Iemand die niet fatsoenlijk kan sturen lijkt mij een gegronde medische motivatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zal daar toch wel een medische motivatie bij moeten, me dunkt. Een (dringend) advies geven zou ook nog kunnen.
Behalve dan dat zoiets dan dus medisch vastgesteld moet zijn door een arts. Dat kan niet zomaar een of andere FIA-bobo beslissen vanachter een tafeltje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iemand die niet fatsoenlijk kan sturen lijkt mij een gegronde medische motivatie.
De FIA-arts wel. Die heeft in eerste instantie ook goedgekeurd dat hij mag rijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve dan dat zoiets dan dus medisch vastgesteld moet zijn door een arts. Dat kan niet zomaar een of andere FIA-bobo beslissen vanachter een tafeltje.
Mss kan een ander team een klacht indienen, en dan moet (dus andersom) Aston Martin/ Stroll met een onafhankelijke medische verklaring moet komen dat het geen gevaar op hoeft te leveren .....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve dan dat zoiets dan dus medisch vastgesteld moet zijn door een arts. Dat kan niet zomaar een of andere FIA-bobo beslissen vanachter een tafeltje.
De FIA-arts zou wellicht een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De FIA-arts wel. Die heeft in eerste instantie ook goedgekeurd dat hij mag rijden.
Na de uitspraken op de boordradio, lijkt het me wel mogelijk om hem dat te verbieden, al was het maar omdat hij hierdoor een gevaar is voor anderen op de baan.
Dat klinkt als iets wat wel een stukje sterker is dan de standaard NSAIDs...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ik wil graag een potje van de pijnstillers die Lance slikt.
Ik betaal niks. Turkije F1 tv route gedaan en gedeeld met 3 manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Heb nu F1 tv, omdat ik dat gekut met illegale streams zat ben![]()
Deze post krijgt van mij een likequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Ik heb dat 3 jaar gelden besloten, was compleet klaar met dat geklooi. Voor die 3 euro per wedstrijd is het mij het waard. Ook de bijkomende streams met sectortijden en boardcams is soms erg leuk om erbij te pakken als je wat dieper in de wedstrijd wil duiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Zou inderdaad tof zijn, denk ook wel dat ze er redelijk bij zitten maar dat ze na de eerste updates weer weg gaan zakken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wat de kwalificatie gaat doen, we weten dat Aston Martin goed op weg is, maar die zullen toch niet mee gaan doen om het kampioenschap?
lijkt me wel tof overigens.
Gewoon een realistisch verhaal, en ergens vind ik het wel jammer.quote:
Het doet me denken aan de turbo-hybrid jaren dat Red Bull tevergeefs probeerde om Mercedes te pakken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een realistisch verhaal, en ergens vind ik het wel jammer.
Zo voelt het wel ja, hoop dat ze in het loop van dit seizoen toch dichterbij gaan komen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de turbo-hybrid jaren dat Red Bull tevergeefs probeerde om Mercedes te pakken.
Vol goede moed de wintertests in om daar vervolgens te moeten concluderen dat men een verkeerd pad ingeslagen was.
Voor Hamilton is een goede tweede helft waarschijnlijk niet genoeg om voor WDC te kunnen gaan. Ook wel een beetje de vibe van de laatste jaren van Schumacherquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja, hoop dat ze in het loop van dit seizoen toch dichterbij gaan komen.
Daarop terug komend, toevallig dat ik jou net dit zie zeggen en wilde er al over beginnen, want:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wat de kwalificatie gaat doen, we weten dat Aston Martin goed op weg is, maar die zullen toch niet mee gaan doen om het kampioenschap?
lijkt me wel tof overigens.
Een derde wereldtitel na 17 jaar zou een record zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nooit aan hem getwijfeld. Echt mooi.
Ik gun hem zijn derde. 😊
Nog even vijf jaar Alonso (41). Vamos¡¡¡quote:Fangio is the oldest winner of the World Drivers' Championship; he was 46 years and 41 days old when he won the 1957 title.
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonsoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voor Hamilton is een goede tweede helft waarschijnlijk niet genoeg om voor WDC te kunnen gaan. Ook wel een beetje de vibe van de laatste jaren van Schumacher
Renault !quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Een derde wereldtitel na 17 jaar zou een record zijn.
[..]
Nog even vijf jaar Alonso (41). Vamos¡¡¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |