sidepods volgens F1.com
Ik niet. Zowel hij als Toto kunnen m.i. wel een lesje nederigheid gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonso) dan al een flinke voorsprong te pakken heeft, maar toch zie ik Lewis toch het liefst vooraan meedoen.
Nou, 'al'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen dachten ze nog dat het aan de rijhoogte lag en de aanpassing aan de regels ze zou helpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, 'al'Daar hadden ze vorig jaar al mee moeten beginnen, lijkt me toch. Het was gelijk duidelijk dat die auto van ze niet werkt.
Lewis is gewoon een bijzondere persoonlijkheid, maar Toto gun ik dit eigenlijk ook wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Zowel hij als Toto kunnen m.i. wel een lesje nederigheid gebruiken.
Sorry, not sorry.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonso) dan al een flinke voorsprong te pakken heeft, maar toch zie ik Lewis toch het liefst vooraan meedoen.
Lewis kan daar toch prima bij?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat Whiskers zegt. Liever een Nando, Lando of toch Ferrari.
Eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Zowel hij als Toto kunnen m.i. wel een lesje nederigheid gebruiken.
Sorry, not sorry.
Oke, ik denk er anders over.quote:
Hij hoeft ook niet te winnen. Het mooiste is nou net als de auto er wel bij zit, maar Hamilton niet wint.quote:
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Gevechten tussen Verstappen, Alonso en Hamilton lijkt mij echt puur genot
Dát.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.
De wagen hoeft er dus wat mij betreft ook niet bij te zitten. Toto kan dat lesje nederigheid ook prima gebruiken wat mij betreft. Eigenlijk nog meer dan Hamilton zelfs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet te winnen. Het mooiste is nou net als de auto er wel bij zit, maar Hamilton niet wint.
Dus genoeg spektakel en zat om over te lullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat soort spektakel kan ik missen als kiespijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus genoeg spektakel en zat om over te lullen
Was ook een grapje, ik snap je puntquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat soort spektakel kan ik missen als kiespijn
Yeah, er zijn teams die beter zijn in winnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De wagen hoeft er dus wat mij betreft ook niet bij te zitten. Toto kan dat lesje nederigheid ook prima gebruiken wat mij betreft. Eigenlijk nog meer dan Hamilton zelfs.
Komt nauwelijks voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang er maar drie verschillende auto's gaan strijden om de titel ben ik meer dan tevreden.
Waren er maar meer mensen zo nederig als jij en niet hatelijk. Laten we zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang er maar drie verschillende auto's gaan strijden om de titel ben ik meer dan tevreden.
Doet er niks aan af. Ik wil gewoon een leuke strijd om die titel zien. Al is het met Bottas, Hulkenberg en Stroll. Really dont care.quote:
Roomser dan de Paus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zo nederig als jij en niet hatelijk. Laten we zelf het goede voorbeeld geven
Was niet op jou gericht, maar misschien moet CC zelf doen wat hij preekt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij nu even het schoolvoorbeeld.
Ben op dit moment negatief verrast door Ferrari, ook al zijn het 'nog maar' vrije trainingen. Had eigenlijk verwacht (en gehoopt) dat ze meteen weer zouden aanhaken bij RB. Titelstrijd Alonso/Max/Leclerc, zou smullen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt mijn 3de seizoen en ben erg tevreden. Gebruik een Firestick, dus kijk gewoon op mijn tv. Heb tijdens de race meestal mijn iPad dan op Max' onboard staan en luister daar mee met een dopje. Moet je wel even syncen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
En hij komt er altijd onterecht mee weg. Is nooit zijn schuld, krijgt nooit straf en dat maakt het ergerlijk.....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:20 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
En hij komt er altijd onterecht mee weg. Is nooit zijn schuld, krijgt nooit straf en dat maakt het ergerlijk.....
Als het over Hamilton gaat dan doen de feiten er vaak wat minder toe.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.
GEFELICITIJNquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Dat klopt ik overdrijf natuurlijk. Toch heeft zijn straf (naar mijn mening) meestal te weinig gevolgen voor hem op zijn uitslag in de race....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het over Hamilton gaat dan doen de feiten er vaak wat minder toe.
Tijn is nog maar 40? Hoe oud was hij toen hij op Fok kwam, 3?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Wat het vooral vaak is, is dat hij het tot een kunst heeft verheven om z'n tegenstander van de baan af te kegelen en zelf met minimale schade door te kunnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dat klopt ik overdrijf natuurlijk. Toch heeft zijn straf (naar mijn mening) meestal te weinig gevolgen voor hem op zijn uitslag in de race....
die straf op silverstone was echt wel een fopstraf...mede ook omdat ze zijn auto gewonnen konden fixen door de rode vlag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Fok is pas 24 dus 3 kan niet 🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Tijn is nog maar 40? Hoe oud was hij toen hij op Fok kwam, 3?
Dit is geen feit maar gewoon klinkklare onzin. Bewijs namelijk maar even.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.
Gefeliciteerd @Tijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
Zeker maar er zijn er wel meer er wel meer die ik het gun, Charles bijvoorbeeld maar het zou me toch verrassen als Verstappen morgen niet wint.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou het Alonso best wel gunnen, om morgen te winnen. Max P2, Checo P3. Zoiets bijvoorbeeld.
Alles kan, eens. Maar als Ferrari hier het podium behaalt hebben ze een flinke stap gemaakt. En we weten het eigenlijk pas na morgen. Kwalificatie zal heel erg spannend worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar er zijn er wel meer er wel meer die ik het gun, Charles bijvoorbeeld maar het zou me toch verrassen als Verstappen morgen niet wint.
Ik gun het Sainz eerder dan Leclercquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar er zijn er wel meer er wel meer die ik het gun, Charles bijvoorbeeld maar het zou me toch verrassen als Verstappen morgen niet wint.
Trol-uurtje weer begonnen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.
Die gun ik het ook wel hoor maar denk toch dat Leclerc de snellere van de twee is als de auto weer snel is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gun het Sainz eerder dan Leclerc
dit zijn gewoon feiten hoor en idd er mag een hoop van de Mods......quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Trol-uurtje weer begonnen?
Blijkbaar mag hier alles van de Mods
Ik weet het niet, als Verstappen de boel op orde heeft dan moet hij het vandaag ruim redden met Perez op gepaste afstand en wie weet Alonso op P3, maar wat ze zelf al zeggen kwalificatie is minder belangrijk met deze auto's op deze baan, racepace is king.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles kan, eens. Maar als Ferrari hier het podium behaalt hebben ze een flinke stap gemaakt. En we weten het eigenlijk pas na morgen. Kwalificatie zal heel erg spannend worden.
De racepace zat volgens mij wel goed, bij beide Red Bulls. Maar toch, het is en blijft sport en alles kan gebeuren. Wat het ook weer leuk en spannend maakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
dit zijn gewoon feiten hoor en idd er mag een hoop van de Mods......
Sure..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
dit zijn gewoon feiten hoor en idd er mag een hoop van de Mods......
Als de Vries punten pakt hier ben ik al heel erg positief verrastquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Vries op de achterste rij of gaat hij toch minstens 2 man achter zich houden vandaag?
Punten lijkt me wel echt te veel gevraagd, tenzij er de nodige uitvallers zijn. Op pure snelheid lijkt Alpha Tauri wel een probleem te hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als de Vries punten pakt hier ben ik al heel erg positief verrast
Whut?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sure..
De geheime afspraken tussen Horner en Masi zijn net zo goed gewoon een feit
@Tijn is iets jongerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dus @:Tijn is Jos? Gefeliciteerd! en leuk dat je meepost Jos.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sure..
De geheime afspraken tussen Horner en Masi zijn net zo goed gewoon een feit
Dit. Vaak kan hij gewoon door terwijl de persoon die hij eraf peert uit de race ligt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat het vooral vaak is, is dat hij het tot een kunst heeft verheven om z'n tegenstander van de baan af te kegelen en zelf met minimale schade door te kunnen.
Na jarenlange dominantie (en irritatie) gun ik ze hetzelfde lot als ferrari, groot qua naam maar matig qua resultaten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als AM het stokje overneemt heb ik er ook geen moeite mee, wat ik wel belangrijk vind is competitie bovenin en dan is 3 teams of zelfs meer altijd leuker dan 2.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Na jarenlange dominantie (en irritatie) gun ik ze hetzelfde lot als ferrari, groot qua naam maar matig qua resultaten.
Liever zie ik een strijd tussen 3-4 teams vooraan waarvan Mercedes er geen is.
De AT is wel zorgelijk trouwens.
Dat is toch op elke baan zo behalve Monaco ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als Verstappen de boel op orde heeft dan moet hij het vandaag ruim redden met Perez op gepaste afstand en wie weet Alonso op P3, maar wat ze zelf al zeggen kwalificatie is minder belangrijk met deze auto's op deze baan, racepace is king.
Zullen er wel wat meer zijn dan Monaco maar het is inderdaad minder belangrijk sinds vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:58 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Dat is toch op elke baan zo behalve Monaco ?
dat zagen we vorig jaar ook al, pole stelde niet zoveel voor
Als ze het aan Stroll zelf overlaten dan doet hij gewoon mee en approved by FIA schijnt, hoe weet ik niet maar dan houdt het wel op.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze kunnen het met Stroll toch nog aankijken in deze sessie. Als het echt problematisch is kan Drugovich alsnog instappen voor de quali.
Klopt, dat tikte ik hier gisteren ook al. Als Stroll zelf wil en de arts geeft akkoord dan gaat ie gewoon rijden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze het aan Stroll zelf overlaten dan doet hij gewoon mee en approved by FIA schijnt, hoe weet ik niet maar dan houdt het wel op.
Brood a 5 euro?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op tijd terug van de bakker en de kringloopwinkel
ergens tussen 3 en 4 euro, maar wel lekker broodquote:
@Grosjeanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ergens tussen 3 en 4 euro, maar wel lekker brood![]()
Beter dan supermarktbrood
Omdat het verplicht isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk HAAS bespaart op de pitmuur. Maar dan vraag ik me af: waarom zou je überhaupt 1 pitmuur meenemen. Je kan toch net zo goed gewoon in een trailer ergens zitten met wat schermen
Max 10 - Lewis 0quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef nils7 het volgende:
Lol de F1 app blijft hangen op T logo.
Wat is de stand?
Ham 1quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef nils7 het volgende:
Lol de F1 app blijft hangen op T logo.
Wat is de stand?
8ste wdc confirmedquote:
VER no time want nog niet naar buiten geweest.quote:
Ham 1quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VER no time want nog niet naar buiten geweest.
Van wiequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kleinigheidje![]()
Is leuk om te zeggen, net als vorig seizoen
Hij heeft nu de provisional polequote:
'How do I make this about Mercedes Benz?'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt erop alsof RBR en AM iedereen van MB hebben weggekocht.
Waarschijnlijk omdat ze ook op de harde band willen racen. En nu bekijken of dat haalbaar is.quote:
En Williams.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze ook op de harde band willen racen. En nu bekijken of dat haalbaar is.
Volgens mij was het magnussenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Hulk zit Max in de weg??🤔
In 2020 liet hij hem nog voor 😅🤭
AM heeft de head of aerodynamics van RBR weggekocht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zoiets (met terugwerkende kracht ook nog) bewijzen is natuurlijk heel lastig. Zeker omdat 'bewijs' vernietigd kan worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is geen feit maar gewoon klinkklare onzin. Bewijs namelijk maar even.
Feli, @Tijn !quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
Vorig jaar waren er users die eind mei nog dachten dat er zandzakken te dumpen warenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanmiddag gaan alle zandzakken eruit.
Als je beweert moet je bewijzen. Hele simpele wet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets (met terugwerkende kracht ook nog) bewijzen is natuurlijk heel lastig. Zeker omdat 'bewijs' vernietigd kan worden.
Maar ik vind het niet per se meteen "onzin", want ook dát is niet te bewijzen (en een mening)
Dit zijn twee verschillende onderwerpen.quote:Andere voorbeelden zijn o.a. FIArrari, de FIA die de hand boven Fellali hield... en bijvoorbeeld bepaalde vleugels, bodems en wat-zit-er-nog-meer-op-een-F1-auto goedkeurde dan wel oogluikend toestond.
Ferrari heeft centen zat voor vele ontwikkeling, dus kon ook veel uitproberen.
Onzin? Nee, dat zou ik ook niet per se willen zeggen. Maar op z'n minst erg opvallend elke keer dat Hamilton met dingen wegkomt, of mild wegkomt.
Ik dacht dat we verlost waren van deze grapjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:19 schreef Abdus18 het volgende:
Hey, ze hebben de zandzakken in de Merc gevonden
Het enige verschil met andere teams is dat Stroll eigenaar is van het team waar zijn zoon rijdt. Maar ook als papa Stroll geen team zou hebben, zou Lance een plekje in de F1 hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Gehrman het volgende:
Papa Stroll heeft een goede auto bij elkaar gekocht.
Ik voor de eerste GP ook nog. Sadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er users die eind mei nog dachten dat er zandzakken te dumpen waren
Dat ontken ik zeker niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je beweert moet je bewijzen. Hele simpele wet.
Ook dat ontken ik niet - Hamilton krijgt wel (eens) straf.quote:[..]
Dit zijn twee verschillende onderwerpen.
En nee Hamilton komt er niet mee weg.
Pole geeft geen punten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:25 schreef Newone82 het volgende:
Max maakte fout dus zet nog al in mijn geld op Max voor pole
Z'n tearoff tussen z'n eigen achterwielen gegooid.quote:
Dit kunnen we pas zeggen na de race denk ik.quote:
Hij rijdt niet in een Franse bak hè.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alonso zal morgen wel weer panne krijgen in de race.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:29 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
gooide zn tear-off weg en zag blijkbaar dat die linksachter ergens in kwam, remkoeling wss
Thanksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Z'n tearoff tussen z'n eigen achterwielen gegooid.
??quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alonso Aston Martin zal morgen wel weer panne krijgen in de race.
Zo zei Tedje dat nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:30 schreef Abdus18 het volgende:
Nja, iedereen heeft grotere spiegels he
Nieuwe regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |