Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Gevechten tussen Verstappen, Alonso en Hamilton lijkt mij echt puur genot
Dát.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Hamilton daarbij komt gaat het altijd mis.
De wagen hoeft er dus wat mij betreft ook niet bij te zitten. Toto kan dat lesje nederigheid ook prima gebruiken wat mij betreft. Eigenlijk nog meer dan Hamilton zelfs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet te winnen. Het mooiste is nou net als de auto er wel bij zit, maar Hamilton niet wint.
Dus genoeg spektakel en zat om over te lullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat soort spektakel kan ik missen als kiespijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus genoeg spektakel en zat om over te lullen
Was ook een grapje, ik snap je puntquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat soort spektakel kan ik missen als kiespijn
Yeah, er zijn teams die beter zijn in winnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De wagen hoeft er dus wat mij betreft ook niet bij te zitten. Toto kan dat lesje nederigheid ook prima gebruiken wat mij betreft. Eigenlijk nog meer dan Hamilton zelfs.
Komt nauwelijks voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang er maar drie verschillende auto's gaan strijden om de titel ben ik meer dan tevreden.
Waren er maar meer mensen zo nederig als jij en niet hatelijk. Laten we zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang er maar drie verschillende auto's gaan strijden om de titel ben ik meer dan tevreden.
Doet er niks aan af. Ik wil gewoon een leuke strijd om die titel zien. Al is het met Bottas, Hulkenberg en Stroll. Really dont care.quote:
Roomser dan de Paus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zo nederig als jij en niet hatelijk. Laten we zelf het goede voorbeeld geven
Was niet op jou gericht, maar misschien moet CC zelf doen wat hij preekt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij nu even het schoolvoorbeeld.
Ben op dit moment negatief verrast door Ferrari, ook al zijn het 'nog maar' vrije trainingen. Had eigenlijk verwacht (en gehoopt) dat ze meteen weer zouden aanhaken bij RB. Titelstrijd Alonso/Max/Leclerc, zou smullen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt mijn 3de seizoen en ben erg tevreden. Gebruik een Firestick, dus kijk gewoon op mijn tv. Heb tijdens de race meestal mijn iPad dan op Max' onboard staan en luister daar mee met een dopje. Moet je wel even syncen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef streamjohan het volgende:
Heb nu F1 tv, omdat ik dat gekut met illegale streams zat ben![]()
En hij komt er altijd onterecht mee weg. Is nooit zijn schuld, krijgt nooit straf en dat maakt het ergerlijk.....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:20 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
En hij komt er altijd onterecht mee weg. Is nooit zijn schuld, krijgt nooit straf en dat maakt het ergerlijk.....
Als het over Hamilton gaat dan doen de feiten er vaak wat minder toe.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.
GEFELICITIJNquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Dat klopt ik overdrijf natuurlijk. Toch heeft zijn straf (naar mijn mening) meestal te weinig gevolgen voor hem op zijn uitslag in de race....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2x bij Albon kreeg hij straf, ook bij Max op Silverstone, net als vorig jaar met Alonso. Dat hij nooit straf krijgt is feitelijk onjuist.
Klopt. Zo negeren zijn fans alle feiten over achterkamer deals tussen Mercedes en de FIA die hem 6 titels hebben opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het over Hamilton gaat dan doen de feiten er vaak wat minder toe.
Tijn is nog maar 40? Hoe oud was hij toen hij op Fok kwam, 3?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef Jane het volgende:
@:Tijn is jarig en is 40 geworden.Ik hoop dat Max hem een pole position cadeau doet morgen vanmiddag.
Wat het vooral vaak is, is dat hij het tot een kunst heeft verheven om z'n tegenstander van de baan af te kegelen en zelf met minimale schade door te kunnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dat klopt ik overdrijf natuurlijk. Toch heeft zijn straf (naar mijn mening) meestal te weinig gevolgen voor hem op zijn uitslag in de race....
die straf op silverstone was echt wel een fopstraf...mede ook omdat ze zijn auto gewonnen konden fixen door de rode vlag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Fok is pas 24 dus 3 kan niet 🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Tijn is nog maar 40? Hoe oud was hij toen hij op Fok kwam, 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |