Komt nauwelijks voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang er maar drie verschillende auto's gaan strijden om de titel ben ik meer dan tevreden.
Waren er maar meer mensen zo nederig als jij en niet hatelijk. Laten we zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang er maar drie verschillende auto's gaan strijden om de titel ben ik meer dan tevreden.
Doet er niks aan af. Ik wil gewoon een leuke strijd om die titel zien. Al is het met Bottas, Hulkenberg en Stroll. Really dont care.quote:
Roomser dan de Paus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zo nederig als jij en niet hatelijk. Laten we zelf het goede voorbeeld geven
Was niet op jou gericht, maar misschien moet CC zelf doen wat hij preekt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij nu even het schoolvoorbeeld.
Ben op dit moment negatief verrast door Ferrari, ook al zijn het 'nog maar' vrije trainingen. Had eigenlijk verwacht (en gehoopt) dat ze meteen weer zouden aanhaken bij RB. Titelstrijd Alonso/Max/Leclerc, zou smullen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt mijn 3de seizoen en ben erg tevreden. Gebruik een Firestick, dus kijk gewoon op mijn tv. Heb tijdens de race meestal mijn iPad dan op Max' onboard staan en luister daar mee met een dopje. Moet je wel even syncen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Heb nu F1 tv, omdat ik dat gekut met illegale streams zat ben![]()
En hij komt er altijd onterecht mee weg. Is nooit zijn schuld, krijgt nooit straf en dat maakt het ergerlijk.....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:20 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
En hij komt er altijd onterecht mee weg. Is nooit zijn schuld, krijgt nooit straf en dat maakt het ergerlijk.....
Als het over Hamilton gaat dan doen de feiten er vaak wat minder toe.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.
GEFELICITIJNquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Dat klopt ik overdrijf natuurlijk. Toch heeft zijn straf (naar mijn mening) meestal te weinig gevolgen voor hem op zijn uitslag in de race....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het over Hamilton gaat dan doen de feiten er vaak wat minder toe.
Tijn is nog maar 40? Hoe oud was hij toen hij op Fok kwam, 3?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Wat het vooral vaak is, is dat hij het tot een kunst heeft verheven om z'n tegenstander van de baan af te kegelen en zelf met minimale schade door te kunnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dat klopt ik overdrijf natuurlijk. Toch heeft zijn straf (naar mijn mening) meestal te weinig gevolgen voor hem op zijn uitslag in de race....
die straf op silverstone was echt wel een fopstraf...mede ook omdat ze zijn auto gewonnen konden fixen door de rode vlag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Fok is pas 24 dus 3 kan niet 🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Tijn is nog maar 40? Hoe oud was hij toen hij op Fok kwam, 3?
Dit is geen feit maar gewoon klinkklare onzin. Bewijs namelijk maar even.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.
Gefeliciteerd @Tijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
Zeker maar er zijn er wel meer er wel meer die ik het gun, Charles bijvoorbeeld maar het zou me toch verrassen als Verstappen morgen niet wint.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou het Alonso best wel gunnen, om morgen te winnen. Max P2, Checo P3. Zoiets bijvoorbeeld.
Alles kan, eens. Maar als Ferrari hier het podium behaalt hebben ze een flinke stap gemaakt. En we weten het eigenlijk pas na morgen. Kwalificatie zal heel erg spannend worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar er zijn er wel meer er wel meer die ik het gun, Charles bijvoorbeeld maar het zou me toch verrassen als Verstappen morgen niet wint.
Ik gun het Sainz eerder dan Leclercquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar er zijn er wel meer er wel meer die ik het gun, Charles bijvoorbeeld maar het zou me toch verrassen als Verstappen morgen niet wint.
Trol-uurtje weer begonnen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.
Die gun ik het ook wel hoor maar denk toch dat Leclerc de snellere van de twee is als de auto weer snel is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gun het Sainz eerder dan Leclerc
dit zijn gewoon feiten hoor en idd er mag een hoop van de Mods......quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Trol-uurtje weer begonnen?
Blijkbaar mag hier alles van de Mods
Ik weet het niet, als Verstappen de boel op orde heeft dan moet hij het vandaag ruim redden met Perez op gepaste afstand en wie weet Alonso op P3, maar wat ze zelf al zeggen kwalificatie is minder belangrijk met deze auto's op deze baan, racepace is king.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles kan, eens. Maar als Ferrari hier het podium behaalt hebben ze een flinke stap gemaakt. En we weten het eigenlijk pas na morgen. Kwalificatie zal heel erg spannend worden.
De racepace zat volgens mij wel goed, bij beide Red Bulls. Maar toch, het is en blijft sport en alles kan gebeuren. Wat het ook weer leuk en spannend maakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
dit zijn gewoon feiten hoor en idd er mag een hoop van de Mods......
Sure..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
dit zijn gewoon feiten hoor en idd er mag een hoop van de Mods......
Als de Vries punten pakt hier ben ik al heel erg positief verrastquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Vries op de achterste rij of gaat hij toch minstens 2 man achter zich houden vandaag?
Punten lijkt me wel echt te veel gevraagd, tenzij er de nodige uitvallers zijn. Op pure snelheid lijkt Alpha Tauri wel een probleem te hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als de Vries punten pakt hier ben ik al heel erg positief verrast
Whut?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sure..
De geheime afspraken tussen Horner en Masi zijn net zo goed gewoon een feit
@Tijn is iets jongerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dus @:Tijn is Jos? Gefeliciteerd! en leuk dat je meepost Jos.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sure..
De geheime afspraken tussen Horner en Masi zijn net zo goed gewoon een feit
Dit. Vaak kan hij gewoon door terwijl de persoon die hij eraf peert uit de race ligt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat het vooral vaak is, is dat hij het tot een kunst heeft verheven om z'n tegenstander van de baan af te kegelen en zelf met minimale schade door te kunnen.
Na jarenlange dominantie (en irritatie) gun ik ze hetzelfde lot als ferrari, groot qua naam maar matig qua resultaten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Max tegen die tijd (Of Alonso) dan al een flinke voorsprong te pakken heeft, maar toch zie ik Lewis toch het liefst vooraan meedoen.
Als AM het stokje overneemt heb ik er ook geen moeite mee, wat ik wel belangrijk vind is competitie bovenin en dan is 3 teams of zelfs meer altijd leuker dan 2.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Na jarenlange dominantie (en irritatie) gun ik ze hetzelfde lot als ferrari, groot qua naam maar matig qua resultaten.
Liever zie ik een strijd tussen 3-4 teams vooraan waarvan Mercedes er geen is.
De AT is wel zorgelijk trouwens.
Dat is toch op elke baan zo behalve Monaco ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als Verstappen de boel op orde heeft dan moet hij het vandaag ruim redden met Perez op gepaste afstand en wie weet Alonso op P3, maar wat ze zelf al zeggen kwalificatie is minder belangrijk met deze auto's op deze baan, racepace is king.
Zullen er wel wat meer zijn dan Monaco maar het is inderdaad minder belangrijk sinds vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:58 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Dat is toch op elke baan zo behalve Monaco ?
dat zagen we vorig jaar ook al, pole stelde niet zoveel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |