Fangio was nog in de zwart/wit tijd, dat kun je amper meetellenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Een derde wereldtitel na 17 jaar zou een record zijn.
[..]
Nog even vijf jaar Alonso (41). Vamosˇˇˇ
[ afbeelding ]
Ze schijnen al bezig te zijn met een aangepast concept met andere sidepods volgens F1.comquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja, hoop dat ze in het loop van dit seizoen toch dichterbij gaan komen.
Ze moeten ook wel actie gaan ondernemen, dat het op deze manier niet gaat lukken is nu eigenlijk al vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze schijnen al bezig te zijn met een aangepast concept met andere sidepods volgens F1.com
Hij versloeg in ieder geval al die jonkies in die tijd. Heeft nog steeds relatief de meeste overwinningen, poles en podiums.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Fangio was nog in de zwart/wit tijd, dat kun je amper meetellen
Reed MERC niet met/ zonder sidepods vorig testweekend...?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze schijnen al bezig te zijn met een aangepast concept met andere sidepods volgens F1.com
Ik niet. Zowel hij als Toto kunnen m.i. wel een lesje nederigheid gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonso) dan al een flinke voorsprong te pakken heeft, maar toch zie ik Lewis toch het liefst vooraan meedoen.
Nou, 'al'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen dachten ze nog dat het aan de rijhoogte lag en de aanpassing aan de regels ze zou helpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, 'al'Daar hadden ze vorig jaar al mee moeten beginnen, lijkt me toch. Het was gelijk duidelijk dat die auto van ze niet werkt.
Lewis is gewoon een bijzondere persoonlijkheid, maar Toto gun ik dit eigenlijk ook wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Zowel hij als Toto kunnen m.i. wel een lesje nederigheid gebruiken.
Sorry, not sorry.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonso) dan al een flinke voorsprong te pakken heeft, maar toch zie ik Lewis toch het liefst vooraan meedoen.
Lewis kan daar toch prima bij?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat Whiskers zegt. Liever een Nando, Lando of toch Ferrari.
Eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Zowel hij als Toto kunnen m.i. wel een lesje nederigheid gebruiken.
Sorry, not sorry.
Oke, ik denk er anders over.quote:
Hij hoeft ook niet te winnen. Het mooiste is nou net als de auto er wel bij zit, maar Hamilton niet wint.quote:
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Gevechten tussen Verstappen, Alonso en Hamilton lijkt mij echt puur genot
Dát.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.
De wagen hoeft er dus wat mij betreft ook niet bij te zitten. Toto kan dat lesje nederigheid ook prima gebruiken wat mij betreft. Eigenlijk nog meer dan Hamilton zelfs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet te winnen. Het mooiste is nou net als de auto er wel bij zit, maar Hamilton niet wint.
Dus genoeg spektakel en zat om over te lullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.
Dat soort spektakel kan ik missen als kiespijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus genoeg spektakel en zat om over te lullen
Was ook een grapje, ik snap je puntquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat soort spektakel kan ik missen als kiespijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |